خرید پارچه نخ پنبه فول لاکرا

خرید پارچه نخ پنبه فول لاکرا

پارچه فول لاکرا به طور کامل از نخ لاکرا تهیه می شود، بسیار مقاوم است، عمر طولانی دارد و دارای خاصیت کشسانی فوق العاده ای می باشد. با خرید پارچه نخ پنبه پارچه فول لاکرا، به صورت عمده، در هزینه تهیه محصول صرفه جویی خواهید کرد.

خرید پارچه نخ پنبه فول لاکرا

پارچه لاکرادار برای چه لباس هایی مناسب است؟

پارچه لاکرادار برای چه لباس هایی مناسب است؟ آیا می دانید پارچه های لاکرا دار برای چه لباس هایی مناسب هستند؟ این نوع پارچه ها اغلب در لباس هایی که نیاز به کشش زیاد دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. در متن زیر به صورت موردی، به این موارد خواهیم پرداخت.

  1. از آنجایی که نیاز است تا دستکش ها را به راحتی به دست نماییم، تا دستانمان را از سرما حفظ کند و حالت چسبان داشته باشد، در تهیه انواع دستکش ها، از پارچه های لاکرا دار استفاده می کنند.
  2. جوراب ها هم از جمله پوشش هایی هستند که در دوخت آنها از پارچه لاکرادار استفاده می کنند و موجب ثابت ماندن جوراب در پا می شود.
  3. برای تهیه لباس کشتی گیران از این نوع پارچه استفاده می نمایند، زیرا علاوه بر خاصیت کشسانی زیاد، از دوام زیادی برخوردار است، به راحتی پاره نمی شود و تا مدت ها می توان از لباس استفاده نمود.
  4. اکثر ساق پوش هایی که به دست می کنید هم از پارچه لاکرا دار تهیه می شوند.
  5. در تهیه انواع کمربندها هم از این پارچه استفاده می نمایند.
  6. این نوع پارچه ها در حوزه پزشکی هم کاربرد فراوانی دارند و در زمینه باندهای کشی ارتوپدی مورد استفاده قرار می گیرند.
  7. جهت تهیه لباس های قایقرانی، بهترین نوع پارچه به شمار می روند، عکس العمل ورزشکار را سرعت می دهند و افراد در این نوع لباس ها احساس راحتی می کنند.
  8. برای دوخت انواع جین های کشی چسبان از پارچه لاکرا دار استفاده می کنند، با پوشیدن این نوع لباس ها قطعا خوش تیپ خواهید شد.
  9. لباسی که اسکیت بازان به تن می کنند از این نوع پارچه تهیه شده است.
  10. انواع مایوها از پارچه لاکرا دار تهیه می گردد.
  11. برای تهیه ساق شلواری زنانه هم این پارچه ها بهترین گزینه هستند.
  12. برای تهیه لباس افرادی که به ورزش ایروبیک می پردازند از این پارچه ها استفاده می شود، زیرا فرد ورزشکار در آن احساس راحتی می نماید.
  13. برای تهیه شلوارهای راحتی زنانه از پارچه های لاکرادار استفاده می گردد.

تولید انواع پارچه تریکو فول لاکرا

تولید انواع پارچه تریکو فول لاکرا  تولید پارچه لاکرا به منظور دوخت انواع لباس های شب، انواع چادرها و … صورت می گیرد.

پارچه تریکو لاکرا از لحاظ رنگ و طرح از تنوع بالایی برخوردارند. تولید انواع پارچه های تریکو فول لاکرا، با استفاده از دستگاه های اتوماتیک انجام می شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت