شرکت صادراتی پارچه اسپان لاکرا | تولید و عرضه انواع پارچه

شرکت صادراتی پارچه اسپان لاکرا | تولید و عرضه انواع پارچه

کارخانجات نساجی در ایران به ساخت و تولید انواع مختلف پارچه های تریکو از جمله اسپان لاکرا و عرضه آن ها در بازار های داخلی و خارجی می پردازند. موسسات تجاری و شرکت صادراتی پارچه اسپان لاکرا را از تولید کنندگان آن دریافت کرده و در سطح بین المللی به صورت گسترده ای توزیع می نمایند. برای آشنایی بیشتر با این نوع پارچه و روش های سفارش و خرید آن، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.
شرکت صادراتی پارچه اسپان لاکرا | تولید و عرضه انواع پارچه

شرکت های تولیدی انواع پارچه در ایران

شرکت های تولیدی انواع پارچه در ایرانکارگاه ها و شرکت های تولیدی و نساجی، تولیدکننده پارچه در مدل ها و انواع مختلفی هستند. با راه اندازی چندین کارخانه پارچه تریکو در ایران، کشور ما توانسته است به خودکفایی و استقلال کاملی در این زمینه دست یابد و از واردات محصولات خارجی بی نیاز گردد و در عوض به عرضه محصولات خود در سطح جهانی بپردازد.

این خود یک موفقیت بزرگ و چشم گیر برای ما محسوب می گردد. چرا که صادرات غیر نفتی یکی از بستر های اصلی کسب درآمد برای هر کشور می باشد. صنعت گران داخلی در سال های اخیر با تلاش و همت بسیار توانسته اند توان صادراتی و تولیدی کشور را تا حد زیادی افزایش دهند.

در همین راستا این وظیفه بر عهده مسئولین و مردم کشور است که با حمایت از تولید کنندگان داخلی گامی در جهت توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور بردارند. چرا که در حال حاضر واحدهای تولیدی کشور به دلیل وجود تحریم های سنگینی که بر علیه ایران صورت گرفته است در وضعیت سختی به سر می برند. پس چه خوب است که با خرید محصولات و تولیدات داخلی و عدم وابستگی به کالای خارجی، برای خروج از این اوضاع بحرانی تلاشی کنیم.

مشخصات فنی پارچه تریکو اسپان لاکرا

مشخصات فنی پارچه تریکو اسپان لاکراپارچه تریکو اسپان لاکرا چیست؟

شاید برای شما سوال باشد که اسپان چیست. اسپان درواقع همان الیاف پلی استر می باشد که با این نام هم خوانده می شود. پارچه تریکو اسپان لاکرا، با بکار گیری الیاف لاکرا تولید می گردد و چون این مواد در آن استفاده شده است بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و خاصیت کشسانی زیادی دارد.

بیشترین موارد استفاده از این پارچه ها، تولید لباس های زیر، زیر پوش، تیشرت ها و البسه راحتی خانگی همچون شلوار می باشد. این پارچه ها دارای نرخ و بهای نسبتا ارزانی می باشند و قابلیت چاپ را نیز دارا هستند. تولید کنندگان با روش های نوین چاپ می توانند هر طرح و نقشی را روی آن ها ایجاد کنند.
همین موضوع سبب شده است که این نوع از پارچه ها میزان محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی در بین مردم و تولید کنندگان البسه داشته باشند و استقبال زیادی از آن ها در بازار های داخلی کشور صورت می گیرد.

بهترین پارچه های طرح دار تریکو در بازار

بهترین پارچه های طرح دار تریکو در بازارپارچه های تریکو در انواع مختلف ساده و ترحدار در بازار وجود دارند. این پارچه ها چون امکان چاپ کردن طرح را دارا هستند، مدل ها و رنگ بندی های متنوعی دارند و از آن ها بیشتر برای دوخت و تولید لباس های شاد و جذاب بچه گانه استفاده می شود.

اگر می خواهید بهترین و مرغوب ترین نوع این پارچه ها را بشناسید، باید با تولید کننده پارچه و یا فروشنده و عرضه کننده آن در این مورد مشورت کنید. این افراد به دلیل داشتن تجربه بسیار زیاد در زمینه این محصولات می توانند بهترین راهنمایی و مشاوره را به شما ارائه دهند.

شما عزیزان می توانید با مراجعه کردن به شرکت های پخش کننده، به خرید پارچه تریکو کیلویی و عمده با پایین ترین نرخ ممکن بپردازید. این روش راهکار مورد استفاده خرده فروشان و صاحبان فروشگاه های عرضه کننده پارچه است که از این طریق بار مورد نیاز خود را با کمترین هزینه تامین می کنند.

عرضه پارچه یکرو ملانژ تیپ لاکرا

عرضه پارچه یکرو ملانژ تیپ لاکراپارچه های ملانز با به هم ریسیدن الیاف و نخ هایی که به رنگ های خاصی در آمده اند تولید می گردند. درواقع ملانز به رنگ پارچه مربوط می شود و جنس آن را تعیین نمی کند. این پارچه ها با ترکیب کردن الیاف طبیعی مانند پنبه با الیاف مصنوعی مانند پلی استر ساخته می شوند که هر یک از آن ها درصد های مشخصی دارند.
در پارچه ملانز تیپ لاکرا، چون الیاف لاکرا استفاده شده است حالتی کشی دارد و انعطاف پذیری آن زیاد است. این پارچه ها به صورت یکرو و دورو تولید می شوند. در مدل دوروی پارچه، هر دو سمت آن دارا رنگ و طرح است، به طوری که می توان از هر دو سوی آن در دوخت لباس بهره گرفت.

نمایندگی ها و شرکت های عمده فروشی پارچه، به عرضه این پارچه ها در حجم گسترده ای در سطح بازار می پردازند و آن ها به شکل کلی یا جزئی و با قیمت مناسب به متقاضیان ارائه می دهند.

لیست قیمت انواع پارچه تریکو در بازار

لیست قیمت انواع پارچه تریکو در بازار پارچه های تریکو که با الیاف پلی استر و ویسکوز تولید می گردند، گاهی به نام پارچه پلی استر و گاهی با عنوان پارچه ویسکوز شناخته می شوند. شما عزیزان اگر می خواهید از آخرین و جدید ترین لیست قیمت پارچه پلی استر یا قیمت پارچه ویسکوز در بازار مطلع گردید، کافی است با یکی از شرکت های پخش عمده آن ها تماس بگیرید. این پارچه ها مدل ها و انواع مختلفی دارند. از جمله:

  • پارچه اسپان لاکرا
  • پارچه پنبه لاکرا
  • پارچه فلامنت لاکرا
  • پارچه ویسکوز نخی

بیشترین استفاده از پارچه های فلامنت، تولید لباس های ورزشی است. پارچه های اسپان لاکرا نیز برای لباس های راحتی استفاده می گردند. پارچه ویسکوز و لاکرا پنبه ای و نخی به دلیل وجود الیاف طبیعی در آن ها، بیشتر برای دوختن لباس های نوزادی و بچه گانه استفاده می شود. چون این الیاف هیچ نوع عوارض حساسیت زایی برای پوست و بدن نخواهد داشت.

فروش کیلویی پارچه تریکو اسپان لاکرا

فروش کیلویی پارچه تریکو اسپان لاکرا بسیاری از موسسات و مراجع پخش عمده پارچه های تریکو اسپان لاکرا، به خرید و فروش این محصولات به شکل کیلویی می پردازند. چرا که این روش صرفه اقتصادی بسیار بیشتری نسبت به معامله پارچه به صورت متری دارد. به علاوه وقتی کسی به حجم و میزان خیلی زیادی پارچه نیاز داشته باشد، فروش متری آن امکان پذیر نخواهد بود و تنها راه کار این است که پارچه را بر اساس وزن کیلوگرم آن معامله کنند.

اگر قصد خرید پارچه اسپان با کمترین قیمت را دارید، بهتر است به یکی از شعب و نمایندگی های فعال این شرکت ها در سطح کشور مراجعه کنید. یا اینکه با برقراری تماس با تلفن های واحد پشتیبانی و فروش آن ها، محصول را در حجم مورد نظر خود سفارش دهید.

تولید انواع پارچه های تریکو کشی

تولید انواع پارچه های تریکو کشیبرای ساخت و تولید انواع گوناگون پارچه های تریکو که حالتی کشی داشته باشند، از الیاف لاکرا در آن ها استفاده می شود. وجود این مواد در پارچه باعث می گردد که میزان انعطاف پذیری و کشسانی آن بسیار زیاد شود. از این پارچه ها برای دوخت لباس های جذب زنانه و مردانه استفاده می گردد.
کارگاه های دوخت و تولید این لباس ها، برای تهیه کردن بار مورد نیازشان به مراجع رسمی پخش و فروش پارچه لاکرا مراجعه کرده و آن را در حجم عمده خریداری می کنند تا هزینه کمتری را بپردازند. به این ترتیب قیمت لباس های تولیدی کمتر خواهد شد.

خرید اینترنتی بهترین پارچه های گردباف

خرید اینترنتی بهترین پارچه های گردبافبرای خرید انواع و اقسام پارچه های گردباف راه های مختلفی وجود دارد. یک راه این است که به شکل حضوری به یکی از مراکز فروش این محصولات مراجعه کنیم و راه حل آسان تر و سریعتر خرید اینترنتی پارچه می باشد. برای این کار کافی است که به اینترنت دسترسی داشته باشید.
با مراجعه کردن به یکی از فروشگاه های عرضه آنلاین پارچه، می توانید مدل های مختلف این پارچه ها را مشاهده کرده، به بررسی توضیحات و مشخصات مربوط به هر یک از آن ها بپردازید و بهترین نمونه را برای خرید انتخاب کنید.
مزیت این روش سرعت و سهولت انجام آن است.

به علاوه می توانید به شکل غیر حضوری و از راه دور محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و بخرید. شرکت پخش، محصول را از طریق پست و یا ماشین های حمل بار برای شما ارسال می کند و شما آن را درب منزل خود تحویل خواهید گرفت.

فروش انواع پارچه با قیمت کارخانه

فروش انواع پارچه با قیمت کارخانهمراکز اصلی پخش کننده انواع پارچه، به عرضه و فروش پارچه ویسکوز با قیمت تولیدی و کارخانه می پردازند. این موسسات عمدتا نمایندگان مستقیم تولید کنندگان برای توزیع محصولات در سطح کشور هستند و آن ها را بدون هیچ واسطه ای و با کمترین نرخ از تولید به مصرف دریافت می کنند. به همین دلیل پایین ترین قیمت را به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه می دهند.

برای معامله و خرید و فروش پارچه صادراتی اسپان، با بالاترین کیفیت و مرغوب و کمترین بها نیز این مراکز بهترین مکان هستند. شما عزیزان درصورت خرید عمده محصول می توانید از تخفیف های ویژه این مراکز بهره مند گردید و آن ها را با نرخ تولیدی تهیه کنید.

خرید از این مراکز و مراجع اصلی پخش از این جهت که دست واسطه ها و دلالان را از چرخه خرید و فروش کالا کوتاه می کند بسیار مطلوب است. چرا که حذف هر واسطه باعث کاهش سود فروش محصولات و میزان تورم در بازار می گردد.

فروشنده بهترین پارچه های تریکو یکرو و دورو پنبه

فروشنده بهترین پارچه های تریکو یکرو و دورو پنبهپارچه های تریکو پنبه ای که از نخ ها و الیاف طبیعی و گیاهی در تولید آن ها استفاده شده است، پارچه هایی مناسب برای دوخت لباس های نوزادی و لباس زیر هستند. چون این الیاف به خاطر اینکه منشا ای طبیعی دارند و از مواد مصنوعی تولید نشده اند هیچ نوع آلرژی و حساسیتی در بدن ایجاد نمی کنند.

پوست بدن نوزادان و کودکان نسبت به مواد شیمیایی و آلاینده ها بسیار حساس بوده و آسیب پذیر می باشد. به همین دلیل باید همواره دق کنید که در لباس های آن ها از مواد شیمیایی کمتری استفاده شده باشد.

این پارچه ها در دو نوع یکرو و دورو تولید می شوند که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود است. مراکز توزیع کننده و فروشنده این محصولات، بهترین و با کیفیت ترین نمونه های آن را در حجم بالا و به صورت کلی و جزئی برای فروش در بازار عرضه می کند. برای خرید می توانید هم به شکل حضوری به سراغ این شرکت ها بروید، هم از سایت های فروش آنلاین آن ها بهره ببرید.

پارچه لاکرا چیست؟

پارچه لاکرا چیست؟پارچه لاکرا چیست؟ پارچه های لاکرا نوعی از پارچه های تریکو یا پلی استری هستند که در داخل آن ها از الیاف لاکرا با درصد و میزان مشخصی استفاده شده است. وجود این مواد و الیاف به پارچه خاصیت و حالت کشسانی می بخشد و آن را بسیار نرم و انعطاف پذیر می کند. این پارچه های کشی برای تولید لباس های زیر، دستکش ها، جوراب و لباس ورزشی مناسب هستند.

نوع نازک و لطیف تر آن ها در تولید لباس های خانگی استفاده می شود، چرا که احساس سبکی و راحتی به فرد می بخشد. و نوع ضخیم تر که میزان تراکم بیشتری دارد در تولید لباس های گرم کن و ورزشی به کار می رود. این پارچه ها نسبت به پارچه های پلاستیکی استحکام بسیار بیشتری دارند.

الیاف و نخ های لاکرا وقتی با نخ های دیگری ریسیده شود، مدل های مختلفی از پارچه را تولید خواهد کرد. از جمله:

  1. جودون لاکرا
  2. پنبه لاکرا
  3. کرپ کش

در هنگام انتخاب و خرید این پارچه ها، اگر آشنایی کافی را با آن ها ندارید، بهتر است با فروشندگان در این زمینه مشورت کنید و از آن ها کمک و مشاوره بخواهید.  چرا که این افراد بیشترین اگاهی را از نوع، کیفیت و مرغوبیت هر پارچه دارند. به علاوه با جستجو کردن در اینترنت می توانید هم از مشخصات این محصولات مطلع گرید و هم قیمت پارچه اسپان لاکرا را استعلام کنید.

خریدار پارچه ارزان قیمت و باکیفیت

خریدار پارچه ارزان قیمت و باکیفیتافراد متقاضی و خریدار انواع پارچه، برای خرید محصول باکیفیت و مرغوب با ارزان ترین و به صرفه ترین قیمت، باید به شرکت های پخش عمده و کلی آن ها ذر سرتاسر کشور مراجعه کنند. این شرکت ها واسطه های مستقیمی میان تولید کننده و مصرف کننده هستند و محصول را از تولید به مصرف و با کمترین نرخ به فروش می رسانند.

به خصوص وقتی مشتری درخواست خرید عمده محصول را می دهد تخفیف های قابل توجهی به او ارائه می گردد و محصول با کمترین سود و ارزش افزوده به فروش می رسد. این روش خرید صرفه اقتصادی بسیار بالایی برای افراد دارد و بهترین روش برای تامین بار مورد نیاز فروشگاه ها است.

راه های مختلفی برای خرید این محصولات وجود دارد. از جمله:

  • مراجعه حضوری به شرکت ها و نمایندگی های توزیع و پخش آن ها در کشور
  • برقراری تماس با تلفن های واحد فروش و پشتیبانی این شرکت ها
  • استفاده کردن از وب سایت های آنلاین و فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده آن ها

مسلما راحت ترین و سریع ترین راه حل، خرید آنلاین و اینترنتی پارچه است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت