خرید عمده پارچه دو نخ پنبه دورس

خرید عمده پارچه دو نخ پنبه دورس

خرید عمده پارچه دو نخ پنبه دورس با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از همین شرکت امکان پذیر می باشد. برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید. همان طور که می دانید در خرید و فروش هایی که به صورت عمده انجام می شود قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد.

خرید عمده پارچه دو نخ پنبه دورس

تفاوت پارچه دو نخ پنبه با سه نخ پنبه چیست؟

تفاوت پارچه دو نخ پنبه با  سه نخ پنبه چیست؟ تفاوت پارچه دو نخ پنبه با سه نخ پنبه چیست؟  پارچه سه نخ پنبه همان طور که اسم آن پیداست در تهیه آن از سه نخ استفاده شده است و نسبت به پارچه دو نخ پنبه دارای ضخامت بیشتری است و این پارچه در دو نوع شامل پارچه سه نخ خار خورده و پارچه سه نخ بدون خار تولید می شود. این پارچه به دلیل ضخیم بودن برای تولید البسه زمستانی و سویشرت استفاده می شود. پارچه دو نخ پنبه را با استفاده از نخ های پنبه اما با دو شماره مختلف تولید می کنند.

پارچه خار خورده همان پارچه دو نخ است که پس از تولید عملیات خارزنی را روی آن انجام می دهند که حالت پرزدار داشته باشد و گرما بخشی بیشتری ایجاد کند. پارچه سه نخ خارخورده دارای کیفیتی بالا و عرضی مناسب است همچنین آبرفتگی نداشته و پس از هر بار شستشو رنگش تغییری نمی کند. پارچه های دو نخ و سه نخ پنبه با توجه به نوع بافت و استحکام مناسب همچنین  مقاومت بالایی که دارند، امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند و در دوخت انواع لباس های گرم کن و شلوارهای گرم برای زنان، مردان و کودکان  استفاده می شوند.

تولید پارچه تریکو دو نخ پنبه خار خورده

تولید پارچه تریکو دو نخ پنبه خار خورده تولید پارچه دو نخ پنبه خار خورده با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته و با بهره وری از پرسنل توانمند و با رعایت استانداردهای لازم انجام می شود. این روزها کارخانه های نساجی متعددی در شهرهای مختلف کشور از جمله اصفهان، یزد، کاشان و … در زمینه تولید انواع پارچه تریکو در حال فعالیت می باشند و سعی می کنند با ارائه پارچه ای با کیفیت و مرغوب ضمن به دست آوردن رضایت مشتری فروش خود را بالاتر ببرند. بسیاری از تولیدی های پوشاک زمستانی از خریداران عمده پارچه دو نخ خار خورده هستند و از آن برای تهیه انواع لباس زمستانی و ورزشی استفاده می کنند و به دلیل کیفیت بالا و تنوع در رنگ و طرح دارای مشتریان زیادی بوده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت