شرکت صادرات پارچه دورس دو نخ پنبه ای

شرکت صادرات پارچه دورس دو نخ پنبه ای

تا چه اندازه به جنس پارچه لباس خود اهمیت میدهید؟ آیا میخواهید جنس پارچه های انتخابی شما بهترین باشند؟ از پارچه های دورس دو نخ پنبه ای چه میدانید؟ آیا شرکت صادرات پارچه دورس دو نخ پنبه ای را میشناسید؟ پارچه های دورس دو نخ چه کاربردی دارند؟ آیا تا به حال از پارچه دورس پاییزه استفاده کرده آید؟ آیا میخواهید به سؤالات شما در زمینه انواع پارچه ها پاسخ داده شود؟
پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید. ما در این مقاله سعی میکنیم شما را با پارچه های دورس پنبه ای آشنا کنیم.

صادرات پارچه دورس دو نخ

صادرات پارچه دورس دو نخ

پارچه دورس از انواع پارچه های تریکو است. در واقع یکی از شناخته شده ترین انواع پارچه ها است. پارچه دورس از ضخامت و استحکام بالایی برخوردار است و در عین حال نرم و لطیف است.
الیاف به کار برده شده در این محصول از پنبه است که در حقیقت از امتیازهای بزرگ این پارچه به شمار میرود. وجود پنبه باعث ضخامت و دوام این محصول هست.
شرکت های تولیدی متعددی در سطح کشور در رابطه با تولید پارچه دروس فعال اند. حوزه تولید در داخل کشور به خصوص صنعت نساجی در حال گسترش و پیشرفت است.
افراد کارآمد با تیم مجرب با به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های موجود در صنعت پارچه سازی مشغول به فعالیت در این عرصه هستند. همچنین در حال تولید انواع پارچه های دورس البته با کیفیت بالاتر و امکان صادرات به کشورهای دیگر هستند.
در واقع یکی از پیشرفت های شایان و قابل تأمل در زمینه صنعت نساجی، صادرات پارچه به کشورهای دیگر است.
پارچه ها از انواع مختلف الیاف تولید میشوند و به فروش میرسند. الیاف موجود در پارچه ها به دو دسته مصنوعی و طبیعی تقسیم بندی میشوند. در بین الیاف های به کار برده شده در انواع پارچه ها، الیاف طبیعی محبوبیت بیشتری در بین مشتری های ثابت خود دارد و پرفروش تر از الیاف مصنوعی است. افراد ترجیح میدهند که از الیاف طبیعی در پارچه انتخابی خود استفاده شود، پارچه دورس همانگونه که گفته شد از الیاف پنبه برای تولید و استحکام آن استفاده شده است.
پنبه یکی از الیاف طبیعی موجود در پارچه دورس است که باعث برتری و امتیاز بالای این محصول شده است. استفاده از الیاف طبیعی در پارچه دورس موجب افزایش تقاضای خریداران میشود.
پارچه های پنبه ای و دورس با مرغوب ترین مواد اولیه در دسترس هستند.
تولیدی های بی شماری در سطح کشور مشغول به دوخت پارچه و پردازش این محصول هستند.
در حال حاضر ما در داخل کشور انوع مراکز تولیدکننده پارچه دورس که تمامی استانداردهای لازم جهت تولید را داشته باشد، در اختیار داریم.

اما مزایای پارچه های پنبه ای که میتوان به آنها اشاره کرد

اما مزایای پارچه های پنبه ای که میتوان به آنها اشاره کرد

مقاومت و استحکام، رعایت تمامی نکات بهداشتی در رابطه با بحث سلامت، کاملاً مقاوم در برابر حرارت و قابلیت شست و شو، بدون رنگریزی و تغییر رنگ، باعث جذب آلودگی نمیشود و همچنین دارای گرمای مناسب است که برای فصل زمستان بسیار توصیه میشود.
تمامی انواع پارچه با توجه به ضخامت، نوع دوخت و جنسی که دارند، متناسب با فصل های خاص از سال هستند. یک سری نکاتی که در خصوص پارچه دورس میتوان به آنها اشاره کرد عبارت اند از: به دلیل ضخامت و گرمای مناسبی که در پارچه وجود دارد و همچنین بسیار در برابر گرما مقاوم است، میتوان آن را جزو دسته بندی پارچه های فصل پاییز و زمستان به شمار آورد.
از پارچه دورس در تولید پالتوهای زمستانی و لباس های مختص به فصل پاییز ازجمله مانتوها، هودی، سویشرت استفاده میشود و از همه مهم تر برای تمامی سنین و جنسیت ها از کودک تا بزرگسال، زنانه و مردانه قابل خرید است.
افرادی که علاقه دارند پارچه دورس را به صورت عمده خریداری کنند تا با قیمت مناسب و به طور مستقیم از تولیدکننده به دست آنها برسد، باید این نکته را یادآوری کرد؛ برای خرید عمده انواع پارچه، افراد میتوانند به بازار بزرگ فروش پارچه مراجعه کرده و محصول انتخابی خود را خریداری کنند.
بنابراین شما میتوانید خیلی راحت بدون صرف هزینه های اضافی به مراکز فروش پارچه در سطح شهر مراجعه کرده و پارچه دلخواه خود را بدون واسطه و مستقیم خریداری کنید.
برای خرید انواع پارچه، چنانچه شما در شهرهای بزرگ مخصوصاً تهران سکونت دارید، میتوانید محصول را به صورت عمده از کارگاه تولیدی در انواع و اقسام پارچه های متنوع خریداری کنید که قطعاً با قیمتی مناسب و ارزان تر همراه با تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

تولید پارچه دورس دونخ
برای تولید پارچه دورس در هنگام دوخت از دو نوع مدل بافت استفاده میشود:
پارچه دورس در انواع مختلفی وارد بازار میشوند که عبارت اند از: پارچه دورس دو نخ و پارچه دورس سه نخ.
اما اگر بخواهیم این دو پارچه را با یکدیگر مورد ارزیابی قرار دهیم، میتوان گفت که پارچه دورس سه نخ نسبت به پارچه دورس دونخ، مقاومت و استحکام بالاتری دارد، به دلیل ضخامت بیشتری که در پارچه دورس سه نخ وجود دارد. همانگونه که از نامش پیداست، پارچه دورس سه نخ از تعداد نخ های بیشتری برای بافت آن استفاده شده است.
از انواع پارچه دورس میتوان برای دوخت انواع لباس های زمستانی، بچه گانه، لباس های زنانه، گرمکن، لباس های ورزشی، انواع مختلف تیشرت مردانه، انواع سویشرت، لباس های ورزشی و دیگر لباس‌ هایی که برای گرم شدن مناسب و دارای ضخامت بالایی هستند، استفاده کرد.
برای خرید پارچه دورس سه نخ رنگی یا مدل ساده آن میتوانید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید. تعداد بسیار زیادی از نمایندگی ها در بخش داخلی در زمینه فروش پارچه با بهترین برند مشغول به فعالیت هستند. در پارچه دورس موجود در بازار از بافت ضخیم تر و نخ های متنوعی استفاده شده است.
در دوخت پارچه دورس از طرح ها و چاپ های مخصوص و متنوع الگوبرداری شده است. البته نوع نخ نیز متفاوت است و با مارک های مختلف به فروش میرسد؛ بنابراین تمامی پارچه های موجود در وب سایت‌های اینترنتی و چه در فروشگاه ها انواع مختلفی دارند و از لحاظ جنس و کیفیت دارای طبقه بندی هستند. قطعاً جنس پارچه ها با توجه به قیمت آنها متفاوت است. نوع دوخت نخ به کار رفته تعیین میکند که قیمت پارچه به چه صورت باشد. قیمت انواع پارچه دورس با توجه به کیفیت و مواد اولیه به کار برده شده متغیر است.

قیمت پارچه دورس دو نخ پنبه ای
قیمت دسته بندی پارچه ها ممکن است کمی متفاوت باشد. شما باید به مراکز فروش پارچه دورس مراجعه کنید و از لیست پارچه های موجود آنها مطلع شوید.
میتوان گفت هرچه قیمت بالاتر باشد، در نتیجه جنس و مواد اولیه به کار رفته شده، مرغوب تر است.
اما مراکز و شرکت های تولیدی به گونه ای عمل میکنند تا تمامی افراد جامعه توان خرید این محصول را داشته باشند و سعی بر آن داشته تا کیفیت محصول را بالاتر از قیمت تعیین شده برای آن محصول قرار دهند. تمامی محصولات موجود در بازار از جمله پارچه دارای درجه بندی از کیفیت هستند و این عامل باعث میشود در قیمت محصول تأثیر بگذارد.
برای آگاهی از قیمت پارچه دورس و انواع آن میتوانید به انواع سایت های فروش تخصصی آنلاین پارچه مراجعه کنید.
پارچه دورس انواع مختلف و گوناکونی دارد که دارای طیف گسترده رنگی است که شما با توجه به سلیقه انتخابی خود میتوانید جنس و رنگ پارچه را انتخاب کنید.
نوع دیگر پارچه دورس، پارچه گلکسی است که جز پارچه های تریکو دسته بندی میشود.
پارچه های تریکو یکی از معروف ترین انواع پارچه های دورس است که به کیفیت و ضخامت مختص خود شناخته میشوند. در واقع در پارچه تریکو از نخ فیلامنت برای دوخت آن استفاده شده است.
اگر به پارچه دقت کنید، قسمت پشت پارچه حالت خارزدگی و پفکی دارد که همین باعث میشود این پارچه شما را گرم نگه دارد و بهترین گزینه برای دوخت لباس های گرم به شمار میرود و در وزن پارچه نیز اثرگذار است؛ زیرا ضخامت پارچه هر چه بالاتر باشد، قطعاً در وزن پارچه نیز مؤثر است؛ بنابراین میتوان گفت پارچه تریکو هم ضخامت و استحکام بالایی دارد و هم شما را گرم نگه میدارد و قطعاً وزن آن به دلیل نخ به کار رفته و ضخامت آن سنگین تر است. همه این موارد از مزایای پارچه تریکو محسوب میشود.
به دلیل ضخامت و سنگین بودن پارچه تریکو از آن در انواع دوخت و تولید کت مردانه استفاده میکنند، زیرا بسیار شیک روی تن نشان داده میشود. برای خرید این محصول با مناسب ترین کیفیت میتوانید به مراکز خرید بزرگ پارچه مراجعه کنید.

پارچه دوروس دو نخ چه کاربردی دارد

پارچه دوروس دو نخ چه کاربردی دارد

همانگونه که گفته شد پارچه های دورس از انواع پارچه های تریکو محسوب میشوند و در اقسام و انواع مختلف به صورت کیلویی و طاقه ای بفروش میرسند. در واقع کلمه دورس به معنی (گیاه) است و از واژه گیاهی که سمی است، نشأت گرفته است؛ اما اگر بخواهم کمی اطلاعات بیشتری در رابطه با این نوع گیاه در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم، در واقع تخم این گیاه را شوکران نیز مینامند و به هیچ عنوان نباید این گیاه را بخورید یا استفاده دارویی از آن کنید، زیرا سمی است و باعث جنون میشود.
پارچه دوروس ضخیم است و در هنگام دوخت این محصول با استفاده از ماشین هایی که گردباف نام دارند، دوخته و تولید میشود، برای مواد اولیه از پنبه استفاده میکنند که در پشت پارچه دارای تارهای نخی و به صورتی قرار گرفته اند که روی آن تراکم و حجم بیشتری جلوه کند، به همین دلیل در هنگام دوخت این پارچه از نخ های نگهدارنده استفاده میکنند که این نخ ها از جنس پنبه هستند؛ بنابراین در قسمت روی پارچه از هر مدل نخ میتوان استفاده کرد.

تنوع محصولات دورس
تنوع این محصول بسیار بالا است و رنگ بندی متنوعی از این منسوج را میتوانید مشاهده نمایید. به دلیل گرما و ضخامت این پارچه در فصل های سرد سال برای تولید لباس های زمستانی از این نوع پارچه دورس استفاده میکنند تا هم لباس ها طرح و تنوع خاص به خود بگیرند و هم بتوانند با بسته بندی متفاوتی آن را به فروش بالاتری برسانند. میتوانید این محصول را از طریق عمده از کارخانه ها و مراکز فروش خریداری کنید و راه دیگر به صورت آنلاین قابل دسترسی و خرید است.
در تولید پارچه دورس علاوه بر پنبه از پلی استر و لاکا نیز برای دوخت بهره و الگو میگیرند که کاربرد و جنس پارچه ها متفاوت است و بنا به استفاده ای که از آن میشود، میتوان انتخاب کرد که هر کدام مناسب با چه نوع لباس و فصل از سال است.
سؤالاتی که در هنگام خرید پارچه به ذهن افراد خطور میکند، شامل ضخامت پارچه چه مقدار است، نازک است یا خیر؟ قابل شست و شو است؟ و تمام این عوامل باعث میشود که افراد با توجه به نوع کاربرد و استفاده ای که دارند آن را خریداری کنند. در هنگام دوخت این پارچه دورس دو نخ پنبه دقت کافی به کار برده شده است.
مهم ترین کاربرد این محصول را در انواع شرت ها، شلوار گرم و گرمکن میتوان نام برد.
کسانی که مشغول به فعالیت در صنعت نساجی و در زمینه تولید پوشاک با پارچه های دور ریز هستند، معمولاً پارچه دورس دو نخ پنبه را از کارخانه جات به صورت عمده خریداری میکنند؛ زیرا هم ارزان تر و هم با کیفیت تر به دست آنها میرسد و اینگونه پارچه به صورت گسترده در سرتاسر ایران در تولیدی ها مورد عرضه قرار میگیرد.

پارچه دورس پاییزه

پارچه دورس دو نخ پنبه پاییزه

پارچه دورس دو نخ پنبه پاییزه یکی از محبوب ترین محصولات برند لباس پاییزی است.
مصرف این پارچه در انواع لباس های پاییزی و زمستانی بسیار پرکاربرد است و بسته به کیفیت و جنس آن نیز قیمت آن متفاوت است. از روش های مختلفی در سراسر کشور میتوانید، این محصول را خریداری کنید. شما در اصل امکان این را دارید که هم از طریق حضوری و هم به صورت آنلاین به این محصول دسترسی پیدا کنید. پارچه دورس برای لباس های گرم مانند لباس های ورزشی و لباس های پاییزه مانند هودی، تیشرت های گرم، بلوز، جوراب های مختص زمستان که پاها را گرم نگه میدارد، قابلیت استفاده شدن را دارد، در هنگام دوخت پارچه دورس ۷۵% از نخ و پلی استر استفاده میکنند و درصد باقیمانده از پنبه است.
پس میتوان گفت بیشترین نخ استفاده شده از پلی استر است، ضخامت یکی از مزیت های خوبی است که این پارچه دارد، زیرا باعث میشود که در انواع و اقسام لباس ها چه زنانه چه مردانه مناسب با فصل سرد سال قابل استفاده باشد.
در فصل زمستان بهترین گزینه برای لباس های گرم پارچه دورس پنبه است. وجود پنبه باعث گرم نگه داشتن پارچه میشود و شما احساس گرما و راحتی در آن میکنید. به دلیل اینکه پارچه دورس بافت ضخیمی دارد، کاربرد آن در لباس های زمستانی و پاییزه بسیار متنوع تر است.

فرق پارچه دورس پنبه با پارچه دورس گلکسی
فرق پارچه دورس دو نخ پنبه با پارچه دورس گلکسی در آن است که فلامنت در پارچه دورس گلکسی استفاده شده است و برای لباس های گرم ازجمله هودی مناسب هست، رنگ بندی متفاوتی دارد، بسیار شیک و با کیفیت مرغوب در بازار و مراکز فروش موجود است و شما میتوانید به صورت عمده هم آن را خریداری کنید تا با قیمت کمتری آن را دریافت کنید.
برای خرید پارچه حتماً با کارشناس و مراکز فروش و تولیدی ها مشورت کرده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
پارچه دورس برای لباس های گرم استفاده میشود. بافت داخلی پارچه دوروس حالت کرک دارد، اما بسیار نرم است و باعث حساسیت و ایجاد خارش نمیشود و برای اینکه ضخامت بالایی داشته باشد، در قسمت بیرونی آن از گرد باف استفاده کردند تا ضخیم تر جلوه کند. برای بافت این محصول از پلی استر، پنبه و لاکرا نیز برای اینکه فری سایز باشد و برای لباس های بافت مانند بلوز کش بیاید، استفاده میشود.

لینک کوتاه:

2 فکر در مورد “ شرکت صادرات پارچه دورس دو نخ پنبه ای

  1. کریمی گفت:

    پارچه دورس از انواع پارچه های تریکو است. در واقع یکی از شناخته شده ترین انواع پارچه ها است. پارچه دورس از ضخامت و استحکام بالایی برخوردار است و در عین حال نرم و لطیف است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت