خرید پارچه جودون لاکرا تیشرت

خرید پارچه جودون لاکرا تیشرت

پارچه جودون لاکرا مناسب دوخت انواع تیشرت مردانه و پسرانه است. ویژگی های کیفی و مزیت های کمی این نوع پارچه از جمله دلایل اصلی افزایش به کارگیری آن در صنعت تولید پوشاک هستند. برای خرید پارچه جودون درجه یک شناخت و در نظر گرفتن چه فاکتورهایی ضروری است؟

خرید پارچه جودون لاکرا تیشرت

معرفی خصوصیات پارچه جودون

معرفی خصوصیات پارچه جودون جودون نام پارچه ای است که در تولید آن از انواع الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. همین امر تنوع کیفیت، طرح و بافت این محصولات را نه نیز به همراه داشته است. استفاده از دستگاه های گردباف در کنار الیاف های پنبه، پلی استر، لاکرا و … موجب افزایش کاربرد انواع پارچه جودون در صنعت پوشاک شده است. یکی از خصوصیات پارچه جودون ضخامت آن است که به علت ترکیب الیاف پنبه و پلی استر ایجاد می شود. بافت تقریباً راه راه و اندکی زبر نیز از دیگر خصوصیات این نوع پارچه است که برای دوخت انواع تیشرت مردانه آستین کوتاه پاییزه مورد استفاده قرار می گیرد. برخی دیگر از مهمترین خصوصیات پارچه پنبه لاکرا جودون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حالت کشسانی و کیفیت مطلوب پارچه
  • مناسب برای دوخت لباس های پاییزه
  • قابلیت شستشو با انواع شوینده ها
  • تنوع رنگ و طرح انواع پارچه جودون
  • انعطاف پذیری پارچه جودون لاکرا اصل

توجه کنید که به علت استفاده از نخ های مختلف پارچه جودون تنوع بسیاری از نظر درجه کیفی دارد. به عنوان مثال جودون پلی استر، بافت نازک تری نسبت به مدل های پنبه ای و لاکرا دارد. به همین علت اغلب در دوخت انواع تیشرت های ورزشی خنک مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین نوع بافت آنها می تواند با طرح های مختلف صورت گیرد.

عرضه مستقیم پارچه جودون پنبه لاکرا

عرضه مستقیم پارچه جودون پنبه لاکرا یکی از پرطرفدارترین انواع پارچه ها بین تولیدی لباس مردانه، انواع پارچه جودون پلی استر و لاکرا است. همین امر افزایش تولید این محصولات و متناسب بودن قیمت آنها را موجب شده است. در این میان تهیه مستقیم و عدلی یا کیلویی این پارچه ها به یکی از بزرگترین چالش های خریداران عمده و تولیدی های لباس بدل شده است. البته باید خاطر نشان کرد که برخی مدل های چینی این محصول نیز در بازار با قیمت ارزانتری نسبت به تولیدات داخل به فروش می رسند.
به طور کلی برای خرید پارچه جودون پنبه لاکرا، پلی استر و … شناخت تامین کنندگان نقش مهمی در تضمین کیفیت و همچنین کاهش قیمت ها دارد. در این مرکز به عنوان بزرگترین سایت آنلاین عرضه پارچه جودون تیشرت، جدیدترین مدل ها با قیمت تولید برای خریداران عمده و شرکت های صادراتی ارسال می شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت