خرید پارچه دورس پنبه دو نخ خار خورده

خرید پارچه دورس پنبه دو نخ خار خورده

خرید پارچه دورس پنبه دو نخ خار خورده را می توان به آسانی و به صورت ساده و طرحدار انجام داد. این مدل از محصولات را برندهای مختلفی می سازند که توسط معتبرترین فروشنده در سراسر کشور توزیع می شود. اما آیا می دانید این پارچه چه مشخصاتی دارد و از کجا باید آن را تهیه کرد؟ در زیر توضیحات بیشتری ارائه داده خواهد شد.خرید پارچه دورس پنبه دو نخ خار خورده

چگونه پارچه دورس پنبه را تشخیص دهیم؟

چگونه پارچه دورس پنبه را تشخیص دهیم؟ شاید بپرسید که در میان این همه پارچه های متنوع، چگونه پارچه دورس پنبه را تشخیص دهیم؟ این پارچه خصوصیات متعددی دارد که می توان با در نظر داشت مسائل گوناگون، به راحتی آن را از بقیه کالاها جدا نمود. قبل از همه باید بگوییم که این محصولات زیر مجموعه نوع تریکو پارچه ها می باشند و به صورت گردباف هم تولید می گردند.

اما یک سری از ویژگی هایی هم چنین اقلامی دارند که ما در زیر برای آشنایی بهتر شما، بارزترین خصوصیات را ذکر می کنیم:

  • ضخامت بیشتری دارند.
  • مقاومت آنان بالاتر است.
  • به صورت دو نخ و سه نخ تولید می شوند.
  • درصد نخی که در این محصولات به کار می ‌رود، نزدیک به ۷۰% است.
  • عموماً در دوخت لباس های گرم بچگانه، مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می گیرد. 

در هر حال، این نکات را اگر هنگام انتخاب به یاد داشته باشید، به راحتی خواهید توانست که کالایی خوب و مرغوب را به دست آورید. از طرفی، بهترین روش این است تا به یک مرجع فروشی که به آن اعتماد دارید سر بزنید. روی هم رفته، این پارچه ها استانداردهای خاص خود را دارند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

    پخش عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا

    پخش عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا در زمینه پخش عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا باید گفت، این محصولات فوق العاده هستند و مشتریان زیادی دارند که اغلب تولیدی های پوشاک ورزشی و عادی و همینطور بازرگانانی اند که کارشان صادرات و یا توزیع این محصول به سر تا سر ایران است.

    ولی هنگامی که صحبت از پارچه دورس لاکرا می شود، باید بدانید این محصولات از کشسانی خوبی برخوردارند و هر چه میزان نخ های لاکرا در آن بالاتر باشد، به همان میزان نیز این توانایی در آن بیشتر می گردد. همینطور در این کالاها پنبه هم به کار می رود که باعث شده تا مقاومت خوبی پیدا کنند.

    گفتنی است پخش پارچه دورس پنبه، در رنگ بندی های بسیار متنوعی صورت می گیرد. آن را ارائه کننده به صورت طاقه ای و یا عدلی که متراژهای متفاوتی دارند و از گرماژ و عرض گوناگونی برخوردار هستند، به فروش می رساند. جهت خرید قادر هستید که با بخش فروش این مجموعه هم تماس بگیرید.

    لینک کوتاه:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود به سایت