خرید پارچه تریکو ویسکوز تیپ لاکرا

خرید پارچه تریکو ویسکوز تیپ لاکرا

خرید پارچه تریکو ویسکوز تیپ لاکرا به اشکال مختلف و همینطور به صورت طرح دار و ساده امکان پذیر می باشد. این محصولات در تنوع بالای رنگ نیز تولید می شوند و یکی از پرفروش ترین محصولات به شمار می روند. پارچه ویسکوز تیپ لاکرا را می توان عمده نیز تهیه کرد که ما در ادامه به چگونگی خرید نوع مرغوب کالا اشاره خواهیم نمود.

خرید پارچه تریکو ویسکوز تیپ لاکرا

معرفی الیاف به کار رفته در پارچه ویسکوز

معرفی الیاف به کار رفته در پارچه ویسکوز قصدمان معرفی الیاف به کار رفته در پارچه ویسکوز می باشد؛ ولی بگذارید پیش از طرح کلی مسئله، به این نکته اشاره نماییم که خود ریون (ویسکوز) نوعی الیاف به شمار می رود که آن را علی رغم ساخته شدن توسط انسان، در زمره الیاف طبیعی جای می دهند. دلیل آن هم شیوه تولید آن است که برگرفته از شاخ و تنه درختان می باشد.

شرکت هایی که کارشان تولید پارچه های ویسکوز است، آن را همانند کاغذ می سازند؛ یعنی پس از خرد و پودر کردن چوب، ماده را به خمیر تبدیل کرده و در یک فرآیند کاملاً فنی به نخ در می آورند. اما چنین محصولاتی به تنهایی خود نمی تواند پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان باشد. به همین دلیل با الیاف دیگر مخلوط شده و از آن پارچه را می بافند.

اغلب در بافت این اقلام به مقدار معینی پلی استر و یا پنبه هم به کار برده می شود که این کار باعث قوام و دوام بیشتر پارچه می گردد. از سویی، تیپ های گوناگونی از این در واقع فرآورده وجود دارد که عبارت هستند از:

  • پارچه ویسکوز تیپ لاکرا
  • پارچه ویسکوز تیپ پنبه ای
  • پارچه ویسکوز اسپان
  • پارچه ویسکوز تریکو

فروشگاه انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری

فروشگاه انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری اگر به فروشگاه انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری مراجعه نمایید، می توانید کالا را نه تنها به شکل طرح دار و ساده به دست آورد، بلکه خواهید توانست خرید عمده را هم انجام دهید. عرضه کننده محصولاتش را در کیفیت بالا ارائه می دهد و برای همین، به نحوی پارچه ویسکوز شلواری را تضمین می کند.

این جنس از کالا به دلیل قدرت کشسانی خوب و همچنین مقاومت بالا، در دوخت شلوارهای زنانه، ورزشی، مردانه و همینطور بچگانه به کار برده می شوند. مشتریان اصلی از این دست پارچه ها، تولیدی هایی هستند که کارشان دوخت البسه است و از سویی کسانی که در کار داد و ستد این محصولات اند.

البته آنان بیشتر سعی می نمایند تا به شکل عمده خرید را انجام دهند که هم مقرون به صرفه و ارزان تمام می شود و نیز این که راحت می توانند سفارش نوع خاص پارچه را ارائه دهند. در هر حال، این فروشگاه پارچه ویسکوز، بهترین ها را در اختیار مشتری می گذارد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت