خرید پارچه گردباف ساده

خرید پارچه گردباف ساده

خرید پارچه گردباف ساده از تولید کننده به صورت مستقیم مزایایی دارد‌.وقتی از تولید کننده به صورت عمده خرید می کنیم قیمت بیشتری

نمی پردازیم و در نتیجه جنس مورد نظر خود را با  قیمت واقعی  و بدون پرداخت سود از تولید کننده  تحویل می گیریم .

خرید پارچه گردباف ساده

بررسی کیفیت پارچه گردباف ساده

بررسی کیفیت پارچه گردباف ساده

لباس که از پارچه گردباف یا همان تریکو تولید می شود اگر از پارچه با نخ با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید شده باشد،بی نظیر خواهد بود و هر لباسی با آن در یک سطح نخواهد بود.

زیرا لباس های با جنس مرغوب گردباف با تمام جذابیت و شکیل بودن خود هرگز عرق نخواهند کرد.

لباس دوخته شده با پارچه گردباف اصل قیمت خیلی بالایی دارد اما هر خانمی را بسیار زیبا و جذاب کرده و در هر مهمانی و مراسمی کاربرد دارد.

این نوع پارچه کش می آید و برای نشان دادن برجستگی بدن خاصیت به سزایی دارد،و با هر بار شستشو زیبایی خود را بیشتر به نمایش می گذارند. در صورتی که جنس تقلبی این پارچه بعد از شستن یا آب می رود و زیبایی خود را از دست می دهد‌. ولی برعکس جنس مرغوب این نوع پارچه با هر بار شستشو و استفاده حالت بهتری پیدا می کنند.

پارچه های تریکو تنوع رنگی بسیاری در بازار دارند ،اما جنس بد و نامرغوب این پارچه آن چنان در تفکر مردم جای پیدا کرده که مایل به خرید آن نیستند و به اشتباه ارزش و  جایگاه این پارچه را  در اذهان کاسته.

برای تشخیص پارچه گردباف تقلبی از اصل کافی است کمی از پارچه را خیس کنیم اگر جمع شد و آب رفت تقلبی بوده و اگر تغییری نکرد مرغوب است و باخیال راحت می توانیم خرید کنیم.

روش دیگر این است که کمی از نخ پارچه را سوزانده و اگر گلوله شد معلوم  می شود که پارچه تقلبی است.

تجارت پارچه گردباف ساده

تجارت پارچه گردباف ساده

بازار تهران یکی از بزرگ ترین مراکز فروش پارچه های مختلف از قبیل پارچه گردباف است در جنس ها و برند های گوناگون،که بازار فروش خوبی دارند و سود آور هستند.

خرید و فروش اینترنتی پارچه یکی از بهترین و سود آور ترین روش های فروش محصولات تولید کنندگان است.

از این طریق تولید کننده پارچه ی خود را با هزینه های جانبی کمتر از قبیل اجاره بهای فروشگاه و …. به فروش می گذارد ،به علاوه مشتری نیز که طالب خرید ارزان تر می باشد خرید با صرفه تری خواهد داشت‌.

پارچه گردباف یا تریکو در کشور ما به تولیدی های پوشاک کودکان و لباس ورزشی ،لباس خانگی و …..عرضه می شود ،همچنین می توان از صادارات این نوع پارچه به کشور هایی همچون افغانستان ،یمن ،سوریه ،عراق ،و به صورت محدود به روسیه یاد کرد .

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت