خرید عمده پارچه شلوار گلکسی پنبه

خرید عمده پارچه شلوار گلکسی پنبه

 

پارچه شلوار گلکسی یکی از پر فروش ترین انواع پارچه ها است و خریداران عمده آن تولید کنندگان فعال در صنایع تولید پوشاک می‌باشند. خرید عمده پارچه شلواری گلکسی موجب می‌شود تا بتوان این محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کرد و نیز امروزه خرید عمده آن به روش ‌های مختلف غیر حضوری و یا فیزیکی امکان پذیر است.

خرید عمده پارچه شلوار گلکسی پنبه

 

 

خصوصیات پارچه گلکسی چیست؟

پارچه دورس گلکسی در ابتدا توسط برندهای معروف ترکیه تولید و به بازارهای پوشاک وارد شد که از نخ میکروفلامنت در پشت این پارچه استفاده شده است. این عامل موجب شده است تا پارچه تن خور بسیار لطیفی داشته باشد.

همچنین به دلیل استفاده از لایکرا یا همان کش در ساختار این پارچه موجب شده است تا پوشش آن به راحتی صورت گیرد و در سایز های مختلف قابل استفاده باشد.

 

پارچه گلکسی در رنگ های متنوع نیز برای پوشاک بچه گانه استفاده می‌شود اما به دلیل دارا بودن الیاف پلی استر و یا مصنوعی برای لباس نوزاد به هیچ عنوان مناسب نیست. همچنین در ساختار این پارچه از نخ پنبه نیز استفاده شده است که موجب سبکی فوق‌‌العاده آن گردیده است.

این پارچه با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که دارد برای تولید پوشاک ورزشی و شلوار های اسلش بسیار کاربرد دارد. بسیاری از تولید کنندگان پوشاک برای تولید انواع شلوار های گرمکن و سویشرت ها از پارچه دورس گلکسی استفاده می‌‌کنند.

 

این پارچه می‌تواند از ترکیب نخ‌ های ملانژ و پنبه تولید شود. این محصول در نمونه های دو نخ و سه نخ نیز طبقه ‌بندی می‌شود. پارچه های سه نخ ضخیم تر هستند که معمولاً برای تولید پوشاک زمستانی و گرم استفاده می‌شوند. اما نمونه های دو نخ گزینه بهتری برای تولید سویشرت می‌باشند.

 

خصوصیات پارچه گلکسی چیست؟

 

 

فروش پارچه دورس گلکسی شلوار اسلش

همان طور که گفته شد پارچه دورس گلکسی به دلیل ویژگی هایی که در ساختارش دارد، برای تولید انواع شلوار اسلش به کار می ‌رود. شلوار های اسلش جزو یکی از پرفروش ترین انواع شلوار ها می‌باشند. به همین جهت بازار فروش پارچه دورس گلکسی شلوار اسلش همواره با متقاضیان بسیاری مواجه بوده است.

 

لذا فروش آن به روش‌ های مختلف غیر حضوری و یا فیزیکی انجام می‌شود تا تمامی مصرف کنندگان بتوانند به طور یکسان در سراسر کشور به این محصول دسترسی داشته باشند.

این سایت از جمله یکی از مراکز فروش پارچه گلکسی است که این محصولات را در بالا ترین میزان کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. شما نیز می‌توانید جهت خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش این سایت در تماس باشید.

 

فروش پارچه دورس گلکسی شلوار اسلش

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ خرید عمده پارچه شلوار گلکسی پنبه

  1. یاشار قربانزاده گفت:

    سلام
    دورس گلکسی قیمت چنده و رنگ بندی چی دارین
    برای شلوار اسلش می‌خوام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت