خرید پارچه دیور بیسکویتی ملانژ

خرید پارچه دیور بیسکویتی ملانژ

خرید پارچه دیور بیسکویتی ملانژ با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از همین شرکت امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید و آنها راهنمایی لازم را در خصوص خریدی آسان تر ارائه داده تا بتوانید با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان محصول مورد نظر را خریداری کنید، بعد از ثبت سفارش، محصول به نشانی شما ارسال شده و از اتلاف وقت و هزینه نیز پیشگیری می شود.

خرید پارچه دیور بیسکویتی ملانژ

مشخصات انواع پارچه دیور

مشخصات انواع پارچه دیور مشخصات انواع پارچه دیور چیست؟ پارچه دیور دارای نمونه های مختلفی از جمله پارچه دیور بیسکویتی، پارچه دیور سیکاس و پارچه دیور کریستال و … می باشد که با توجه به نوع بافت این نامگذاری برای پارچه ها انجام می شود. این پارچه یکی از بهترین پارچه های کشی می باشد و با استفاده از دستگاه گردباف در کارخاته تولید می شود.
نخ های استفاده شده برای تهیه این محصول لاکرا و فلامنت بوده و این پارچه دارای عرض ۱۵۰ سانی متر می باشد. پارچه دیور شامل پارچه دیور یکرو و پارچه دیور دو رو می باشد و هر کدام از آنها با متراژهای متفاوتی تولید می شوند و نوع دوروی آن ضخامت بیشتری دارد و با متراژ بالاتری تهیه و ارائه می شود.
از این پارچه برای دوخت انواع لباس های مجلسی، مانتو، کت، شلوار و …  اسفاده می کنند. این پارچه از قابلیت چاپ پذیری بالایی برخوردار می باشد. این پارچه دارای مقاومت و استحکام بالایی است. این محصول در انواع ساده و طرح دار و در رنگ های متنوع سبز، کرم، سفید، سورمه ای و … طراحی و تولید می شود.

تولید پارچه دیور کشی بیسکویتی

تولید پارچه دیور کشی بیسکویتی  تولید پارچه دیور کشی بیسکویتی در کارخانه های نساجی کشور با استفاده از بهترین متریال و توسط دستگاه ها و ماشین آلات مدرن و اتوماتیک و با بهره وری از نیروی توانمند و با رعایت استانداردهای لازم در تمامی مراحل خطوط تولید انجام می شود.
انواع پارچه دیور دارای طرح های شیک و رنگ های بسیار جذابی می باشد که به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا همچنین تنوع بالا در رنگ و طرح، نظر افراد زیادی را به خود جلب نموده و از فروش بالایی برخوردار می باشند.
این روزها بسیاری از تولید کنندگان پوشاک از خریداران عمده انواع پارچه دیور می باشند و از این محصول برای دوخت انواع لباس از قبیل مانتو و شلوار و … استفاده می کنند و امروزه این نوع پارچه به دلیل ویژگی ها و محاسن بسیار خوبی که دارد، مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت