خرید پارچه ملانژ حصیری مانتو

خرید پارچه ملانژ حصیری مانتو

پارچه ملانژ با ترکیبی از الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی دوخته می شود و یکی از معروفترین آنها پارچه ملانژ حصیری است که به سبب بافت منحصر به فردی که دارد، آن را به این اسم می خوانند. این روزها بسیاری از تولیدکنندگان مانتو، اقدام به خرید این پارچه نموده و توسط آن مانتوهای بسیار زیبایی را دوخته و روانه بازار می نمایند. شایان ذکر است که قیمت این پارچه ارزان و مناسب است و به همین سبب برای تولیدکنندگان پوشاک صرفه اقتصادی فراوانی به همراه دارد.

خرید پارچه ملانژ حصیری مانتو

موارد مصرف پارچه ملانژ حصیری

موارد مصرف پارچه ملانژ حصیری معمولاً پارچه های ملانژ، موارد استفاده فراوانی دارند و توسط آنها می توان انواع و اقسام پوشاک ورزشی، شلوار و سویی شرت را دوخت و از نرمی و لطافت آن برخوردار شد. اما پارچه ملانژ حصیری موارد استفاده محدودتری دارد.
با وجود اینکه برخی از تولیدکنندگان از آن برای دوخت مانتو استفاده می نمایند، اما موارد مصرفی اصلی آن برای دوخت مبلمان می باشد. در واقع می توان گفت این پارچه معمولاً با عرض سه متر بافته می شود و نسبت به سایر پارچه های مشابه، ضخامت بسیار زیادی دارد و همین امر سبب شده است که از آن برای تهیه انواع و اقسام مبلمان بهره گرفته شود.
در صنعت مبل از این پارچه به دو صورت استفاده می نمایند:

  1. پارچه اصلی مبل: یعنی همان پارچه ای که به چوب وصل شده و آن را روکوبی نموده اند.
  2. پیراهن مبلی: یعنی پارچه ای که پس از اتمام کار بر روی مبل دوخته می شود و زیبایی منحصر به فردی برای آن به وجود می آورد.

فروش عمده پارچه مبلی ملانژ حصیری

فروش عمده پارچه مبلی ملانژ حصیری پارچه هایی که مخصوص مبلمان تهیه و تولید می شوند، معمولاً دارای عرض ۱/۴ یا ۱/۵ متر هستند، اما پارچه مبلی ملانژ حصیری به سبب اینکه با عرض ۳ متر تولید می شود، می تواند در هزینه های تولیدکنندگان مبل صرفه جویی فراوانی به همراه آورده و از نظر اقتصادی مناسب باشد، به همین علت است که فروش پارچه ملانژ حصیری مخصوص مبلمان در کشورمان رونق بسیار زیادی دارد. شایان ذکر است که این پارچه در ۷۰ رنگ مختلف تولید می شود و به دلیل طیف رنگی گسترده ای که دارد، همواره مورد توجه تولیدکنندگان پوشاک و مبلمان قرار گرفته و محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که این پارچه تولید کارخانجات مخصوص کشورمان می باشد و شاید در هیچ کجای جهان نتوان نمونه ای از آن را یافت و همین موضوع سبب شده است که خرید آن موجب حمایت از تولیدکنندگان کشورمان شده و در نهایت رونق اقتصادی را با خود به همراه آورد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت