خرید عمده پارچه دورس پنبه دو نخ ۳۰/۴۰

خرید عمده پارچه دورس پنبه دو نخ ۳۰/۴۰

در حال حاضر بازار خرید و فروش عمده پارچه دورس دو نخ با توجه به کاربرد و استفاده زیادی که دارد، بسیار پر رونق می باشد و بسیاری از تولیدی های بزرگ پوشاک از خریداران عمده این محصول می باشند که با استفاده از این پارچه انواع پوشاک گرم زمستانی را با بهترین کیفیت طراحی و ارائه می کنند و انواع این پارچه را در رنگبندی های متنوع در تهیه لباس مردانه، زنانه و بچه گانه استفاده می کنند.

خرید عمده پارچه دورس پنبه دو نخ 30/40

مشخصات پارچه دورس دو نخ رابشناسید

مشخصات پارچه دورس دو نخ رابشناسید مشخصات پارچه دورس دونخ چیست؟ این پارچه با استفاده از دستگاه گردباف تهیه می شود و در ترکیب آن از نخ های پنبه و پلی استر استفاده شده است که به دلیل ضخامت بالا و کیفیت و دوام مناسب از آن برای تهیه انواع گرم کن، سویشرت، انواع شلوار مردانه و پوشاک زمستانی استفاده می کنند.
این پارچه به دلیل دارا بودن نخ پلی استر در تهیه آن دارای درخشندگی و براقیت خاصی است و حالت کشسانی خوبی دارد. این محصول در اثر شستشو تغییری در رنگش ایجاد نمی شود و بافت و کیفیت خود را حفظ می کند همچنین آبرفتگی ندارد.
از پارچه دورس پنبه برای تولید لباس کودک استفاده می کنند که به دلیل به کار رفتن نخ پنبه در آن هیچ گونه حساسیتی برای پوست لطیف کودک ایجاد نمی کند و در انواع رنگبندی متنوع و زیبا در نمونه های ساده و طرح دار تولید و ارائه می شود.

فروش پارچه دورس دو نخ لباس مردانه

فروش پارچه دورس دو نخ لباس مردانه فروش پارچه دورس دونخ لباس مردانه با کیفیتی مرغوب و قیمتی مطلوب از همین شرکت صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات کالا با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها راهنمایی لازم را در خصوص خریدی راحت تر ارائه می کنند تا بتوانید با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان محصول دلخواه را خریداری کنید و بعد از ثبت سفارش، کالا به آدرس شما فرستاده می شود و صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه انجام می شود.
امروزه در کارخانه های نساجی در شهرهای مختلف کشور انواع پارچه دورس دو نخ را با استفاده از الیافی مرغوب و با کیفیت به وسیله ماشین آلات مجهز و پیشرفته و با رعایت استانداردهای لازم در تمامی خطوط تولید این پارچه را تولید می کنند که به دلیل مرغوبیت مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است. این پارچه علاوه بر تآمین نیاز بازار داخلی حجم قابل توجهی از آن به کشورهای اطراف صادر می شود که در آنجا نیز طرفداران زیادی داشته و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت