سفارش انواع پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

سفارش انواع پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

سفارش انواع پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا را در تنوع بالای رنگ و طرح می توان به آسانی ارائه داد. این که چگونه و با چه مشخصاتی محصول را تهیه کنید و از سویی، چطور مرجع اصلی عرضه را پیدا نمایید، مسائلی هستند که در این نوشته، به شکل کلی درباره شان صحبت خواهیم کرد. اگر خریدار کالا هستید، حتماً متن حاضر را مطالعه کنید.

 سفارش انواع پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

خواص فیزیکی الیاف پارچه ویسکوز

خواص فیزیکی الیاف پارچه ویسکوز ویسکوز نوعی الیاف طبیعی به شمار می رود که به دلیل داشتن ویژگی های متعدد، مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان پارچه قرار گرفته است. ما برای این که بتوانید بیشتر با این کالا آشنایی پیدا نمایید، در این بخش به خواص فیزیکی الیاف پارچه ویسکوز اشاره می کنیم. این خصوصیات عبارت هستند از:

  • جذب رطوبت بسیار بالایی دارد.
  • در برابر حرارت مقاوم می باشد.
  • نرمی آن خیلی عالی است.
  • پارچه ای درخشان و براق می باشد.
  • در برابر گوله شدن مقاومت بالایی دارد.
  • الیاف آن از یکنواختی خوبی برخوردار است.

ذکر این موضوع مهم است که بدانید، ویسکوزها الیافی اند که باید با سایر نخ های دیگر که جنس شان طبیعی (پنبه) و مصنوعی (پلی استر) می باشد، مخلوط شوند. در واقع بدون این کار، خود این نوع ویژه از الیاف کارایی بالایی نخواهد داشت و به همین علت ما در تیپ های گوناگونی پارچه های بافته شده از ویسکوز را مشاهده می کنیم.

از طرف دیگر، این پارچه را در رنگ بندی های بسیار زیادی تولید می نمایند و به نحوی شما هر فامی‌ را که بخواهید، می توا‌نید پیدا نمایید. البته در دوخت پوشاک، روتختی، رومیزی، ملحفه و غیره هم از ویسکوز به شکل فراوانی استفاده می شود.

پخش عمده پارچه ویسکوز پلی استر ریون

پخش عمده پارچه ویسکوز پلی استر ریون اگر کارتان تولید انواع پوشاک می باشد و یا تاجر پارچه هستید و کارتان توزیع و صادرات این محصولات است، برای به دست آوردن نوع ویسکوز این محصولات، پیشنهاد می کنیم که به مرکز پخش عمده پارچه ویسکوز پلی استر ریون سر بزنید. دلیل این پیشنهاد ما این است که شما راحت می توانید بهترین جنس را به دست آورید.

از سویی، به شکل طرح دار و ساده نیز ارائه کالا صورت می گیرد و همینطور قادر هستید که پارچه ویسکوز ریون را در کیفیت های عالی که از الیاف خوبی بافته شده اند، بخرید. گفتنی است که این پارچه ها به مانند سایر محصولات مشابه، در عرض و وزن های مختلفی به گونه طاقه ای، عدلی و بعضاً کیلویی ارائه می گردند.

پخش پارچه ویسکوز در انواع مختلف از طرف فروشندگان این وب سایت هم انجام می شود و مشتریان جهت خرید کلی، با مشاوران فروش این مجموعه می توانند تماس برقرار نمایند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت