خرید عمده پارچه گردباف پنبه ای متری

خرید عمده پارچه گردباف پنبه ای متری

پارچه گردباف پنبه ای چیست و قیمت متری آن چگونه ارزیابی و برآورد می شود؟ برای درک بهتر و انتخاب نمونه های مناسب با نیاز شما، قصد داریم به معرفی اجمالی انواع این محصول و طریق تشخیص مدل های اصل از تقلبی بپردازیم. همچنین ساده ترین و ارزانترین شیوه های خرید عمده را بررسی خواهیم نمود.

خرید عمده پارچه گردباف پنبه ای متری

از پارچه گردباف بیشتر بدانید

از پارچه گردباف بیشتر بدانید اگر در تولید یک پارچه از ماشین های صنعتی گردباف که در فرآیند تولید به صورت چرخشی عملیات بافت را انجام می دهد استفاده کنند، به پارچه تولید شده گردباف می گویند. معمولاً از نخ و الیاف مختلفی در تهیه پارچه های گردباف استفاده می شود که موجب تنوع عرضه و درجه کیفی آنها شده است.
هر چقدر که نوع نخ باکیفیت تر باشد به همان میزان نیز کارآیی و درجه کیفی پارچه گردباف تولیدی افزایش خواهد یافت. برای این منظور شرکت های تولیدی از انواع الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند. معمولاً سهم الیاف پنبه، پلی استر و لاکرا برای بافت این نوع محصولات بیشتر است. پارچه گردباف پنبه ای خالص قدرت کشسانی اندکی دارد و اغلب برای دوخت تیشرت های تابستانه مناسب است.
در حالی که پارچه های ترکیبی از پنبه و الیاف پلی استر یا لاکرا یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت انواع لباس های ورزشی و پیراهن های زنانه و مردانه به شمار می آیند. اگر قصد خرید پارچه تریکو گردباف یا نمونه های پنبه آن را دارید، باید بتوانید نمونه اصل را از تقلبی موجود در بازار تشخیص دهید. برای این منظور هموار موارد و گزینه های زیر را مدنظر قرار دهید:

  • اندکی از پارچه را مرطوب کنید، اگر حالتی چروک و جمع شده به خود گرفت بدانید که بی کیفیت است.
  • اگر پارچه گردباف ارزان و درجه دو و سه را اندکی بسوزانید بافت آن جمع و گلوله ای خواهد شد که نشان از عدم مرغوب بودن آن دارد.
  • پارچه گردباف پنبه ای در موقع سوختن دود سفید رنگ و بدون بو دارد. در غیر اینصورت پارچه ها با نخ های مصنوعی تولید شده اند.

تولید کننده پارچه گردباف تریکو پنبه ای

تولید کننده پارچه گردباف تریکو پنبه ای شرکت های تولید کننده پارچه گردباف ایرانی همواره از انواع نخ ها در تولیدات خود استفاده می کنند. هر چقدر که درصد الیاف پنبه و نخ ارگانیک بیشتر باشد، کیفیت و کارآیی پارچه برای دوخت لباس های زنانه و مردانه تابستانی نیز افزایش می یابد.
توجه کنید که تمامی ویژگی های کیفی و نوع مواد اولیه تولیدی نقش موثری در تعیین قیمت متری، کیلویی و طاقه ای این پارچه ها ایفا می کنند. به طور کلی برای خرید عمده پارچه گردباف پنبه ای اصل، لاکرا، تریکو و … می توانید از طریق این مرکز و نمایندگان فروش آنلاین اقدام به ثبت سفارش خود و دریافت آن بدون مراجعه حضوری کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت