خرید پارچه تریکو ویسکوز طرح دار

خرید پارچه تریکو ویسکوز طرح دار

صنعت نساجی در ایران طی سال های اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته باشد و با اهتمام به تولید داخلی توانسته انواع محصولات پارچه ای گوناگون را در اختیار تولید کنندگان لباس قرار دهد. پارچه ویسکوز طرح دار یکی از انواع پارچه تریکو بوده که برای دوخت مانتو و بسیاری لباس های دیگر به کار می رود. آیا می دانید پارچه ویسکوز دارای چه ویژگی هایی است و از کجا می توان اقدام به خرید تریکو ویسکوز طرح دار نمود؟

خرید پارچه تریکو ویسکوز طرح دار

خاصیت های پارچه ویسکوز چیست؟

خاصیت های پارچه ویسکوز چیست؟

شاید برخی از ما تصور کنیم که پارچه های ویسکوز از الیاف مصنوعی بوده و به همین خاطر زیاد تمایلی به خرید آنها نداشته باشیم اما باید بدانید که پایه این نوع پارچه ها از الیاف طبیعی همچون پنبه است.

پارچه ویسکوز دارای خاصیت های مختلفی هستند از جمله این که الیاف به کار رفته در این پارچه از قدرت جذب رطوبت بسیار بالایی دارند به طوری که حتی بیشتر از ۵۰ درصد جذب رطوبت بالاتری نسبت به پنبه دارند.

از خصوصیات دیگر این پارچه‌ها قابلیت ارتجاع نسبتاً پایین آنها می باشد که این امر منجر به چروک شدن آنها می گردد و به همین خاطر نیاز به اتو کردن بیشتری دارند.

این نوع پارچه ها نسبت به پارچه های پنبه ای ظاهری براق و درخشان دارند و می‌توان از آنها برای تولید لباس های جذاب و شاد استفاده کرد.

از ویژگی‌های بارز این نوع پارچه این است که میزان تنفس بالاتری نسبت به انواع پارچه دارند و به همین خاطر جزء پارچه های خنک محسوب می‌شوند به طوری که حتی از ابریشم نیز خنک تر می باشند.

پارچه ویسکوز فلامنت نوعی از این پارچه بوده که مانع خروج گرمای بدن به محیط می‌شوند. 

پارچه ویسکوز قابلیت رنگ پذیری بسیار بالایی داد به همین دلیل تنوع رنگ در این نوع پارچه بسیار بالا می باشد. این پارچه ها تولید الکتریسیته ساکن نمی کنند بنابراین در تهیه لباس های راحتی بسیار به کار برده می شوند. از این نوع پارچه برای لباس ورزشی، لباس زنانه، زیر پوش، رومیزی و ملحفه بیشتر استفاده می شود.

پخش عمده پارچه ویسکوز فلامنت طرح دار

پخش عمده پارچه ویسکوز فلامنت طرح دار پخش پارچه ویسکوز  به صورت عمده در انواع طرح ها می تواند تامین کننده نیاز بخش های فعال در زمینه تولید لباس و یا فروشگاه های عرضه انواع پارچه باشد.

کارگاه های تولید انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه می‌توانند از پارچه ویسکوز فلامنت طرح دار برای تولید محصولات متنوع و زیبا استفاده کنند.

برای خرید این نوع پارچه می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و پس از اطلاع از مشخصات این پارچه سفارش خود را اعلام کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت