سفارش پارچه ملانژ گلکسی لاکرا

سفارش پارچه ملانژ گلکسی لاکرا

پارچه ملانژ لاکرا نوعی از پارچه های تریکو می باشد که برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه از ترکیب الیاف های طبیعی و مصنوعی به صورت همزمان تولید می شود. الیاف لاکرا در این پارچه درصد زیادی را به خود اختصاص داده اند، به همین خاطر به ابن نام معروف شده است. در ادامه مطلب در مورد سفارش پارچه ملانژ لاکرا گلکسی بحث خواهیم کرد. 

 سفارش پارچه ملانژ گلکسی لاکرا

ویژگی های پارچه ملانژ لاکرا

ویژگی های پارچه ملانژ لاکرا برخی از ویژگی های پارچه تریکو ملانژ لاکرا به شرح زیر می باشد:

این پارچه دارای قابلیت کشسانی بسیار بالایی بوده و برای تولید لباس های زنانه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. انواع تی شرت های زنانه به کمک این منسوج دوخته می شود. مقاومت زیاد و استحکام مناسب را هم باید از دیگر ویژگی های آن عنوان کرد. به طوری که طول عمر بالایی داشته و به راحتی آسیب نمی بیند.

از جمله پارچه هایی است که شست و شو تحت شرایط مختلف، هیچ گونه صدمه ای به ساختار آن وارد نمی کند. این پارچه با انواع پوست ها سازگار بوده و برای تولید لباس های بچه گانه هم مورد استفاده قرار می گیرد. 

از دیگر ویژگی هایی پارچه ملانژ لاکرا، مناسب بودن آن برای لباس کشتی گیران، جوراب های مختلف، شلوار اسلش و مایو است. نرمی و لطافت را نیز باید به ویژگی های آن افزود. دلیل این امر وجود الیاف پنبه ای و پلی استری در آن می باشد. 

پارچه مذکور منافذ متعددی ریزی در سطح خود دارد که به تنفس مناسب آن منجر می شود. در نتیجه هوا به راحتی از آن عبور می کند. در این لباس ها، فرد عرق زیادی نمی کند. از طرفی در زمستان نیز این ویژگی، منجر به ایجاد عایق حرارتی شده و به عنوان یک لباس مناسب در برابر سرما می توان از آن استفاده کرد. 

پخش عمده پارچه تریکو ملانژ ورزشی

پخش عمده پارچه تریکو ملانژ ورزشی  این سایت پخش پارچه ملانژ ورزشی را به صورت عمده و مستقیم در سراسر کشور انجام می دهد. متقاضیان محترم می توانند کلیه سفارشات خود را در هر بازه ای از شبانه روز و از هر نقطه ای از کشور، در این سایت ثبت نموده تا در کوتاهترین زمان ممکن به آدرس خریداران ارسال شود. 

تحقق اهداف ارزشمندی از جمله حذف دلالان و عاملان بی ثباتی،  تعدیل قیمت ها، بهره مندی از تخفیفات مختلف، اطمینان از کیفیت پارچه خریداری شده از مهم ترین مزایای خرید پارچه ملانژ عمده به شمار می رود. 

کیفیت پارچه و همچنین درصد الیاف طبیعی و مصنوعی به کار برده شده در آن هم نقش مهمی در تعیین قیمت تمام شده آن دارد. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت