خرید بهترین پارچه پلی استر پنبه طرحدار جدید

خرید بهترین پارچه پلی استر پنبه طرحدار جدید

پارچه پلی استر پنبه طرحدار از تنوع بالایی برخوردار است. این جنس از پارچه توسط دو شیمیدان انگلیسی تهیه شد و در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی بین مردم به دست آورد. خرید بهترین پارچه پلی استر پنبه طرحدار، در مدل های جدید امکان پذیر است.

خرید بهترین پارچه پلی استر پنبه طرحدار جدید

مشخصات پارچه پلی استر پنبه چیست؟

مشخصات پارچه پلی استر پنبه چیست؟ پارچه پلی استر پنبه ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر پارچه ها متمایز کرده است. از مشخصات پارچه پلی استر پنبه عبارتند از:

  1. این جنس دوام بسیار بالایی دارد و در برابر انواع شوینده ها مقاومت اولیه خود را حفظ می کند، قدرت کشش بالایی دارد، در برابر ساییدگی و فرسودگی مقاوم است، دچار چین و چروک نمی شود، به همین دلیل است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند.
  2. این محصول به آسانی رنگ می پذیرد. الیاف تشکیل دهنده پلی استر، در عین حال که سبک و مقاوم می باشند، رنگ پذیری بالایی دارند.
  3. به راحتی می توان آنها را مورد شست و شو قرار داد. این پارچه ها لکه ها را خیلی دیر به خود جذب می کنند و بعد از شست و شو، خیلی زود خشک می شوند و کاملا تمیز می گردند، به همین دلیل به راحتی می توان آنها را پوشید و نگران کثیف شدن آنها نبود.
  4. در برابر رطوبت عایق هستند و آب را به خود جذب نمی نماید و در مدت زمان کوتاهی بعد از شسته شدن، می توان آن را پوشید. از این پارچه به عنوان آستر و عایق رطوبتی بر روی پارچه های دیگر استفاده می کنند. 
  5. این پارچه ها تغییر شکل نمی دهند و به همین دلیل بهترین گزینه برای پوشش، در شرایط آب و هوایی متغیر و مختلف به شمار می رود.  
  6. این پارچه ها حالت لیزی و لغزندگی دارند و مانند ابریشم روشن و نرم هستند، به همین دلیل انعطاف پذیری بالایی دارند. به دلیل روشن بودن پارچه، شناسایی آن به راحتی امکان پذیر می باشد و از آن در موارد خاص استفاده می کنند.
  7. فرقی نمی کند که پارچه را با دست بشویید یا با ماشین لباس شویی شست و شو دهید. استفاده از نرم کننده در حین شست و شو موجب خواهد شد، الکتریسیته ساکن آن از بین برود.
  8. برای اینکه عمر پارچه طولانی تر شود، جهت خشک شدن آن را در دمای پایین قرار دهید.

سفارش پارچه تریکو پلی استر پنبه طرحدار

سفارش پارچه تریکو پلی استر پنبه طرحدار با سفارش پارچه پلی استر محصولی با کیفیت تهیه خواهید کرد.

پارچه تریکو پنبه به دلیل ویژگی هایی که دارد، مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است. پارچه تریکو پلی استر پنبه طرحدار بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت