شرکت صادرات پارچه نخ پنبه پلی استر

شرکت صادرات پارچه نخ پنبه پلی استر

انواع شرکت صادرات پارچه نخ پنبه پلی استر کدام است؟ نحوه خرید این پارچه به چه صورت است؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور در زمینه این محصول و دریافت هر گونه پاسخ سوال دیگر در این زمینه لطفا تا پایان این محتوا همراه ما باشید.
امروزه شرکت های زیادی در زمینه پارچه تولیدات متنوعی عرضه کرده اند و یکی از این شرکت ها شامل شرکت صادرات پارچه نخ پنبه پلی استر است که با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است محصولات متنوعی تولید و به بازار عرضه کند. این شرکت توانسته با استفاده از نیروهای توانمند داخلی محصولات پارچه ای متنوع تولید کرده و در دسترس عموم قرار دهند.
این منسوج از پر طرفدار ترین منسوجات داخلی است که صادرات زیادی از آن به کشور های دیگر صورت میگیرد. هر سال بیش از ۹۰۰ تن طاقه از این پارچه به کشور های دیگر شامل عراق، ترکیه، ارمنستان، تاجیکستان، عربستان، پاکستان، افغانستان و… صادر میشود.

شرکت صادرات پارچه نخ پنبه پلی استر

تجار و بازرگانان با خرید این محصول به صورت مستقیم از شرکت صادرات پارچه نخ پنبه پلی استر توانسته اند، علاوه بر سودی که از صادرات این محصول کسب میکنند، با قیمت کمتری این محصولات را خریداری کنند تا از این روش خرید، سود مضاعف دریافت کنند. با صادرات روز افزون این محصول به کشور های دیگر باعث شد بسیاری از هموطنان عزیزمان مشغول به کار شده و اشتغال زایی گسترده ای صورت گیرد. علاوه بر این ها باعث شد تا رشد اقتصادی زیادی کند، به صورتی که امروزه صادرات این منسوج از صادرات فرآورده های نفتی بسیار ارزشمند تر و پر رونق تر است.
با پخش این محصول به سراسر کشور بسیار مورد توجه مردم واقع شد و در نتیجه شرکت صادرات پارچه نخ پنبه پلی استر تصمیم گرفت در تمامی استان های کشور نمایندگی های فروش تاسیس کند تا مردم بتوانند به راحتی این منسوجات تولید شده داخلی کشور را تهیه و استفاده کنند. شهرهایی که مرجع عرضه این محصول هستند شامل شهرهای تهران، قم، اصفهان، یزد، کرمان، تبریز، ارومیه، همدان و… است. برای خرید و صادرات این منسوج تاجران میتوانند به صورت مستقیم با کارخانه تولیدی این محصول در ارتباط بوده و این محصولات را در طرح و رنگ دلخواه خود به صورت خرده یا عمده خریداری کنند.

نکاتی درباره خرید پارچه نخ پنبه

نکاتی درباره خرید پارچه نخ پنبه

شرکت صادرات پارچه نخ پنبه پلی استر با بهره گیری از جدید ترین متدهای دوخت، الیاف ها به یکدیگر و با استعمال الیاف های داخلی تولید کشور توانسته است، محصولات با دوام و مقاومی را تولید و به بازار عرضه کند. عده ای از خریداران به کیفیت و جنس اولیه پارچه یا قیمت مینگرند، اما انتخاب یک پارچه بسیار گسترده تر است و طول عمر پارچه به نحوه استفاده و شست و شو این محصول به مرور زمان بستگی دارد.
منسوجات پارچه ای جزء حساس ترین کالا ها هستند که مورد استفاده هر فرد واقع شده است. پارچه وسیله ای است که مارا زیبا تر نشان داده و با استفاده از آن میتوانید زیبایی و احساس لطافت بسیار زیادی را داشته باشیم که منجر به افزایش استفاده ما شده است. همه ما انسان ها تقریبا ۲۴ ساعات شبانه روز را با البسه و پارچه ها در ارتباط هستیم. در این محتوا میخواهیم پارچه ای را مورد بررسی قرار دهیم با نام ( پارچه نخ پنبه پلی استر ) با اینکه زمان زیادی از تولید و عرضه این محصول به بازار نمیگذرد، اما توانسته است طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده و فروش گسترده ای را به ثمر برساند. این پارچه با استفاده از با کیفیت ترین الیاف ها مانند الیاف نخ، الیاف پنبه، الیاف پلی استر ویسکوز، الیاف ابریشم و… تولید شده است به همین دلیل دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

نکاتی درباره خرید پارچه نخ پنبه
این محصول با داشتن تراکم بافت الیاف بالا توانسته است به خوبی ضخامت و به مصرف کننده احساس لطافت و گرمی بالایی را ببخشد. در ادامه به روند تولید این محصول با کیفیت از سوی شرکت صادرات پارچه نخ پنبه پلی استر میپردازیم و از جوانب مختلف این منسوج را بررسی میکنیم.
در شرکت صادرات پارچه نخ پنبه پلی استر ابتدا الیاف های ذکر شده با یکدیگر به خوبی ترکیب و تار و پود میشوند تا بافت یکپارچه پارچه نخ پنبه حاصل شود، سپس در خط بافندگی هدایت میشود و با استفاده از ماشین بافندگی به خوبی الیاف ها به یکدیگر بافته میشوند، در مرحله بعد پارچه به ماشین ریسندگی هدایت میشود و با استفاده از این ماشین بافت الیاف های بکار رفته در این پارچه به خوبی با هم ترکیب و میکس میشوند، سپس محصول تولید شده به مرحله ترمیم میرود، در این مرحله توسط کارشناسان بخش بازرسی، به خوبی پارچه ها به صورت چشمی بررسی میشوند، در صورتی پارچه به خوبی بافته نشده باشد و ترکیب الیاف ها به خوبی صورت نگرفته باشد به مراحل قبل بازمیگردند.
سپس این پارچه تولید شده به دستگاه تثبیت رنگ میرود و با تثبیتی که بر روی رنگ های این پارچه ها ایجاد میشود باعث میشود دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد، ناگفته نماند این رنگ ها از کمترین ترین مواد شیمیایی تولید شده اند و به همین علت ضد حساسیت هستند، سپس در اندازه های متنوع برش خورده و در نهایت با استفاده از مواد استریلیزه در بسته بندی های مختلف در انتهای خط تولید طاقه بندی و این پارچه ها بسته بندی و به سراسر کشور و خاورمیانه ارسال میشوند تا مورد استفاده خریداران واقع شود.

بررسی اجمالی درباره پارچه پلی استر

بررسی اجمالی درباره پارچه پلی استر

پارچه پلی استر به پارچه ای میگویند که از مواد مصنوعی و نفتی ساخته شده است و این پارچه از جنس الیاف پلی استر ویسکوز و ترکیب آن الیاف با الیاف پنبه و نخ است. پلی استر ویسکوز در حقیقت یک نوع ویژگی از پارچه محسوب میشود که نسبت به تمامی پارچه های دیگر از مزایای خاصی برخوردار است. این پارچه وزن سبکی داشته و از این رو به راحتی میتوانید از ان در مدت زمان زیاد به خصوص برای لباس های راحتی و ورزشی استفاده کنید. شرکت صادرات پارچه نخ پنبه پلی استر بیشتر محصولات صادراتی و تولیدی خود را به کشور های دیگر بر اساس صادرات پارچه های تیشرت و البسه زنانه یا مردانه ارسال میکند. این محصول به دلیل بکار رفتن الیاف طبیعی، پنبه، کتان و ابریشم؛ پارچه ای با خاصیت ارتجاعی و کشی است و به همین دلیل بسیار گزینه مناسبی برای مصرف کننده به شمار میرود.

بررسی اجمالی درباره پارچه پلی استر
از ویژگی های دیگر این پارچه میتوان به رنگ بندی متنوع نخ های به کار رفته در الیاف این پارچه اشاره کرد که از الیاف پلی استر ویسکوز ساخته شده است و در کنار این موضوع انواع مختلفی دارد. مصرف کنندگان با استفاده از این پارچه احساس راحتی و شادی بسیار بالایی داشته و در نتیجه در میان عموم مردم بسیار این منسوج شهرت دارد. امروزه والدین برای خرید لباس های کودکان باید بسیار حساسیت داشته باشند، زیرا کودکان پوستی بسیار نازک دارند و برای استفاده از لباس ها باید از نوعی استفاده کنند که جزء الیاف های با مرغوبیت بالا و ضد حساسیت به حساب آیند تا بدنشان دچار خارش یا حساسیت پوستی نشود، در نتیجه استفاده از پارچه نخ پنبه پلی استر بسیار توصیه میشود زیرا الیاف پنبه به کار رفته درونش از الیاف پلی استر بیشتر بوده و در نتیجه کیفیت بالاتری دارد.

انواع پارچه نخ پنبه را بشناسید

انواع پارچه نخ پنبه را بشناسید

یکی از تولیدات متنوع شرکت صادرات پارچه نخ پنبه پلی استر پارچه البسه کودکان است. در این محتوا پارچه نخ پنبه کودک را میخواهیم شرح دهیم که بر اساس ارقام بدست آمده میتوان گفت آن ها بیشتر از سایر رده های سنی با لباس ها در تماس هستند و به همین علت باید از پارچه ای استفاده کنند تا از نرمی و لطافت بیشتری برخوردار باشد و آن پارچه باید از جنس پنبه یا الیاف های بیشتری برخوردار باشد، در نتیجه این منسوج گزینه مناسبی به شمار میرود، این پارچه با داشتن درصد زیادی از پنبه جزء پارچه های مناسب برای کودکان و نوزادان است، کودکان با داشتن پوستی حساس و نازک باید از پارچه هایی که از کمترین الیاف پلی استر بکار برده استفاده کنند. در این صورت این پارچه معیار مناسبی برای استفاده بوده تا خود را به خوبی با پوست کودک وفق دهد. امروزه یکی از مشکلات خریداران پارچه به خصوص والدین انتخاب پارچه ها با جنس مرغوب و قیمت مناسب است، پارچه کودک نخ پنبه پلی استر نوزاد با داشتن قیمت مناسب توان خرید بسیاری از والدین را افزایش داده است و میتوانند نسبت به خرید این پارچه اقدام کنند. از ویژگی های دیگر این محصول میتوان به رنگ بندی متنوع، طراحی متنوع و زیبا، قابلیت شست و شو و… اشاره کرد.

پخش مستقیم پارچه نخ پنبه پلی استر

پخش مستقیم این منسوج

پخش مستقیم پارچه نخ پنبه پلی استر به صورت مستقیم از طریق شرکت صادرات پارچه نخ پنبه پلی استر صورت میگیرد و مصرف کنندگان این منسوجات میتوانند این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه با قیمت عمده خریداری کنند. همچنین نحوه دیگر خرید این محصول بدین صورت است که میتوانید به فروشگاه های عرضه کننده پارچه مراجعه کرده و این محصول را متناسب با سلیقه خود در طرح و رنگ دلخواه خریداری کنید. پخش مستقیم این محصول در بسیاری از شهرهای کشور مانند شهر های تهران، کرمانشاه، تبریز، همدان و… صورت میگیرد. امروزه متاسفانه بسیاری از سود جویان با پخش برندهای تقلبی پارچه در میان برندهای دیگر توانسته اند، سود گزافی را بدست آورند.
در این میان ضرر مالی و جسمی را خریدار متحمل خواهد شد زیرا پارچه ها از منسوجاتی هستند که با بدن ما به صورت مستقیم در تماس بوده و باید از پارچه ای استفاده شود که مرغوبیتش تضمین شده باشد و تنها این محصول را میتوانید از کارخانه تولیدی پارچه نخ پنبه خریداری کنید.

نحوه شست و شوی پارچه ها

نحوه شست و شوی پارچه ها

رنگ این پارچه ها بسیار زیبا و منحصر به فرد است، این پارچه ها شامل تک رنگ و دو رنگ بوده و با استفاده از رنگ های به کار رفته در آن ها باعث میشود به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرند، از پرفروش ترین رنگ های این پارچه، شامل رنگ صورتی، رنگ قرمز، رنگ آبی، رنگ پسته ای و… است. طرح های تولید این محصول بسیار خاص و در طرح های زیگزاگی یا برجسته تولید میشوند.
در ادامه به نحوه شست و شو این محصولات باید نکاتی را عرض کرد زیرا بسیاری از پارچه ها به دلیل عدم آگاهی مصرف کننده دچار مشکلاتی از قبیل آبرفت و رنگ رفتگی یا پرزدهی میشوند. ابتدا مصرف کننده پارچه نخ پنبه باید اطلاع داشته باشد پارچه ای که میخواهد خریداری کند یا آن را بشوید این قابلیت را داشته یا نه، بسیاری از پارچه ها این قابلیت را دارند، از جمله پارچه نخ پنبه پلی استر که با داشتن قابلیت شست و شو میتوانید آن را به صورت دستی یا ماشینی شست و شو کنید. برای شست و شو آن از آب بسیار جوش مانند آب ۱۰۰ درجه سانتی گراد استفاده نکنید زیرا باعث رنگ رفتگی میشود.

نحوه شست و شوی پارچه ها
سپس بعد از شست و شو پارچه آن ها را در جایی خشک پهن کنید؛ در نظر داشته باشید بعد از خشک شدن پارچه آن ها را سریعا جمع کرده و در مقابل نور خورشید به مدت زمان زیادی قرار ندهید، نه تنها این مورد در شست و شو باید رعایت شود بلکه در شست و شوی منسوجات دیگر مانند پتو باید به این امر دقت داشت؛ زیرا نور خورشید دارای اشعه فرابنفش بوده که اگر مدت زمان زیادی در مقابل نور خورشید این منسوجات قرار گیرد باعث میشود دچار رنگ رفتگی و پوسیدگی شوند.
نکته دیگری که باید در شست و شو منسوجات پارچه ای قرار گیرد به آن دقت شود، عدم استفاده از لکه بر و سفید کننده ها است، زیرا باعث میشود طرح های پارچه ها دچار رنگ رفتگی و پوسیدگی شوند، فقط کافی است پارچه را با پودر ماشین لباسشویی یا مایع های نرم کننده بشویید و سپس بگذارید تا خشک شود؛ با رعایت نکات مذکور میتوانید در نگهداری و حفظ کیفیت پارچه موفق باشید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت