خرید مستقیم پارچه لاکرا ملانژ

خرید مستقیم پارچه لاکرا ملانژ

پارچه لاکرا یکی از اقسام پارچه هایی است که پس از ترند شدن و ورود به بازار مد و پوشاک، توانست جای خود را در میان دیگر اجناس پارچه باز کند و در این عرصه ماندگار شود. طرفداران این محصول هنوز که هنوز است، پس از گذر سالیان سال همچنان یه این پارچه وفادار مانده اند و همین باعث عرضه و فروش پارچه لاکرا بطور مداوم شده است.

خرید مستقیم پارچه لاکرا ملانژ

مشخصات ظاهری مهم پارچه لاکرا

مشخصات ظاهری مهم پارچه لاکرا پارچه های لاکرا تشکیل شده از نخ های لاکرا یا همان اسپاندکس هستند. این الیاف یک نوع از انواع مختلف الیاف مصنوعی هستند که کاربرد های زیادی هم در صنعت مد و پوشاک دارند خصوصا که این الیاف از ویژگی کشسانی بسیار بالا نیز بهره مند هستند.

حتی معنی لغوی این الیاف با همین معنی یعنی گسترش یابنده است که نشان می دهد چقدر این ویژگی در محصول و کارایی آن موثر است. این محصول در کنار کشسانی بالا از مقاومت خوب و قابل ملاحظه ای هم برخوردار است.

به دلیل ویژگی های ذکر شده این الیاف راحتی زیادی را برای پوشاکی که در آن مورد استفاده قرار می گیرند به همراه دارند. این لباس می تواند لباس های ورزشی باشد و یا حتی انواع جوراب ها و دستکش ها و … .

در صنعت پوشاک، نخ های گوناگون که قابلیت ترکیب با دیگر نخ ها را دارند مورد استفاده ی زیادی دارند و می توانند تنوع و جنس های زیاد و مفیدی را رقم بزنند. این ویژگی نیز یکی دیگر از ویژگی های ممتاز پارچه ها و الیاف لاکرا می باشند.

بازرگانی فروش پارچه لاکرا ملانژ

بازرگانی فروش پارچه لاکرا ملانژ جنس های معروفی از جمله جودون، کرپ یا پنبه نیز از ماحصل های همین دست ترکیبات الیاف هستند. یک دسته از نخ های مورد استفاده در پارچه های پر مصرف که همان ویسکوز های خالص هستند به قدری استکام ضعیفی دارند که نمی توان آن ها را به تنهایی بافت و مورد استفاده قرار داد پس باید قبل از هر چیز با نخی با استحکام بالا چون لاکرا ترکیب شود و سپس در بافت پارچه ها رود.

پارچه های لاکرا در مقایسه با پارچه های نخی و پنبه ای سازگاری پایین تری دارند که این روی تامین بهداشت بدن مصرف کننده موثر است. این مورد که یکی از معایب این پارچه حساب می شود به دلیل جنس نخ این پارچه ها و ویژگی های منحصر بفرد آن ها است.

بازرگانی فروش پارچه لاکرا بطور وسیعی در داخل کشور و بازار پوشاک ما نیز فعالیت دارد. این خود زیرمجموعه های دیگر این جنس پارچه را هم دربرمیگیرد که پارچه لاکرا ملانژ از جمله آن ها است.

با خرید مستقیم این پارچه هزینه کمتری می دهید و خیالتان از بابت کیفیت آن نیز راحت تر است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت