خرید پارچه گردباف جودون کشی

خرید پارچه گردباف جودون کشی

در حال حاضر بازار خرید انواع پارچه گردباف جودون کشی به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت همچنین کاربرد فراوان بسیار داغ می باشد و مشتریان زیادی دارد. بسیاری از تولید کنندگان پوشاک از خریداران عمده این پارچه هستند و از آن برای تهیه و دوخت انواع لباس از جمله تی شرت های مردانه، مانتو و لباس های تابستانی بچه گانه و … مورد استفاده قرار می دهند.
خرید پارچه گردباف جودون کشی

همه چیز درباره پارچه جودون

همه چیز درباره پارچه جودون پارچه جودون یکی از کاربردی ترین انواع پارچه می باشد که از آن در تولید انواع کیف، روکش صندلی خودرو، انواع پوشاک و … استفاده می کنند. این پارچه از نخ های مختلفی نظیر لاکرا، پنبه، پلی استر و ترکیب لاکرا پنبه و پلی استر پنبه ایجاد می شود که هر کدام دارای کیفیت و ویژگی های متفاوتی می باشند.
پارچه جودون با دستگاه گردباف بافته می شود. پارچه جودون کشی با استفاده از نخ لاکرا تولید می شود و قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر این پارچه دارد.
از انواع پارچه جودون می توان به پارچه جودون فلامنت، پارچه کرپ جودون، پارچه ریون جودون، پارچه جودون لاکرا، پارچه جودون پلی استر و پارچه جودون پنبه اشاره نمود. پارچه جودون دارای بافتی مقاوم، الیافی درجه یک، قمتی مطلوب، ضخامت مشخص و تنوع بافت بالایی است.
نوع بافت این پارچه به شکل لوزی و ضخیم تر از پارچه پنبه ای است. ترکیب پلی استر با الیاف جودون باعث نرمی و لطافت پارچه می شود و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد و با توجه به خصوصیات بسیار خوب در تهیه و دوخت انواع تی شرت های دکمه دار و بدون دکمه مردانه استفاده می شود و دارای رنگ بندی متنوع و جذابی است.

فروش عمده پارچه گردباف جودون متری

فروش عمده پارچه گردباف جودون متری فروش پارچه گردباف جودون متری با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از همین سایت صورت می پذیرد. با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید در خصوص نحوه خرید پارچه جودون متری و مشخصات محصول اطلاعات لازم را به دست بیاورید.
همان طور که می دانید خرید و فروش عمده دارای محاسن و مزایای بسیاری است و از مهمترین آنها می توان به قیمت ارزان و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی، استقبال بهتر مشتری از این نوع خرید، فروش بیشتر و سریع تر کالا همچنین سود مطلوب برای دو طرف معامله و … اشاره نمود.
با خرید غیر حضوری در وقت و هزینه رفت و آمد صرفه جویی شده و کالا نیز به نشانی شما ارسال می گردد همچنین امکان مشاوره رایگان قبل از خرید برای مشتری فراهم بوده تا با شناخت و آگاهی کامل اقدام به خرید نماید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت