خرید کلی پارچه تریکو بچگانه

خرید کلی پارچه تریکو بچگانه

پارچه تریکو به نوع خاص از یک بافت حلقوی تار مانند تعلق میگیرد که در ایران به این نوع بافت پودی نیز می گویند که به دو صورت تخت و گرد تولید می شود.

پارچه تریکو بچگانه یک نوع از تریکو است که در تولید آن از مواد ضد میکروب استفاده می شود و ظرافت بالایی دارد.بافت تریکو بچگانه به گونه ای است که نرمی زیادی دارد و رنگ بندی در آن متنوع می باشد.چون کودکان بدن حساس دارند در تولید لباس باید توجه فراوان شود به همین دلیل چون تریکو دارای کیفیت بالا و نرمی زیاد است بهترین نوع پارچه در تولید لباس کودک است.

خرید کلی پارچه تریکو بچگانه

همه چیز درباره پارچه تریکو طرح دار

همه چیز درباره پارچه تریکو طرح دار تریکو همان پارچه تاری می باشد که با پارچه حلقوی پودی که به شکل گرد بافت یا تخت فراوری می شود متفاوت است . اما در عموم ایران تریکو را با گرد بافت یکی می دانند. در تریکو بافت رشته ها به صورت عمودی می باشد. در تریکو در رفتگی خیلی کم است . ظرافت بالایی دارد و مقاومت آن زیاد است. نخ یکی از عوامل مهم در تریکو است که یا در آن از نخ طبیعی یا مصنوعی استفاده می کنند . پارچه تریکو طرح دار یکی از مدل های تریکو است که دارای محبوبیت زیادی می باشد . در کیفیت پارچه ترکیو عوامل بافت ، جنسیت ، و گردبافت تاثیر فراوان دارند . پارچه تریکو شامل ویسکوز و فلامنت است . این نوع پارچه

رایج ترین مدل می باشد که به دلیل پنبه ای بودن آن در لباس زیر ، لباس ورزشی ، شنا ، لباس کودک و غیره از آن استفاده می شود.

صادرات انواع پارچه تریکو بچگانه

صادرات انواع پارچه تریکو بچگانه پارچه تریکو بچگانه دارای مرغوبیت بالایی می باشد به این دلیل که در این نوع پارچه از موادی استفاده می شود که دارای خواص از بین برنده میکروب را دارند و در اکثر لباس های بچه گانه استفاده می شود. صادرات پارچه تریکو مرغوب به سایر کشور ها صورت می گیرد که رونق فراوانی دارد.به دلیل مناسب بودن قیمت این پارچه و کیفیت و مرغوبیت پارچه تریکو صاردات آن زیاد است و کارخانه ها اکثرا محصولات خود را به سایر کشور ها صادر می کنند و سود فراوان دارند .صادرات پارچه تریکو ایران به کشورهایی مثل عراق ، افغانستان و ترکمنستان انجام می شود.قیمت پارچه تریکو نسبت به کیفیت و نوع آن متفاوت است و نسبت به نخ استفاده شده در آن فرق می کند اگر در آن از الیاف طبیعی پنبه استفاده بشه هم کیفیت بالا می رود هم قیمت بیشتر می شود و این نوع پارچه طرفدار زیادی دارد و بهترین نوع برای صادرات است .

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت