خرید بهترین پارچه ویسکوز کبریتی پنبه ای

خرید بهترین پارچه ویسکوز کبریتی پنبه ای

در معرفی یکی از بهترین پارچه های موجود در بازار که با درخواست های خرید بسیاری مواجه گشته؛ می توان پارچه ویسکوز کبریتی را نام برد که دارای بافتی پنبه ای و مخملی فرم بوده و علاوه بر زیبایی خاص خود، نرمی فوق العاده ای نیز دارد. البته گرماژ این پارچه اندکی زیاد بوده و به همین جهت برای تولید البسه پاییزه و گاهاً زمستانه مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید بهترین پارچه ویسکوز کبریتی پنبه ای

نکات مهم در شستشوی پارچه ویسکوز

نکات مهم در شستشوی پارچه ویسکوز پارچه ویسکوز، بر پایه الیاف طبیعی بوده و تبدیل به یکی از پارچه های پرکاربرد در صنعت پوشاک و منسوجات مختلف شده است.
همچنین یکی از خاصیت های مشهودی که در پارچه ویسکوز وجود دارد؛ این است که دارای جذب آب و رطوبت زیادی بوده و بنابراین باید به این ویژگی های آن دقت کافی را در زمان انتخاب داشت؛ البته نقاط قوتی هم در پارچه ویسکوز وجود دارند که در بخش بعدی خواهیم گفت.

در حال حاضر قصد داریم تا نکات مهمی را در رابطه با شستشوی پارچه ویسکوز بیان نماییم که عبارتند از:

  1. از آنجایی که جذب آب پارچه ویسکوز بالا بوده و نسبت به خیس شدن حساس می  باشد و ممکن است اشکالاتی به آن وارد گردد؛ بنابراین بهترین کار برای شستشوی آن، روش دستی است؛ نه ماشینی.
  2. در این صورت می توان این پارچه را در آبی با دمای خنک یا معتدل قرار داد و بعد از اضافه کردن شوینده های دستی، آن را به آرامی شستشو نمود.
  3. اگر هم قرار به شستشوی این پارچه با ماشین لباسشویی باشد که بهتر است تنظیمات ماشین را روی شستشوی ملایم قرار داد و صرفاً آب خنک را برای شستشوی آن مورد استفاده قرار داد.

مرکز فروش انواع پارچه ویسکوز کبریتی کیلویی

مرکز فروش انواع پارچه ویسکوز کبریتی کیلویی پارچه های ویسکوز که مدل هایی مانند پارچه کبریتی را شامل گشته اند؛ به صورت پارچه ویسکوز کیلویی نیز در برترین مرکز فروش پارچه ویسکوز، با تنوع بالا عرضه گشته و امکان دسترسی به انواع آن از نظر رنگ و متراژ وجود خواهد داشت.
لازم به ذکر است این مرکز از سری مراکز فروش اختصاصی پارچه ویسکوز در مدل های پارچه کبریتی و نمونه های دیگر به شمار آمده و توسط آن می توانید پارچه هایی برخوردار از این نقاط قوت یا مزایا را دریافت نمایید:

  • این پارچه ها، الکتریسیسته ساکن را تولید نکرده و در نتیجه برای دوخت لباس های مختلف زنانه و مردانه، کار خیاطان را راحت می سازند.
  • از خاصیت تنفسی بسیار خوبی بهره برده اند.
  • همچنین در صنایع رنگرزی، پارچه های ویسکوز کبریتی به آسانی رنگ شده و رنگ های متنوع را به خوبی به خود می گیرند.
  • علاوه بر این از حُسن های دیگر این پارچه که غیر مربوط به مشخصات فنی و ظاهری آن می باشد؛ قیمت بسیار ارزانش بوده که خرید را برای همه حتی شما خریداران گرامی راحت کرده است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت