خرید مستقیم پارچه اسپان لاکرا

خرید مستقیم پارچه اسپان لاکرا

پارچه اسپان نخی از بهترین پارچه ها میباشدپارچه اسپان لاکرا دارای نخ های بسیار زخیمی میباشد که همجوره میتوان در مقابل سرما از ان استفاده کرد و بسیارمقاوم بوده این پارچه در نقاط مختلف ایران قابل استفاده بوده و در رتبه ی بالایی قرار داردپارچه ای که انسان به کمک آن لباس های مختلف دوخته و بر تن می کند، از الیاف و نخ های متفاوتی بافته می شوند که هر کدام خصوصیات و ویژگی های خاصی دارند که به واسطه آن از یکدیگر قابل تمایز می باشند. پارچه تریکو دسته ای از این اجناس است که به گرد بافت یا حلقوی نیز شهرت دارد. تریکو پارچه ای است که اکثر افراد حداقل در عمر خود یک بار لباسی از آن را بر تن داشته اند.

خرید مستقیم پارچه اسپان لاکرا

شاخصه های بارز پارچه اسپان نخی

شاخصه های بارز پارچه اسپان نخی پارچه اسپان لاکرا دارای جنس بسیار عالی و نخی محکم که از سالم بودن ان میتوانید مطمعن باشید و استفاده تضمینی از ان برای مدت های بسیار طولانی این نوع پارچه در کشور ایران به پارچه ی بسیار مقاوم مشهور است و بسیاری از مردم ایران از ان استفاده میشودافرادی که به دنبال نوعی خاصی از پارچه تریکو هستند، خرید نوع اسپان لاکرا آن بهترین گزینه پیش روی می تواند باشد. مهمترین مشخصات این الیاف عبارت است از: خاصیت کشسانی و قابلیت ارتجاع زیاد، مقاومت بسیار بالا، تنوع رنگی، عدم تغییر حالت پس از شست و شو قیمت مناسب و ارزان، نرم و لطیف و مناسب برای دوخت انواع جوراب و لباس زیر و همچنین البسه ورزشی پوشیدن لباسی که از پارچه تریکو تهیه شده باشد، حداقل توسط هر فرد در طول زندگی او تجربه شده است. احساس راحتی که در هنگام استفاده از این لباس ها به فرد دست می دهد، عاملی قوی برای تشویق آنها به خرید این اجناس می باشد.

مراکز پخش پارچه اسپان لاکرا

مراکز پخش پارچه اسپان لاکرا پخش پارچه اسپان لاکرا کاملا دقیق و منظم بوده و و باعث جلب رضایت مشتری ها شده و اکثر مردم از ان کاملا راضی هستند و از این محصول به خوبی استفاده میکنندخاصیت کشسانی و انعطاف زیاد پارچه های اسپان لاکرا مهمترین دلیل برای خرید لباس هایی است که از این الیاف تولید می شوند. این دو عامل سبب شده است که بتوان بسیاری از البسه راحتی را با استفاده از این الیاف مصنوعی تهیه نمود. لاکرا پارچه ای است که قابلیت ترکیب با پنبه و یا پلی استر را داشته و از ترکیب آنها نوعی پارچه با مقاومت بالا تهیه می شود. قیمت پارچه لاکرا نیز عامل دیگری برای میزان فروش بالای آن می باشد. به ویژه قیمت این پارچه به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه برای تولید کننده تمام می شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت