خرید پارچه اسپان تیشرت

خرید پارچه اسپان تیشرت

خرید پارچه اسپان تیشرت:

پارچه اسپان تیشرت:

 

در طول زمان طرح ها و مدل ‌های پوشاک مختلفی طراحی، تولید و روانه بازار شدند که هر کدام بر اساس خصوصیات خاص خود دارای کاربردها و مصرف کنندگان مخصوص به خود بودند.

در میان پوشاک مختلف زنانه و مردانه و کودکان، تیشرت ها از محبوبت بالایی برخوردارند و در جنس ها، مدل ‌ها و رنگ های متنوع تولید میشوند.

از بهترین نوع جنس مورد استفاده در تولید و دوخت انواع تیشرت، پارچه اسپان تیشرت است که به دلیل رنگ بندی، قیمت مناسب و چاپ عالی بر روی پارچه دارای استفاده گسترده در این حوزه است.

برای خرید پارچه اسپان تیشرت میتوانید به مراکز مختلف مربوطه مراجعه کنید و متناسب با هدف و بودجه خود انواع پارچه تیشرتی از جمله پارچه تیشرت بچگانه، پارچه تیشرت کیلویی و پارچه نخی تیشرت را خریداری نمایید.

 

معرفی انواع طرح های پارچه اسپان تیشرت

با گذر زمان تیشرت ها بسیار متنوع شدند و گستره طرح، رنگ، شکل، جنس و متریال های مختلف در آنها گسترده شد و به تبع آن قدرت انتخاب برای خریدار بسیار سخت شد.

از پرفروش ترین و پر مصرف ترین نوع، پارچه اسپان تیشرت است. این نوع پارچه در نوع بافت و ساخت خود با دیگر انواع پارچه تیشرتی متفاوت است و از نوعی مواد و بافت تولید میشود که فاقد بافت نخی است و اصطلاحا بدون بافت یا نبافته سوزنی است.

 

این نوع تیشرت ها به دلیل مدل T شکل خود و الیاف سوزنی شکل پارچه، داری گردش هوا خوب و مناسب روزهای گرم سال هستند.

این نوع تیشرت به دلیل قیمت مناسب، کیفیت چاپ عالی بر روی آن برای هدیه تبلیغاتی بسیار مناسب بوده و کسب و کارها برای رونق تجارت خود از این نوع پارچه تیشرتی خیلی استفاده میکنند.

این نوع پارچه تیشرتی به عنوان پارچه تیشرت بچگانه، نوجوان و بزرگسالان مورد استفاده قرار میگیرد و انواع طرح های تیشرت از جمله تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، تیشرت یقه دار، تیشرت بدون یقه و… از این نوع پارچه تولید میشوند.

شرکت ها، سازمان ها و ورزشکاران از طرفداران پر و پا قرص این نوع تیشرت ها هستند. تیشرت های تولیدی از این نوع پارچه دارای محدودیت سن وجنسیت نیستند.

 

خرید پارچه اسپان تیشرت

خرید پارچه اسپان تیشرت

تشخیص کیفیت پارچه اسپان تیشرت

پارچه اسپان تیشرت به دلیل کیفیت و کارایی آن در انواع مختلفی تولید میشود. انواع پارچه اسپان از تلفیق الیاف طبیعی پنبه و الیاف مصنوعی پلی استر تشکیل میشود، پس بهترین نوع پارچه اسپان دارای الیاف

پنبه بیشتر است و از الیاف مصنوعی کمتری در بافت آن استفاده شده است چراکه هرچه الیاف طبیعی بیشتری در آن به کار رفته باشد از کیفیت، لطافت، زیبایی بالاتری برخوردار است البته قیمت آن نیز متناسب با

جنس و کیفیت آن بالاتر است. رنگ های آن ملایم بوده و تند و زننده نیست. اگر پارچه ‌ای براق و حالت پلاستیکی و خشک داشت، الیاف مصنوعی به نسبت الیاف طبیعی، بیشتر در آن به کار رفته است و حتی ممکن است کلا از الیاف مصنوعی تشکیل شده باشد.

 

نکات مهم هنگام خرید پارچه اسپان تیشرت

برای اینکه لباس ما دوام و طول عمر بالایی داشته باشد باید پارچه آن دارای جنس خوب باشد و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد. امروزه تنوع طرح، جنس و مدل پارچه‌ ها در بازار بسیار زیاد است و این

باعث سر درگمی خریدار میشود البته اکثر خریداران در درجه اول رنگ و طرح را در نظر دارند. قیمت پارچه اسپان تیشرت را باید در نظر بگیرید و متناسب با بودجه خود خریداری نمایید البته پارچه تیشرت کیلویی

احتمالا مناسب تر باشد.

نکته بعد که برای خرید پارچه تیشرت باید در نظر داشت این است که رنگ دارای ثبات و یکنواختی باشد و پس از شست و شو دچار تغییر رنگ نشود و بر روی پارچه لک ایجاد نکند. برای

خرید پارچه باید وضعیت آب و هوایی منظقه سکونت را در نظر گرفت. در درجه بعد باید توجه به میزان آبرفت پارچه ‌ها را نیز در نظر بگیرید چراکه پارچه‌ هایی که دارای الیاف طبیعی هستند پس از شست و شو دچار

کم شدن سایز و اصطلاحا آبرفت میشوند پس برای خرید پارچه نخی تیشرت باید تقریبا ۱۰ % بیشتر از نیاز خود خریداری کنید. برای تشخیص یک پارچه خوب متناسب با جنس پارچه مورد نظر باید نکات متفاوتی را

 

در نظر گرفت اما خوب برای تشخیص بهترین نوع پارچه اسپان باید به نکات زیر در هنگام خرید توجه کرد:
۱٫ پارچه را در مقابل نور بگیریم وهرچه نور کمتری از آن عبور کرد ضخامت آن بیشتر است و بهتر است.

۲٫ قسمتی از پارچه را در دست خود مچاله کنید و چند ثانیه نگه دارید اگر بعد از رها کردن هیچ چروکی نداشت جنس آن خوب نیست و احتمالا میزان استفاده از الیاف پلی استر در ترکیب آن زیاد است چراکه الیاف پلی استر خیلی دیر چروک میشود.

۳٫ قسمتی از پارچه را بکشید اگر بعد از رها کردن تغییر شکل داد، مناسب نیست زیرا بعد احتمالا بعد از چند بار شستن تغییر شکل خواهد داد.

۴٫ مقداری از نخ پارچه را جدا و نزدیک شعله بسوزانید اگر مچاله و سفت شد و حالت نایلون و پلاستیک گرفت الیاف سازنده آن پلی استر است اما اگر مقداری از نخ سوخت و در کل کمی از آن خاکستری شد نخ

موجود در ترکیب آن نخ طبیعی است.

۵٫ اگر در هنگام سوختن نخ بویی مانند بوی چوب یا کاغذ سوزی ایجاد شد یعنی نخ آن طبیعی است. اما اگر بویی شبیه پشمک یا شیرینی به مشامتان رسید یعنی الیاف آن از پلی استر است.

۶٫ یک پارچه سفید نمدار به همراه داشته باشید و هنگام خرید بر روی طرح های پارچه بکشید اگر رنگ به پارچه سفید منتقل نشد یعنی پارچه مورد نظر دارای ثبات رنگ بوده و رنگ پس نمیدهد.

 

خرید پارچه اسپان تیشرت

خرید پارچه اسپان تیشرت

بازار پخش این محصول

پارچه اسپان تیشرت به دلیل خاصیت کشسانی و تنفس پذیری بالا و همچنین الیاف طبیعی خود، کاربردهای زیادی دارد و به همین دلیل استقبال زیادی از آن در بازار شده است و بازار خرید آن و پخش آن پررونق است.

کارخانه تولید اسپان تیشرت در سطح کشور در اکثر شهرهای صنعتی از جمله تهران، قم، قزوین، مشهد و… انواع مختلف پارچه تیشرتی همچون پارچه تیشرت بچگانه، پارچه تیشرت کیلویی، پارچه نخی تیشرت و… را تولید و پخش میکنند.

کارخانه‌ های تولید کننده انواع مختلف پارچه اسپان، این محصولات را به نمایندگی ‌های فروش برای عرضه مستقیم ارائه میکنند. خریداران محترم میتوانند با مراجعه به مراکز نمایندگی پارچه اسپان تیشرتی یا سایت آنها خرید خود را انجام دهند.

لینک کوتاه:

9 فکر در مورد “ خرید پارچه اسپان تیشرت

  1. کشوری گفت:

    مناسب برای تیشرت

  2. محسن اسماعیلی گفت:

    جنس ‌ کیفیت این پارچه ها چطوریه؟ منظور از کیفیت ضخامت و لطیفی پارچه هست

  3. محمد وحیدنیا گفت:

    سلام از شهرستان پارس آباد مزاحم میشم . بی زحمت قیمت پارچه اسپان نخی برای تیشرت می خواستم به کیلو.

  4. مومنی گفت:

    پارچه های اسپان بافت خیلی خوبی برای لباس دارند و لطافت خوبی دارند خریدم یکم دیر به دستم رسید

  5. حمید رخشان گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه اسپان یکی از بهترین پارچه برای تولید تیشرت محسوب می شود و قیمت خوبی هم دارد.

  6. مرضیه جعفری گفت:

    پارچه های اسپان از بهترین نوع پارچه ها می باشد که دارای کیفیت عالی و طول عمر بالایی دارد.

  7. حمید کرمانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های اسپان باند که مجموعه شما خرید کردم دارای بهترین کیفیت می باشد و دستگاه های جدید تولید شده است.

  8. زهرا امیری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من برای تولیدیم از شما خرید کردم واقعا کیفیت عالی داشت ممنون از شما موفق باشید.

  9. ابراهیمی گفت:

    مناسب برای لباس شلوار هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت