سفارش عمده پارچه دورس سه نخ

سفارش عمده پارچه دورس سه نخ

پارچه دورس سه نخ از جمله رایج ترین پارچه ها در بازار بوده و برای تولید پوشاک زمستانی بسیار کاربرد دارد. سفارش عمده این محصول هم به صورت مستقیم و هم آنلاین امکان پذیر بوده و بسته به نحوه خرید، میتوانید این کالا را سفارش دهید.
این نوع پارچه ضخامت بالایی دارد و از الیاف طبیعی نیز در تولید آن استفاده کرده اند. وجود الیاف طبیعی در هر محصولی قیمت آن را کمی متفاوت تر از بقیه کالاهای مشابه میکند. ولی باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که وجود الیاف طبیعی همچون پنبه که در این محصول به کار برده شده است، مقاومتش را زیاد میکند، در نتیجه طول عمر بالاتری نسبت به سایر کالاهایی که الیاف مصنوعی در آنها بیشتر است، خواهد داشت.
آیا میخواهید سفارش عمده پارچه دورس سه نخ را انجام دهید و نمیدانید آن را از کدام مرکز معتبر و از چه طریقی به اتمام برسانید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین سفارش را انجام داده و محصول باکیفیت را خریداری نمایید.
سفارش عمده پارچه دورس سه نخ از طریق مراکز بازرگانی زیادی میتواند انجام شود که انتخاب بهترین این مراکز باعث میشود که قیمت کالاها مناسب تر و کیفیتشان بهتر باشد. شرکت بزرگ دیبافت یکی از این مراکز معتبر است که شما میتوانید سفارش عمده پارچه دورس سه نخ خود را از طریق این شرکت انجام دهید.

نحوه صادرات پارچه دورس سه نخ

نحوه صادرات پارچه دورس سه نخ

یکی از انواع پارچه های تریکو پارچه دورس است که نمونه ای از بهترین پارچه ها در این دسته است. بی شک این پارچه انتخاب مناسب و خوبی جهت معرفی یکی از بهترین تولیدات پارچه کشور به خارج از کشور است.
این پارچه به دلیل داشتن ضخامت بالا و مقاومت بیشتر نسبت به سایر پارچه ها، علاوه بر پخش در سطح کل کشور به سایر کشورها نیز صادر میشود و احتیاجات بازار را نسبت به پارچه های زمستانه برآورده میکند.
پارچه سه نخ دورس یک ویژگی و نقطه قوت بزرگ دارد و آن هم این است که از الیاف طبیعی همچون پنبه در تولید آن استفاده شده است. این نوع پارچه توسط بزرگ ترین و معتبرترین تولیدکنندگان پارچه پنبه با استفاده از فناوری های جدید و صنعت پیشرفته در کشور تولید میشود. در تولید آن از افراد مجرب و باتجربه استفاده شده و همین عوامل دست به دست هم میدهند و باعث میشوند که بستر لازم برای صادرات این نوع پارچه مهیا شود. به دلیل سفارش عمده پارچه دورس سه نخ در سطح کشورمان به تعداد بالا، مراکز بازرگانی زیادی وارد عرصه پخش این محصول شده اند تا به خوبی بتوانند پاسخگوی همه اقشار جامعه باشند‌.

از پارچه دورس سه نخ چه میدانید

از پارچه دورس سه نخ چه میدانید

شاید تا به حال اسم پارچه سه نخ را شنیده باشید. این پارچه ها مناسب لباس های ورزشی بوده که در تولید آنها از الیاف پنبه نیز استفاده شده است‌. از ضخامت و استحکام خوبی برخوردار هستند و میزان کشش این گونه پارچه ها با در نظر گرفتن میزان نخ مورد استفاده در تولید آنها متفاوت است.
پارچه های سه نخ از الیاف مصنوعی و طبیعی تولید شده اند و در دسته بندی پارچه های تریکویی جا دارند.
انواع مختلف این نوع پارچه در بازار قابل رؤیت بوده و قیمتشان با توجه به کیفیت آنها متفاوت است، چرا که درصد الیاف به کار برده شده در تولید و نوع آنها، کیفیت را مشخص میکند و کیفیت نیز عامل مهمی در تعیین قیمت کالاهاست، مثلاً اگر در این پارچه پنبه که یک الیاف طبیعی است، درصد بیشتری استفاده شود، با توجه به این موضوع قیمت بالاتری نسبت به سایر پارچه ها خواهد داشت.

از پارچه دورس سه نخ چه میدانید
حالت کشسانی و ضخامت بالای این محصول باعث شده است که در تولید انواع مختلفی از لباس به کار برده شود. این لباس ها عبارت اند از:
• شلوارهای اسلش
• لباس های ورزشی زنانه و مردانه
• سویشرت هم برای آقایان و هم برای کودکان
• گرمکن
پارچه‌های دورس که بیشتر آنها از دو نخ و یا سه نخ تولید شده اند، در بازار به وفور یافت میشوند. پارچه های سه نخ ضخامتشان نسبت به پارچه های دو نخ بالا بوده و از این نوع پارچه بیشتر برای تولید پوشاک زمستانی استفاده میشود. اگر در تولید این پارچه از لاکرا نیز استفاده شود، در تولید شلوار این نوع پارچه خیلی مناسب است، چرا که مانع از زانو انداختن شلوار میشود.

طراحی بسیار زیبای پارچه دورس

طراحی بسیار زیبای پارچه دورس

پارچه ها با توجه به اینکه در تولید پوشاک زنانه و مردانه از آنها استفاده میشود، باید دارای طرح و رنگ های زیبا به خصوص برای بانوان عزیز باشند.
بانوان بیشتر از سایر اشخاص به رنگ و طرح پارچه ها دقت میکنند و همه میدانند که برای تولید پوشاک زنانه احتیاج به پارچه های متنوعی است که دارای طرح و رنگ زیبا باشند.
پارچه های دورس با داشتن طرح های زیبا متناسب با هر سبک و سلیقه ای توانسته اند رضایت کامل افراد را جلب نمایند و همه را از خود راضی نگه دارند. این پارچه با داشتن طرح های شیک و فانتزی مناسب تولید انواع هودی چه زنانه و چه مردانه است و برای تولید پوشاک بچگانه نیز از این پارچه استفاده میشود.
شما خریداران گرامی برای بازدید از طرح های زیبای این منسوجات میتوانید وارد سایت های مراکز بازرگانی معتبر شده و در صورت پسند طرح و جنس رنگ این منسوج میتوانید سفارش پارچه دورس سه نخ را از مراکز معتبر فروش انجام دهید.

پخش مستقیم پارچه دورس سه نخ

پخش مستقیم این منسوج

بعضی از کالاها به دو روش مستقیم و آنلاین به فروش میرسند. خرید آنلاین برای کسانی که دور هستند یا وقت اضافی به دلیل مشغله های کاری ندارند، خیلی مناسب است، به شرط آنکه خرید از مراکز معتبر صورت گیرد.
خرید مستقیم برای کسانی که با مشاهده کالا از نزدیک میتوانند با اطمینان بیشتر خرید نمایند، بهتر است.
شرکت معتبر دیبافت در شهر قم مشغول به فعالیت بوده و با فروش مستقیم پارچه دورس سه نخ در خدمت شما خریداران عزیز است. البته این شرکت در چند شهر دیگر هم نمایندگی فروش دارد و شما میتوانید با شماره هایی که در پایین صفحه مشاهده میکنید برای خرید و هماهنگی تماس بگیرید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت