خرید پارچه دورس سه نخ پنبه رنگی

خرید پارچه دورس سه نخ پنبه رنگی

در معرفی یکی از بهترین پارچه های تریکو می توان به پارچه سه نخ پنبه دورس اشاره کرد که در مدل های رنگی برای خرید موجود بوده و طرفداران بسیاری را سمت خود سوق داده است. این پارچه از همه جوانب کیفیتی، ظاهری و قیمت توانسته نیاز افراد را به خوبی تامین ساخته و در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید گشت.

خرید پارچه دورس سه نخ پنبه رنگی

همه چیز درباره پارچه های سه نخ بافت

همه چیز درباره پارچه های سه نخ بافت پارچه سه نخ بافت یکی از بهترین ارقام پارچه به شمار می آید که امروزه در صنایع پوشاک و منسوجات، سهم بسزایی را به خود اختصاص داده است.
این محصول را به عنوان پارچه دورس پنبه نیز شناخته و نسبت به همه پارچه های دیگر، یک تفاوت عمده دارد و آن هم این است که ضخامت آن نسبت به سایر پارچه ها، بیشتر می باشد، چرا که از تعداد نخ های بیشتری تشکیل یافته است.

برای اینکه همه چیز را درباره پارچه های سه نخ بافت بدانید؛ پیشنهاد می کنیم که گزینه های زیر را دنبال نمایید:

  • پارچه های سه نخ بافت از بهترین الیاف موجود یعنی الیاف پنبه تولید گشته اند.
  • با توجه به ضخامت بیشتر خود، دارای مقاومتی بالاتر هم می باشند.
  • مصارف زیادی به پارچه مورد نظر اختصاص یافته که اگر بخواهیم در مورد آنها بگوییم، باید عنوان داشت که از این پارچه ها برای دوخت انواع سوییشرت های مردانه، مانتوهای ضخیم زنانه، لباس های بچه گانه و انواع لباس های ورزشی، کاربرد به عمل می آورند.
  • یکی از مشخصات برجسته ای که در این نوع پارچه وجود دارد، یکنواختی رنگ می باشد که در آن کاملاً مشهود بوده و همچنین رنگبندی های متنوع مانند رنگ سفید، سبز، قرمز، طوسی و … در آن دیده می شود.

پخش عمده پارچه سه نخ پنبه خارخورده

پخش عمده پارچه سه نخ پنبه خارخورده در اختصاصی ترین مرکز پخش پارچه سه نخ پنبه که اقدام به پخش عمده این محصول با خدمات گسترده نموده، می توان انواع پارچه های سه نخ را در این نمونه ها مشاهده کرد:

  1. پارچه سه نخ پنبه خارخورده: خارهایی روی سطح زیرین پارچه زده شده که منجر به افزایش گرماژ و ضخامت آن گشته است.
  2. پارچه سه نخ پنبه بدون خار: دارای ضخامت و گرماژ به نسبت کمتری نسبت به پارچه های خارخورده بوده و همچنین قیمت آنها نیز نسبت به پارچه های خارخورده، مناسب تر گزارش شده است.

اما برای اینکه به انواع پارچه سه نخ پنبه اعم از مدل خارخورده یا بدون خار آن دست پیدا کنید و بتوانید خرید سودمند و بی دردسر را نیز عاید خود نمایید؛ لازم است سفارشات خود ا از بزرگترین و بهترین مرکز پخش عمده پارچه یعنی مرکز فوق بخواهید که در این صورت از راهنمایی های کامل و جامع پیش از خرید نیز بهره مند خواهید گشت.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت