سفارش پارچه ویسکوز لاکرا طرح دار

سفارش پارچه ویسکوز لاکرا طرح دار

سفارش پارچه ویسکوز طرح دار لاکرا را می شود به بهترین مرجع عرضه ارائه کرد. این کار امروزه بسیار راحت انجام پذیر است که در نوشته حاضر پیرامون موضوع به صورت همه جانبه ای صحبت خواهیم کرد. همچنین برای این که به خوبی با چنین محصولی آشنا شوید، به ارائه جزئیات در خصوص این نوع ویژه پارچه، خواهیم پرداخت.

 سفارش پارچه ویسکوز لاکرا طرح دار

معرفی بهترین الیاف پارچه ویسکوز

معرفی بهترین الیاف پارچه ویسکوز می خواهیم به بررسی و معرفی بهترین الیاف پارچه ویسکوز در این بخش بپردازیم. قبل از همه بگوییم که خود ریون یا همان ویسکوز، به صورت سلولزی تولید می شود؛ یعنی از تنه و شاخه های درختان آن را می سازند. به همین دلیل آن را در زیر مجموعه الیاف طبیعی قرار می دهند که امروزه کاربرد وسیعی پیدا کرده است.

بنابراین، اگر جایی با چنین پارچه هایی مواجه شدید، بدانید که محصولی با کیفیت است؛ ولی این نکته را باید گفت که در بافت پارچه به شکل کامل از ویسکوز استفاده نمی کنند؛ زیرا که کالای خوبی از آب در ‌نمی ‌آید و به این علت، اغلب کارخانه های نساجی با استفاده از میزان مشخصی از الیاف مصنوعی، نوعی پارچه ترکیبی را تولید می کنند.

اقلامی از این قبیل، مقاومت و استحکام بسیار زیادی دارند و از آن در دوخت این کالاها استفاده می کنند:

  • انواع ملحفه
  • روتختی
  • رومیزی
  • لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه
  • لباس های ورزشی
  • زیر پوش

این نوع ویژه از الیاف که در واقع ساخته دست انسان است، زیر نام های گوناگونی نیز ارائه می گردد که برخی از معروف ترین شان عبارت اند از: ویسکوز لاکرا، ویسکوز فلامنت، ویسکوز اسپان، ویسکوز پنبه و غیره.

مرکز خرید پارچه ویسکوز ریون طرح دار

مرکز خرید پارچه ویسکوز ریون طرح دار با مراجعه به مرکز خرید پارچه ویسکوز ریون طرح دار، می توانید این کالای مرغوب و خاص را در مدل های متفاوتی مانند راه راه، گل درشت و ریز، رنگ های ترکیبی و سایر طرح های دیگر مشاهده کرده و به تهیه کالا طبق نیاز و سلیقه ای که دارید، بپردازید.

البته مرکز ارائه، درش بر روی مشتریان عمده نیز باز است. به این ترتیب کسانی که صاحب مشاغلی همچون پارچه فروشی و تولید پوشاک می باشند، می توانند بسیار ساده و بدون دغدغه، سفارش بهترین محصولات را ارائه کنند.

در حال حاضر، فروشنده از طریق راه دور نیز به عرضه کالای خود می پردازد که خریدار می تواند به صورت عدلی و طاقه ای، این پارچه ها را وزن ها و عرض استاندارد به دست آورد. همینطور عرضه کننده با قیمت های استثنایی به پخش این پارچه های درجه یک می پردازد.

جهت مشاوره و همینطور به دست آوردن جزییات بیشتر، با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ سفارش پارچه ویسکوز لاکرا طرح دار

  1. حمید گفت:

    خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت