خرید پارچه ویسکوز پنبه کبریتی

خرید پارچه ویسکوز پنبه کبریتی

پارچه های موجود در بازار را می توان به دو دسته عمده طبیعی و مصنوعی تقسیم نمود. البته در این میان برخی از انواع پارچه نظیر پارچه ویسکوز کبریتی پنبه ای نیز هستند که علی رغم تهیه شدن از الیاف طبیعی به دلیل آنکه با فناوری پیشرفته حاصل می شوند، ممکن است در دسته پارچه مصنوعی قرار گیرند. برای خرید این پارچه ها با ما تماس بگیرید. 

 خرید پارچه ویسکوز پنبه کبریتی

نحوه شستشو پارچه های ویسکوز

نحوه شستشو پارچه های ویسکوز لباس های دوخته شده با پارچه های ویسکوز را می توان از انواع پوشاکی دانست که پوشیدن آن ها در فصول گرم و سرد سال میسر می باشد. البته برای این البسه تولید شده با پارچه ویسکوز بتوانند دوام و عمر کافی داشته باشند، لازم است به نحوه شستن آن ها توجه داشته باشید.

دلیل این که گفته می شود شستشوی پارچه ویسکوز از حساسیت بیشتری در قیاس با سایر انواع پارچه برخوردار است را باید در ویژگی های خاص این پارچه حستجو نمود. زیرا از سویی این پارچه به گونه ای است که رطوبت و عرق که همراه با نمک و روغن بدن به ویژه در فصول گرم سال بدن خارج می شود، می تواند به آن آسیب جدی وارد نماید و به همین دلیل لازم است که بلافاصله بعد از تعریق بدن، شسته شوند.

از طرفی در زمانی که پارچه ویسکوز، خیس و مرطوب می باشد، ممکن است بیشتر در معرض آسیب قرار گیرد. بنابراین در حین شستن باید به آرامی شسته شود. موارد ذکر شده سبب می شود که در هنگام شستن این پارچه ها نکاتی چند را مد نظر قرار دهید.

یکی از این نکات این است که به برچسب لباسی که با ویسکوز تولید شده است توجه کافی داشته باشید. زیرا تولید کننده ها با توجه به نوع و کیفیت پارچه ممکن است راهنمایی کافی برای چگونگی شستن آن ها را ذکر کرده باشند. اگر آشنایی کافی به شستشوی پارچه و لباس ویسکوز ندارید، حتما از راهنمایی های برچسب ها استفاده کنید.

به دلیل حساسیت پارچه های ویسکوز، تولید کننده های بسیاری از انواع پارچه و پوشاک ویسکوز ممکن است در برچسب های محصولات خود، شستشو به روش خشکشویی را توصیه نمایند. بنابراین می توان گفت یکی از بهترین راه های شستن این پارچه ها، استفاده از روش خشک شویی می باشد.

 راه دیگری که برای شستشوی این نوع پارچه مناسب به نظر می رسد، شستشوی آن ها با دست می باشد. زیرا به دلیل حساسیت پارچه های ویسکوز شستن آن ها با لباسشویی ممکن است به آن ها آسیب برساند. البته لباس هایی که درآن ها ویسکوز با سایر الیاف ترکیب گشته را می توان با لباس شویی شستشو نمود؛ به شرطی که از قرار دادن آن ها در کنار پارچه های ضخیم و خشن نظیر لی در لباسشویی اجتناب کنید.

سایت فروش پارچه ویسکوز کبریتی کشی

سایت فروش پارچه ویسکوز کبریتی کشی در گذشته ای نه چندان دور برای تهیه پارچه لباس یا ناگزیر بودید آن را خودتان تولید نمایید و یا این که برای خرید آن به بازار بروید. امروزه با تخصصی شدن کارها اکثر انسان ها امکان تولید پارچه به صورت فردی و سنتی را ندارند. مراجعه به بازار نیز با معطل شدن در ترافیک و اتلاف وقت همراه است‌. بنابراین بهترین راه برای تهیه انواع پارچه، خرید آنلاین این محصولات می باشد.

در این راستا سایت ما به فروش پارچه ویسکوز کشی و  سایر انواع پارچه به صورت آنلاین می پردازد. اگر خواهان تهیه این محصولات می باشید، کافی است با کارشناسان شرکت ارتباط برقرار نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت