سفارش فروش پارچه شلوار گلکسی

سفارش فروش پارچه شلوار گلکسی

پارچه شلوار گلکسی

پارچه گلکسی نوعی از پارچه تریکو دورو است که پشت آن با نخ فیلامنت بافته می شود با بیشتر و کمتر شدن میزان لاکرا در بافت پشت پارچه استحکام و کش سانی پارچه فرق می کند.با خار زدن و تراشیدن این پارچه حالتی حجیم شده و پنبه ای مانند به این پارچه داده می شود که بیشتر برای لباسهای گرم و زمستانی مناسب است.

سفارش فروش پارچه شلوار گلکسی

انواع پارچه شلوار گلکسی

انواع پارچه شلوار گلکسی پارچه شلوار 

پارچه گلکسی مناسب برای دوخت انواع شلوارهای اسلش و ورزشی مردانه و بچه گانه است.

زیرا به دلیل دارا بودن نخ فیلامنت در ساختار و دوخت پشت پارچه استقامت بیشتری دارد و بدلیل خاصیت کشی بودن ان از زانو انداختن تا حد زیادی جلوگیری می کند.

پارچه ی گلکسی به دلیل سنگین بودن این مدل از پارچه برای دوخت کت تک مردانه نیز استفاده میشود،

چند عامل عمده وجود دارند که در تعیین کیفیت پارچه گلکسی نقش اساسی و مهمی را ایفا می کنند.

یکی از این عوامل ترکیب الیاف استفاده شده در بافت این پارچه می باشد که بیشترین تاثیر را در کیفیت پارچه گلکسی دارد.

عامل دیگری که در کیفیت پارچه گلکسی نقش اساسی دارد،کیفیت الیاف مورد استفاده در تولید این محصول می باشد و هر چه الیاف مذکور کیفیت بیشتری داشته باشند پارچه ی تولید شده کیفیت بالاتری دارد

وارد کنندگان پارچه شلوار گلکسی

وارد کنندگان پارچه شلوار گلکسی پارچه گلکسی

در بازارهای ایران بیشتر از ان که پارچه ی گلکسی ایرانی پخش شود ، نوع خارجی ان هم به فروش می رسد و یافت می شود.

بیشتر این پارچه ها توسط نمایندگی های شرکت های وارد کننده و یا مارک های معتبر جهانی که در نقاط مختلف کشور به توزیع این نوع پارچه و مدل های دیگر ان می پردازند پخش می شود.

اما تمام نیاز بازارهای داخلی از طریق واردات مجاز صورت نمی گیرد قسمتی از این نیاز توسط بارهای قاچاق برطرف می شود.

با مراجعه به نمایندگی های فروش این نوع پارچه می توان آن را به هر اندازه ای که درخواست کنید خریداری کنید.برتری خرید از نمایندگی های مجاز ، تنوع رنگ بالا و کیفیت زیاد اجناس موجود در این فروشگاه ها است.به همین خاطر توصیه می شود که از نمایندگی های مجاز خرید فرمایید.

مورد دیگر در مورد نمایندگی های مجاز فروش این نوع پارچه این است که در فضای مجازی و اینترنت عملکرد بالایی را دارند. و می توان خرید خود را بطور اینترنتی و غیر حضوری سفارش داد. و اینگونه می توان از رفت و آمد های غیر ضروری جلوگیری کرد و در وقت خود نیز صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید.

واردات این پارچه و پارچه های مشابه قدرت رقابت خوبی را برای شرکتهای داخلی فراهم کرده بصورتی که پارچه های دوخت داخل پا به پای تولیدات خارجی از نظر دوخت و کیفیت حرکت می کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت