خرید پارچه ویسکوز ریون پلی استر لاکرا

خرید پارچه ویسکوز ریون پلی استر لاکرا

پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا چیست و اغلب برای دوخت چه لباس هایی به کار برده می شود؟ مشخصه های بارز این محصول افزایش استفاده از آن را در صنعت نساجی موجب شده است که به معرفی آن خواهیم پرداخت. برای خرید و فروش این نوع پارچه به صورت عدلی و قیمت ارزان بهترین راهکار چیست؟

خرید پارچه ویسکوز ریون پلی استر لاکرا

پارچه ویسکوز پلی استر چیست؟

پارچه ویسکوز پلی استر چیست؟ ویسکوز به نوعی پارچه می گویند که در تولید آنها از نوعی خمیر به دست آمده از تنه و ساقه درختان استفاده می شود. یکی دیگر از نام های این پارچه ریون است که از نظر رنگ و طراحی تنوع بالایی نیز دارد. پارچه های پلی استر لاکرا نیز محصولاتی تولید شده از الیاف مصنوعی هستند. ترکیب الیاف طبیعی ویسکوز و مصنوعی پلی استر نوعی پارچه نسبتاً نازک را به وجود می آورد که از مقاومت قابل قبولی نیز برخورد است.
البته ویسکوزها را نباید در دسته پارچه های مصنوعی قرار داد چرا که از مواد اولیه ارگانیک در فرآیند تولید آن استفاده می کنند. جهت شناخت بیشتر آن باید اشاره کرد که برخی از مشخصه ها و ویژگی های کیفی و کمی پارچه ویسکوز پلی استر عبارتند از:

  • جذب رطوبت پارچه های ویسکوز بسیار زیاد است و از این رو گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس های گرم تابستانی و تی شرت های ورزشی هستند.
  • پارچه ویسکوز به تنهایی خاصیت کشسانی کمی دارد اما در ترکیب با پلی استر این ویژگی نیز افزایش می یابد و عمر مفید آن افزایش خواهد یافت.
  • تنوع رنگی بالا و عدم ایجاد الکتریسیته ساکن آن را به پارچه ای محبوب در بین خانم ها بدل کرده است.
  • پارچه ویسکوز پلی استر بافت نازکی دارد و برای دوخت انواع ملحفه و روبالشتی نیز مناسب است.
  • خاصیت تنفسی و گردش هوای بالا، خنک و سبک بودن نیز چند مورد از ویژگی های بارز کیفی این نوع پارچه به شمار می آیند.

فروش پارچه ویسکوز کبریتی تیپ لاکرا

فروش پارچه ویسکوز کبریتی تیپ لاکرا پارچه ویسکوز کبریتی همانطور که از نامش مشخص است شکل ظاهری راه راه و خط مانند دارد که برای دوختن تی شرت های مردانه انتخاب هوشمندانه ای است. انواع مانتو زنانه را نیز می توانید با این نوع پارچه بدوزید. به طور کلی تنوع تولید پارچه ویسکوز ریون پلی استر لاکرا از نظر طراحی، رنگ و کیفیت بافت، موجب استفاده از آن برای دوخت انواع لباس ها شده است.
در بازار داخلی به علت تولید این محصول توسط کارخانجات تولیدی، قیمت فروش هر متر از آن نیز به نسبت دیگر پارچه ها ارزانتر است. البته برخی از مدل های طرح ها تابستانه قیمت و نرخ  بالاتری نسبت به مدل های ساده دارند.
امروزه به واسطه افزایش تقاضا برای این محصولات، فروش پارچه ویسکوز با درجات کیفی مختلف و جهت مصارف عمومی و … به صورت آنلاین و مستقیم از طریق این مرکز و نمایندگان فروش نیز صورت می گیرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت