سایت خرید پارچه گردباف جودون مانتو

سایت خرید پارچه گردباف جودون مانتو

پارچه گردباف جودون یکی از پر مصرف ترین پارچه ها در صنایع تولید پوشاک و مانتو می باشد که امکان خرید آن نیز به صورت اینترنتی وجود دارد. این سایت تحت عنوان سایت خرید پارچه گردباف جودون مرغوب ترین این محصولات را به مشتریان عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 سایت خرید پارچه گردباف جودون مانتو

انواع پارچه جودون را بهتر بشناسید

انواع پارچه جودون را بهتر بشناسید پارچه جودون یکی از انواع پارچه های گردباف می باشد که توسط ماشین های گردباف تولید می شود. در روند تولید این پارچه از نخ های متنوعی استفاده می شود که در واقع تنوع این محصول به نوع نخ استفاده شده در آن، بستگی دارد که هر یک از انواع آن ها کاربرد های گوناگونی دارند.

انواع پارچه جودون به عبارت زیر می باشد 

پارچه جودون پلی استر: پارچه جودون پلی استر بسیار لطیف و نرم است و به مقدار کم تری در بازار عرضه می‌ شود. نخ و طرح بافت آن به گونه ای انتخاب شده است که امکان تبادل هوا بین بدن و محیط راحت تر صورت می گیرد. ظاهر پارچه های پلی استر جوان ‌پسند و بسیار زیبا است.

پارچه جودون لاکرا: این پارچه یکی از انواع پارچه های جودون است که خاصیت کشسانی بالایی دارد و به تنهایی جهت تولید پوشاک به کار نمی روند. بلکه درصد کمی از آن را با دیگر پارچه ها ترکیب می کنند تا به پارچه ‌هایی که خاصیت کشسانی ندارند، قدرت کشسانی ببخشد.

پارچه جودون پنبه: این پارچه ها جزو پارچه های نخی دسته بندی می شوند که از ترکیب الیاف لطیف پنبه با جودون که الیاف درشتی دارد به دست می ‌آیند و برای تولید بلوز شلوار مردانه نیز می‌ توان از آن استفاده کرد و در زمستان باعث گرمی و در تابستان خنکی دلپذیری را فراهم می ‌کنند.

پخش عمده پارچه گردباف جودون متری

پخش عمده پارچه گردباف جودون متری با توجه به این که در ایران تولید کنندگان بسیاری در صنایع تولید پوشاک فعالیت دارند و نیز از آن جایی که پارچه گردباف جودون یکی از پر مصرف ترین انواع پارچه ها در صنایع پوشاک به حساب می‌ آید، از همین جهت پخش عمده پارچه گردباف در حجم انبوه در سراسر کشور انجام می ‌شود تا تمامی متقاضیان این محصول بتوانند به طور یکسان در سراسر کشور به آن دسترسی داشته باشند.

این سایت از جمله یکی از مرکز پخش پارچه جودون متری است که این محصول را به صورت عمده و در نمونه های با کیفیت و با قیمت مناسب در ویترین فروش خود جهت عرضه به مشتریان قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید انواع پارچه جودون می ‌توانید با مشاوران فروش این سایت تماس برقرار کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت