خرید ویژه پارچه جودون پنبه تیپ لاکرا

خرید ویژه پارچه جودون پنبه تیپ لاکرا

استفاده از انواع پارچه برای دوخت لباس های مختلف را می توان از قدیمی ترین دستاوردهای تمدنی بشر دانست. با پیشرفت علم، پارچه ها نیز تنوع بیشتری پیدا کردند. برای مثال می توان از پارچه جودون لاکرا به عنوان یکی از پارچه های نوین یاد نمود. این نوع پارچه را می توانید از همین سایت تهیه و خریداری نمایید‌.

خرید ویژه پارچه جودون پنبه تیپ لاکرا

تولید تیشرت تبلیغاتی با پارچه جودون لاکرا

تولید تیشرت تبلیغاتی با پارچه جودون لاکرا می توان گفت چند سالی است که استفاده از تی شرت های تبلیغاتی در ایران رواج پیدا کرده است. شرکت ها، کارخانه ها و غیره ممکن است تمایل داشته باشند که از این تی شرت ها به عنوان لباس فرم کارکنان خود استفاده نمایند تا هم به آن ها در محیط کار هدف آنها را به طور دائم یاد آوری کنید و هم این که بین آنها نوعی حس وحدت ایجاد کند.

استفاده از تی شرت های تبلیغاتی کاربرد دیگری نیز دارد و آن این است که پخش کردن این البسه در میان مردم که با تبلیغ محصولات شما همراه است باعث می شود که نام کالاهای شما در میان مردم به طور روزانه و مداوم تبلیغ گردد. بنابراین بهتر است که از پارچه هایی برای تولید این تی شرت ها استفاده گردد که دارای کیفیت خوبی باشند. این امر می تواند به برجسته تر دیده شدن تبلیغات شما بر روی تی شرت ها منجر گردد.

 یکی از انواع پارچه گه گفته می شود برای اینکار مناسب است، پارچه تریکو جودون می باشد که با نام پارچه جودون پنبه ای نیز ممکن است شناخته گردد پارچه ای است که بافت روی آن حالتی لانه زنبوری دارد به نحوی که می توانید آن را با چشم خود و بدون نیاز به ذره بین و میکروسکوپ مشاهده نمایید.

لانه زنبوری بودن طرح بافت این نوع پارچه به آن این امکان را می دهد که دارای ثبات و همچنین مقاومت کششی خوبی باشد. گفته می شود غالباً این پارچه ها را با لاکرا و پنبه تولید می کنند و به همین اعتبار این پارچه ها به نام پارچه جودون پنبه تیپ لاکرا، اشتهار یافته اند.

قیمت فروش پارچه تریکو جودون کیلویی

قیمت فروش پارچه تریکو جودون کیلویی قیمت فروش هر نوع پارچه از جمله پارچه جودون به عوامل زیادی نظیر کیفیت مواد اولیه، کیفیت پارچه تولید شده، برند تولید کننده و تولید داخل یا خارجی بودن، می تواند وابسته باشد.

در کنار موارد یاد شده، عامل دیگری نیز وجود دارد که می تواند در قیمت فروش پارچه جودون لاکرا و سایر پارچه ها تاثیر گزار باشد و آن میزان خرید این محصول می باشد. پرواضح است که خرید عمده و کیلویی پارچه تریکو جودون ممکن است تاثیر به سزایی در کاهش قیمت تمام شده آن داشته باشد.

شرکت ما نیز از عرضه کنندگان و فروشندگان عمده و کیلویی پارچه تریکو جودون به شمار می رود. اگر شما نیز از تولید کنندگان انواع تی شرت و سایر پوشاک تریکو به شمار می روید و یا به هر دلیل دیگری به این پارچه نیاز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت