شرکت صادراتی پارچه ملانژ دو رو

شرکت صادراتی پارچه ملانژ دو رو

به دلیل تقاضای بالای مشتریان پارچه ملانژ دو رو، شرکت های زیادی به تهیه و تولید این منسوج بادوام پرداخته اند و برخی از این کارخانجات موفق شده اند منسوجات خود را به خارج از کشور نیز صادر کنند.
پارچه ها در زندگی ما کاربرد متفاوتی دارند؛ این کاربردها از لباس گرفته تا ملحفه های رویی لوازم خانه اعم از مبل و…
یکی از پارچه هایی که در بین مردم محبوب بوده و کاربرد فراوانی دارد، پارچه ملانژ دو رو است.

پارچه ملانژ دو رو

از کاربردهای مهم این منسوج میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– استفاده در لباس یقه اسکی
– مناسب برای لباس های بچه گانه
– استفاده برای زیرسارافونی و مانتو زنانه و…
در تهیه و تولید پارچه ملانژ، بهترین و جدیدترین ماشین آلات صنعتی به کار گرفته شده است و میتوان گفت بهترین و بادوام ترین پارچه موجود در بازار، همین پارچه های ملانژ دو رو هستند.

مشخصات انواع پارچه ملانژ دو رو

مشخصات انواع پارچه ملانژ دو رو

پارچه های ملانژ دو رو، ویژگی های منحصر به فردی دارند. برای تهیه و تولید این پارچه های بادوام و پرکاربرد از الیاف پلی استر و پنبه استفاده میکنند و میتوان گفت این منسوجات زیبا از ۷۰ درصد پلی استر و ۳۰ درصد پنبه تشکیل شده اند. پارچه های ملانژ دو رو به صورت خارخورده و بی خار وجود دارد.

خارخورده و بی خار یعنی چه

خارخورده و بی خار یعنی چه

کاربرد خار اینگونه است که بخش زیردستی این منسوج را به حالت پف مانند درآورده و الیاف موجود در پارچه را به بخش عقبی پارچه هدایت میکند.
از ویژگی های پارچه ملانژ دو رو، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
-دوام بالا
– کیفیت
– کارایی
– ثابت بودن رنگ
– چروک نشدن
– نخ کش نشدن
– الیاف پنبه و پلی استر
– رنگ جذاب
– کاربرد زیاد در صنایع لباس و…

روش تشخیص پارچه ملانژ درجه یک

روش تشخیص پارچه ملانژ درجه یک

برای افراد عادی و بدون تخصص، تشخیص پارچه های ملانژ درجه یک از دیگر پارچه های درجه دو و سه سخت است. مهم ترین ویژگی پارچه های ملانژ این است که به مرور زمان و در اثر شست و شو تغییر رنگ نداده و چروک نمیشوند. همه ما تجربه این را داریم که برخی لباس های ما بعد از چند بار و حتی یک بار شست و شو تغییر رنگ داده اند و درنتیجه زیبایی پارچه موردنظر از بین رفته است و ما دیگر نتوانسته ایم از آن لباس استفاده کنیم. برای جلوگیری از این مشکل دو راهکار در مقابل ما قرار دارد:
۱- بخش کمی از قواره پارچه مورد نظر خود را برش داده و بشوییم و بعد از خشک شدن، عملکرد پارچه در مقابل شست و شو را ببینیم؛ اگر شاهد تغییر رنگ و درنتیجه چروک شدن این منسوج بودیم، کالای غیر اصل و درجه سه بوده و اگر پارچه تغییر رنگ نداده و در اثر شست و شو باز هم مثل قبل باشد، میتوانیم از درجه یک بودن آن اطمینان حاصل نماییم و اگر قصد خرید عمده این پارچه را داریم، با خیال راحت از این محصول، خرید کنیم.
۲- روش دیگر خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر است تا به ما اطمینان دهد که پارچه مدنظر، پارچه ای اصل و درجه یک است و میتوانیم مطمئن باشیم که تغییر رنگ نمیدهد. پارچه ملانژ دو رو، یکی از پارچه هایی است که در شرکت اینترنتی دیبافت عرضه میشود و مدیر این شرکت (آقای مهندس مهدی خسروانی)، به صورت روزانه پاسخگوی شما مشتریان گرامی است.

معرفی جامع پارچه ساتن ملانژ

معرفی جامع پارچه ساتن ملانژ

در مورد معرفی پارچه های ساتن ملانژ میتوان راحت ترین تعریف را به کار برد: پارچه هایی هستند که در مقابل نور، الیاف آن به صورت براق میدرخشد. همه ما در خانه یا در پارچه فروشی، منسوجاتی را دیده ایم که در مقابل نور مانند آینه عمل میکنند و نور را به صورت زیبا بازتاب مینمایند، به این نوع از پارچه ها، ساتن میگویند. از پارچه های ساتن در پرده دوزی استفاده میشود و به منزل جلوه خاص و منحصر به فردی میبخشد. علاوه بر استفاده این پارچه ها در صنعت پرده، از این پارچه ها برای لایه رویی روتختی و کالای خواب و به عنوان آستر در کت های مردانه و زنانه و پالتوهای نازک، استفاده میشود.
پس تا اینجا فهمیدم که پارچه های ساتن کاربرد گوناگون دارند. اگر این پارچه ها را لمس کنید متوجه میشوید که شل هستند و اثری از سفت بودن بافت در این منسوجات نیست. اگر زیبایی، نرمی و درخشندگی پارچه برای شما مشتریان گرامی مهم است، پارچه های ملانژ ساتن بهترین گزینه هستند.

پخش کنندگان عمده پارچه ملانژ دو رو

پخش کنندگان عمده این منسوج

پخش کنندگان زیادی در عرصه فروش عمده پارچه های ملانژ دو رو، فعالیت میکنند، در این میان برخی عرضه کنندگان انصاف داشته و در قبال مبلغی که دریافت مینمایند، کالای درجه یک را تحویل مشتری میدهند، اما متاسفانه برخی از عرضه کنندگان نیز هستند که در قبال مبلغ دریافت شده، کالای بی کیفیتی در اختیار مشتری میگذارند.

لینک کوتاه:

2 فکر در مورد “ شرکت صادراتی پارچه ملانژ دو رو

  1. واعظی گفت:

    در تهیه و تولید پارچه ملانژ، بهترین و جدیدترین ماشین آلات صنعتی به کار گرفته شده است و میتوان گفت بهترین و بادوام ترین پارچه موجود در بازار، همین پارچه های ملانژ دو رو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت