سایت فروش پارچه ویسکوز کبریتی مانتویی

سایت فروش پارچه ویسکوز کبریتی مانتویی

پارچه ویسکوز یکی از بهترین نوع پارچه برای مانتو می باشد که امروزه بسیار مد شده است. پارچه ویسکوز کبریتی با طرح زیبایی که دارد باعث زیباتر شدن مانتو دیده می شود. به همین دلیل سایتی جهت فروش پارچه ویسکوز کبریتی مانتویی ایجاد شد تا شما بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

سایت فروش پارچه ویسکوز کبریتی مانتویی

نکاتی برای شستشوی پارچه های ویسکوز

نکاتی برای شستشوی پارچه های ویسکوز شستشوی پارچه امری بسیار مهم می باشد و درست شستن و خوب نگه داشتن آن باعث عمر بیشتر لباس می گردد. اگر ویسکوز پارچه بسیار نرم و راحت می باشد و انواع لباس تابستانه و زمستانه را می توان از آن تهیه کرد. این پارچه درصد کمی پنبه نیز دارد.شما جز کسانی هستید که لباس با جنس ویسکوز دارید اما طریقه نگهداری و شستشوی آن را بلد نیستید، می توانید در ادامه با ما باشید.پارچه ویسکوز جذب آب بالایی دارد و هنگامی که مرطوب است، بسیار زود آسیب می بیند پس این پارچه را باید خیلی آرام شست. به این صورت که لباس را در آب سرد قرار می دهید بعد پودر دستی را می ریزیم بعد به آرامی پارچه را شستشو می دهیم.اگر روی لباس ویسکوز علامت شستشو در ماشین داشت سعی کنید درجه ماشین لباسشویی را روی آب سرد قرار دهید و هم چنین لباس خود را با لباس هایی که جنس زبری دارند یا دارای دکمه می باشند یک جا قرار ندهید زیرا باعث پارگی آن می شوند.در هنگام شستشو به رنگ پارچه دقت کنید و پودر مناسب با آن را انتخاب کنید یعنی اگر رنگی بود پودر مخصوص لباس های رنگی، اگر مشکی بود از مشکین شوی و اگر سفید بود از پودر مخصوص البسه سفید استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.پس از اینکه لباس شسته شد در مکانی مناسب پهن، تا لباس خشک شود.برای اینکه بخواهید این لباس را اتو کنید باید درجه اتو را روی معمولی بگذارید سپس پشت لباس را اتو کنید تا سطح آن صاف شود در غیر اینصورت باعث براق شدن پارچه می شود و جلوه خوبی ندارد.حال که با نحوه شستن و نگهداری از پارچه ویسکوز آشنا شدید، دیگر نگران خراب شدن لباس خود نباشید.

مرکز پخش پارچه ویسکوز کشی کبریتی

مرکز پخش پارچه ویسکوز کشی کبریتی پارچه ویسکوز کشی یکی از پر فروش ترین نوع آن می باشد که فروش آن رونق خوبی گرفته است از این رو پخش پارچه ویسکوز در سراسر کشور توسط نمایندگی های معتبر انجام می شود.
جهت خرید از این نمایندگی های معتبر می توانید به سایت ما مراجعه کنید و محصول مورد نظر را با اطلاعاتی که در اختیار شما گذاشتیم انتخاب کنید سپس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت