سفارش پارچه جودون نخ پنبه

سفارش پارچه جودون نخ پنبه

پارچه جودون نخ پنبه یکی از بهترین انواع پارچه است که بیشتر برای دوخت پیراهن و تیشرت کاربرد دارد. این پارچه از الیاف طبیعی یا ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی باکیفیت تولید می شود و دارای بافت لوزی شکلی است که دلیل شناخت این پارچه است. این پارچه به دلیل کیفیت بالا طرفدار زیادی در بین تولید کنندگان لباس راحتی دارد. سفارش پارچه جودون نخ پنبه در سایت اختصاصی فروش آن انجام می شود.

سفارش پارچه جودون نخ پنبه

بارز ترین ویژگی پارچه نخ پنبه ضخیم

بارز ترین ویژگی پارچه نخ پنبه ضخیم پارچه نخ پنبه در حقیقت همان پارچه ای است که مردم آن را به عنوان پارچه نخی می شناسند. باید بدانید عملا هیچ پارچه نخی وجود ندارد و پارچه های نخی موجود همان پارچه نخ پنبه هستند که از الیاف طبیعی پنبه تولید می شوند. در این مقاله می خواهیم بارزترین ویژگی پارچه نخ پنبه ضخیم را بیان کنیم.

بارزترین ویژگی که این پارچه دارد و مردم به دلیل همان ویژگی از این پارچه استقبال می کنند این است که حساسیت زا نیست و با تمام پوست ها سازگار است. علاوه بر آن نوع ضخیم پارچه نخ پنبه بدن را در فصل سرما به خوبی گرم نگه می دارد بدون که به بدن بچسبد. چون پوشیدن لباس های نخ پنبه حس راحتی را برای افراد به ارمغان می آورد.

پارچه پنبه ضخیم حتی با وجود ضخامت نیز تنفس پذیری دارد و مانع عرق کردن بدن در فضای گرم مانند اتاق هنگام روشن بودن وسایل گرمایشی می شود. در نتیجه اگر با لباس دوخته شده از پارچه نخ پنبه ضخیم وارد فضای سرد شوید احساس سرما نخواهید کرد چون بدنتان خشک است و رطوبت ندارد.

این پارچه ضد لک است و به راحتی نیز تمیز می شود. چروک نمی شود و قابل شست و شو در ماشین لباسشویی است.آبرفت بسیار کمی نیز دارد. آن هم فقط در اولین بار شستن اتفاق می افتد و بسیار ناچیز است که در سایز تغییر ایجاد نمی کند.

صادرات پارچه جودون نخ پنبه

صادرات پارچه جودون نخ پنبه پارچه جودون نخ پنبه جزو آن دسته از پارچه هایی است که اگر یک لباس با آن دوخته شود چندین سال ماندگاری دارد بدون این که رنگ لباس تغییر کند یا خراب و گشاد شده و وا رود. از این رو تولیدکنندگان لباس قدر این پارچه را به خوبی می دانند و استقبال خوبی از آن می کنند. علاوه بر آن مردم نیز لباس های دوخته شده با پارچه جودون نخ پنبه را بیشتر می پسندند.

صادرات پارچه جودون نخ پنبه در سایت اختصاصی فروش و صادرات این پارچه با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت انجام می شود. مشتریان داخل کشور می توانند خرید خود را از طریق همین سایت انجام دهند. فقط کافی است پس از انتخاب رنگ و طرح پارچه و متراژ مورد نظر سفارش خود را ثبت کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت