خرید عمده پارچه ویسکوز پنبه درجه یک

خرید عمده پارچه ویسکوز پنبه درجه یک

پارچه ویسکوز از پارچه های مشابه با ساختار پنبه بوده و از این رو عنوان پارچه پنبه ای را به خود گرفته است. این پارچه عمدتاً از گیاهانی مانند نیشکر، سویا یا بامبو حاصل گشته و دارای الیاف مناسبی می باشد. با توجه به همه مشخصات و خصوصیات خوب پارچه ویسکوز درجه یک است که حالا روز به روز بر میزان درخواست های خرید این محصول اضافه می گردد.

خرید عمده پارچه ویسکوز پنبه درجه یک

بهترین نوع پارچه ویسکوز را بشناسید

بهترین نوع پارچه ویسکوز را بشناسید پارچه ویسکوز که متشکل از دو الیاف پرز بلند و الیاف پرز کوتاه می باشد؛ دارای استحکام نسبتاً مناسبی بوده و با وجود گرماژ کم یا ضخامت پایین این پارچه، خاصیت خنک کنندگی آن بالا است؛ به همین خاطر از این پارچه اغلب برای تولید پوشاک و لباس های تابستانه استفاده می نمایند.

اما می خواهیم شما را با یکی از بهترین نوع پارچه ویسکوز آشنا نماییم که آن پارچه ویسکوز ریون می باشد که دارای حالت لخت بوده و از آن امروزه به عنوان پرکاربردترین نوع پارچه نام برده می شود.
از مشخصات بیشتر این پارچه اگر بخواهیم بگوییم؛ باید عنوان داشت که دارای حالت کشی و البته راحتی بوده و با آن انواع و اقسام لباس ها را تولید می نمایند و بنابراین پارچه ای با مصارف متنوع می باشد.

همچنین در مورد کاربردهای پارچه ریون ویسکوز به طور اختصاصی تر اگر بخواهیم بگوییم؛ می توان عنوان نمود که از آن برای تولید چنین لباس هایی استفاده به عمل آورند:

  • برای تولید انواع مانتوهای زنانه با رنگبندی های شاد و زیبا از پارچه ریون ویسکوز بهره می برند.
  • انواع لباس های راحتی خانگی را با این پارچه تولید می نمایند.
  • همچنین لباس های مجلسی زنانه را هم با پارچه ریون در معرض تولید قرار می دهند.

مرکز فروش پارچه ویسکوز درجه یک کیلویی

مرکز فروش پارچه ویسکوز درجه یک کیلویی با مراجعه به تخصصی ترین مرکز فروش پارچه ویسکوز که مرکز فوق نیز از جمله آنها به شمار می رود؛ می توانید انواع پارچه ویسکوز کیلویی درجه یک را با قیمتی بسیار مناسب و  در تنوعی از رنگ و متراژ سفارش داده و حتی آن را در مدل های مختلفی مانند این موارد نیز مشاهده و انتخاب نمایید:

  1. پارچه ویسکوز مانتویی: مناسب برای دوخت انواع مانتوهای ساده و مدل دار زنانه بوده و جنس آن عالی است.
  2. پارچه ویسکوز چاپی: دارای طرح های چاپی تصویری، انگلیسی و حتی فارسی بوده و انواع بلوز و تیشرت اسپرت را می توان با آن تولید کرد.
  3. پارچه ویسکوز نگین دار: دارای نگین های ریز و درشت و مورد استفاده به عنوان پارچه مجلسی می باشد.
  4. پارچه ویسکوز طرح دار: موجود در طرح های فانتزی و شیکی است.
  5. پارچه ویسکوز اکلیلی: دارای اکلیل های درخشان در سطح پارچه بوده که به آن زیبایی خاصی را بخشیده اند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت