خرید پارچه گردباف طرحدار تشک

خرید پارچه گردباف طرحدار تشک

پارچه گردباف طرحدار تشک از چه الیافی بافته می شود؟ خرید و فروش این محصولات در بازار و با قیمت تولیدی چگونه امکان پذیر است؟ برای اینکه بتوانید بهترین نوع این پارچه ها را برای ملحفه تشک خود انتخاب کنید در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

خرید پارچه گردباف طرحدار تشک

الیاف پارچه گردباف چیست؟

الیاف پارچه گردباف چیست؟ پارچه گردباف به محصولی کاربردی در صنعت نساجی و پوشاک می گویند که در تولید آنها از دستگاه های تمام اتوماتیک با همین نام استفاده می شود. از آنجایی که چرخش دستگاه برای بافت پارچه به صورت دایره وار است، محصول نهایی را پارچه گردباف نامگذاری کرده اند.
معمولاً بافت این مدل پارچه ها به صورت لوزی یا دایره ای صورت می گیرد که به راحتی از بافت و طرح روی پارچه مشخص است. یکی از مهمترین کاربردهای عمده این پارچه ها استفاده به عنوان روکش تشک های طبی، طبی فنری و … است.
به همین علت شرکت های تولید تشک از جمله بزرگترین خریداران عمده این محصولات به شمار می آیند. پارچه گردباف تشک معمولاً به رنگ سفید ساده یا طرحدار بافته و آماده می شود. در تولید آن نیز باید از الیاف خالص پنبه یا ترکیبی از پنبه پلی استر با درصد بیشتر پنبه استفاده کنند.
چرا که بافت پارچه باید بسیار نرم، ضد حساسیت باشد. قابلیت شستشوی آسان را داشته و عمر مفید آن نیز بالا باشد. برای این منظور بهترین گزینه تولید پارچه گردباف پنبه ای است. 
البته استفاده از پارچه های تخت بافت نیز در صنعت تولید تشک خوشخواب رونق دارد اما به علت کیفیت بالاتر نمونه های گردباف و قیمت ارزان تر تقاضا برای خرید آنها بیشتر از ارقام دیگر است.

فروش پارچه گردباف پنبه ای طرحدار

فروش پارچه گردباف پنبه ای طرحدار فروش پارچه گردباف با توجه به نیاز بازار به صورت های مختلف صورت می گیرد. کلیه خریداران این محصول را می تواند در دو گروه عمده و مصرف کنندگان نهایی دسته بندی کرد. به عنوان مثال شرکت های تولید تشک، خریداران عمده محسوب می شوند که به صورت عدلی یا کیلویی اقدام به سفارش مستقیم این محصولات می کنند. قیمت اهمیت زیادی برای این مراکز دارد و همواره به دنبال پارچه های باکیفیت با قیمت رقابتی و سودآور هستند. برای اینگونه مراکز بهترین شیوه خرید، سفارش از نمایندگی فروش پارچه تولیدی به صورت مستقیم از کارخانه است.
خریداران متری این پارچه ها مصرف کنندگان خانگی هستند که برای دوخت انواع لباس و روبالشتی و ملحفه و … به دنبال جدیدترین مدل های طرحدار بدون در نظر گرفتن قیمت هستند.
در پایان باید خاطر نشان کرد که کلیه خریداران عمده و حتی صادرکنندگان می توانند از این بازار آنلاین و از طریق مشاوره با نمایندگان، انواع پارچه گردباف پنبه ای طرحدار و ساده را با قیمت رقابتی و حاشیه سود بالا سفارش و خریداری نمایند.

لینک کوتاه:

2 فکر در مورد “ خرید پارچه گردباف طرحدار تشک

  1. فاطمه احمدی جهانگیری گفت:

    عالی هستن

  2. محمد قزلباش گفت:

    سلام برای خرید مزاحم شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت