شرکت پخش پارچه ویسکوز مشکی

شرکت پخش پارچه ویسکوز مشکی

امروزه شاهد گسترش تنوع در منسوجات پارچه ای هستیم. در این محتوا میخواهیم منسوجی را مورد بررسی قرار دهیم که توسط شرکت پخش پارچه ویسکوز مشکی در انواع برندها در بازار داخلی و خارجی توزیع میشود. پارچه ویسکوز یکی از پارچه های پرطرفدار است.با اینکه مدت زمان زیادی از تولید و عرضه این محصول نمیگذرد اما توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان پارچه را به خود جلب کند و در نتیجه شاهد فروش گسترده این محصول باشیم. از آنجایی که در اقصا نقاط کشور به این محصول نیاز بود؛ در نتیجه شرکت تولیدی این منسوج با ایجاد مراکز فروش در اقصا نقاط کشور توانست این محصول با کیفیت را به میزان مطلوب در سطح کشور پخش کند تا به دست خریداران برسد.
بازار پخش و توزیع این پارچه یکی از پررونق ترین بازارها است. این محصول تماما تولید داخل کشور بوده که با داشتن ویژگی های مطلوب توانسته است در سطح خارج از کشور نیز طرفداران زیادی داشته باشد. کشورهایی نظیر: عراق، ترکیه، تاجیکستان، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، پاکستان و … از مشتریان این منسوج هستند. این منسوج جزو محصول راحتی در صنعت نساجی است که صادرات زیادی را به خود اختصاص داده و تاجران و بازرگانان با صادرات این محصول به کشورهای دیگر سود زیادی را کسب نموده اند و زمینه اشتغال بسیاری از هموطنان را در این صنعت ایجاد کرده اند.

پارچه ویسکوز مشکی
بازار این نوع پارچه بسیار گرم تر از سایر منسوجات است و در این میان سود جویانی با عرضه محصولات نامرغوب در میان توزیع این پارچه با کیفیت، زمینه سود گزاف خود را فراهم ساخته اند. در نتیجه باید خریداران این پارچه ها با دقت لازم نسبت به تهیه آنها اقدام کنند. این پارچه را میتوانید به صورت مستقیم از طریق بازار عرضه کننده یا مراکز فروش پارچه در مدل های مورد پسند و سلیقه خود در طرح و رنگ دلخواه به صورت خرده یا عمده خریداری کنید.
در این میان روش مطمئن تر و آسان تری برای سفارش این پارچه وجود دارد و آن هم سفارش اینترنتی این محصول به صورت مستقیم از شرکت است. شرکت تولیدی این منسوج مرغوب، زمینه لازم برای خرید محصولاتش به قیمت درب کارخانه را فراهم ساخته و خریداران این محصول میتوانند با مراجعه به سایت شرکت و تماس با شماره های درج شده در سایت در وقت اداری از قیمت و انواع مدل این محصولات مطلع شوند؛ در نتیجه پارچه مورد نظر خود را متناسب با طرح و سلیقه خود به صورت خرده یا عمده سفارش دهند تا در کمترین زمان ممکن به دستشان برسد. شرکت پخش پارچه ویسکوز مشکی برای محصولات خود قابلیتی ایجاد کرده تا خریداران این محصول بتوانند با اطمینان بیشتری نسبت به خرید این محصول اقدام کنند و محصولات خود را به صورت سفارش اینترنتی از کارخانه ثبت نمایند.

پارچه ویسکوز مشکی
این محصولات با هفت روز ضمانت به فروش میرسند؛ به صورتی که اگر این محصول را خریداری کردید اما از جنس محصول خود رضایت نداشتید کافی است طی هفت روز این محصول را به شرکت مرجوع کنید. از این امر میتوان نتیجه گیری کرد که شرکت تولیدی پخش این پارچه برای نظر مصرف کنندگان اهمیت قائل است و همواره سعی دارد تا با جدید ترین متدهای روز و مرغوب ترین نوع الیاف، این محصولات را تولید نماید. این فاکتور یکی از مزیت های سفارش اینترنتی است و از مزیت دیگر سفارش این محصول میتوان به مقرون به صرفه تر بودن تهیه این منسوج نسبت به بازار اشاره کرد. در بازار عرضه کننده پارچه ویسکوز مشکی با احتساب بر هزینه باربری و ارسال و نگهداری به فروش رسانده میشود اما درصورتی که به صورت مستقیم این محصول را از طریق شرکت تولیدی سفارش دهید باعث میشود هزینه ارسال برایتان محسوب نشود، درنتیجه با قیمت کمتری این پارچه را خریداری کنید.

نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه ویسکوز

نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه ویسکوز

همان طور که در مطالب ذکر شده به تولید محصولی با کیفیت مانند این پارچه اشاره شد، در ادامه باید عنوان کرد که این پارچه یکی از محصولات جدید و مدرن امروزی است که از جنس پلی استر ویسکوز و پنبه است. این کالا به خاطر ویژگی هایی که دارد مورد توجه صنعت نساجی قرار گرفته است. از جمله ویژگی های این محصول میتوان به مواد تشکیل دهنده آن اشاره کرد که انعطاف پذیری بالایی را به پارچه داده و دارای خاصیت ارتجاعی است. در نتیجه بیشتر از این محصول در فصل تابستان مورد استفاده قرار میگیرد. هنگام خرید پارچه باید به نکاتی از جمله ضخامت و گرمای مناسب یا قابلیت گردش هوا توجه کرد. پارچه ویسکوز در سایزهای گوناگونی تولید میشود.
این محصول جزو محصولات پر طرفداری است که بسیار خنک بوده و گردش هوای بالایی درون خود دارد. توصیه میشود در فصل تابستان از رنگ های روشن و سرد مانند رنگ های سفید، آبی، زرد و… و در فصل های پاییز و زمستان از رنگ هایی گرم مانند رنگ کرم، نارنجی، قرمز و… استفاده شود زیرا با قابلیتی که دارد در فصل تابستان گرما را به محیط اطراف بازتاب میکند و در فصل زمستان گرما و نور خورشید را به خود جذب میکند. این پارچه جزو با استحکام ترین پارچه ها به شمار میرود که ماندگاری و دوام بالایی دارد به صورتی که در اثر استفاده مداوم و شست و شوی فراوان به صورت دستی و ماشینی با مواد شوینده هیچ گونه آسیبی به جنس و کیفیتش نخواهد رسید.

عواملی تعیین کننده کیفیت پارچه ویسکوز

عواملی تعیین کننده کیفیت پارچه ویسکوز

شرکت پخش پارچه ویسکوز مشکی برای تمامی رده های سنی تدابیری اندیشیده است. از مدرن ترین محصولات شرکت تولیدی این پارچه مرغوب میتوان به پارچه مجلسی یا راحتی اشاره کرد که به صورت متنوع تولید میشوند. کیفیت یک پارچه به عوامل زیادی وابسته است. بسیاری از مصرف کننده گان پارچه این دغدغه را دارند و میخواهند از جنس خریداری شده خود در قبال هزینه ای که میپردازند مطمئن باشند. شرکت پخش پارچه ویسکوز مشکی این مشکل را برای افراد برطرف کرده است و با قیمتی مناسب این پارچه مرغوب را به بازار عرضه کرده و افراد میتوانند به راحتی این محصول را با اطمینان خاطری که شرکت به آنها میدهد، خریداری و استفاده نمایند.
در گذشته بسیار از والدین برای تهیه لباس های راحتی برای نوزاد و کودکان خود اقدام به خرید پارچه برندهای خارجی مانند پارچه های ترک و چینی میکردند که نسبت به نمونه ایرانی قیمت بالاتری داشتند و در اصل حمایت از کالای خارجی میشد. شرکت پخش پارچه ویسکوز مشکی طی سال های اخیر به همراه تیم و کارشناسان زبده خود محصولی شگفت را برای عموم مردم تولید کرده است. این پارچه در رقابت با پارچه های خارجی از کیفیت و جنس بالاتری برخوردار است. در همین راستا شرکت پخش پارچه ویسکوز مشکی تمام توان خود را برای خلق این منسوج به کار برد تا بتواند درصدد تولید پارچه های مرغوب در سطح خاورمیانه و جهان باشد و به رتبه برتر دست پیدا کند.

معرفی انواع پارچه ویسکوز

معرفی انواع پارچه ویسکوز

طی سال های اخیر بیش از صدها نوع پارچه تولید و به بازار عرضه شده است. وجود تولیدی های پارچه گوناگون در سراسر کشور باعث رشد و رقابت در کیفیت منسوجات پارچه ای شده است. پارچه های دیگری از پلی استر ویسکوز در کارخانجات تولید شده عبارتند از: پارچه ویسکوز مشکی، پارچه ویسکوز ملانژ، پارچه ویسکوز لاکرا، پارچه ویسکوز مدل کودکانه، پارچه ویسکوز مدل مجلسی و…
مرجع فروش این پارچه در استان تهران، قم، کرمان وجود دارد و این محصول بعد از تولید به سایر شهرهای دیگر پخش میشوند. شرکت های تولیدی در زمینه تولید پارچه های پلی استری و پنبه ای یا پشمی در صنعت نساجی گامی بلند در ایران برداشته اند و پارچه باکیفیت ویسکوز را تولید کرده اند. در این محتوا انواع مختلف پارچه ویسکوز را معرفی میکنیم تا با شناخت بهتر مشخصات هر پارچه و کاربرد هر کدام، برای خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

معرفی انواع پارچه ویسکوز
پارچه ویسکوز مشکی: این پارچه ترکیب چند نوع مختلف الیاف است که کیفیت و مرغوبیت بیشتری را به خود اختصاص داده است؛ به همین دلیل از دسته پارچه هایی با بافت نرم و لطیف است که حساسیت پوستی ایجاد نمیکند. این پارچه بسیار انعطاف پذیر بوده و راحتی بالایی دارد و برای تولید لباس های زنانه، لباس راحتی، گرم کن ها و همچنین چادرهای مجلسی گزینه مناسبی به شمار میرود. همچنین این پارچه برای تولید بلوز و پیراهن زنانه یا شلوارهای راحتی زنانه کاربرد ویژه ای دارد که بسته به نیاز خود میتوانید نسبت به خرید پارچه مورد نظر اقدام کنید. رنگ بندی این پارچه از سمت کارخانه تولیدی بسیار متنوع بوده و در گستره رنگی متنوع تولید میشود اما به دلیل اینکه این پارچه سهم فروش بیشتری در رنگ مشکی داشته در نتیجه شرکت پخش پارچه ویسکوز مشکی، بیشتر محصولات خود را با رنگ مشکی تولید کرده است.
پارچه ویسکوز ملانژ: این پارچه نسبت به سایر پارچه ها دوام بالاتری دارد و برای تولید لباس های ورزشی، لباس های خانگی و لباس های راحتی و… کاربرد دارد. این پارچه نرم و لطیف بوده و خاصیت ارتجاعی دارد. از ویژگی های دیگر پارچه ویسکوز ملانژ میتوان به تنوع رنگ، عدم رنگ دهی و پرز دهی، عدم نخ نخ شدن و تنوع زیاد در طرح و رنگ اشاره کرد.

معرفی انواع پارچه ویسکوز
پارچه لاکرا: این پارچه دو نوع است. پارچه لاکرا دو لایه و پارچه لاکرا ساده که در تولید لباس های مردانه و زنانه به کار میرود. این پارچه درجه کیفی متعددی دارد و از الیاف مصنوعی ساخته شده است. حالت کشی و لطیفی دارد و به بدن چسبندگی ندارد. از نظر بسیاری از صنایع این پارچه به علت بافندگی ویژه، پیشرفت چشمگیری دارد و در صنایع دیگری مانند عروسک سازی مورد استفاده قرار میگیرد. پارچه لاکرا قابلیت شست و شوی متعدد دارد. میتوانید با استفاده زیاد از این محصول این اطمینان را داشته باشید که به راحتی با استفاده از ماشین یا به صورت دستی قابلیت شست و شو دارد.

مراکز توزیع پارچه ویسکوز مشکی

مراکز توزیع این منسوج

پخش و توزیع به صورت خرده و عمده توسط شرکت تولیدی این محصول انجام میشود و با سفارش اینترنتی از سایت شرکت پخش پارچه ویسکوز مشکی میتوانید این محصول را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود خریداری کنید. همچنین با مراجعه حضوری به شرکت پخش پارچه ویسکوز مشکی یا مراکز معتبر عرضه کننده این محصول، این منسوج با کیفیت را خریداری کنید.
پارچه پلی استر ویسکوز: این پارچه، پارچه ای پر کاربرد است که جزو نسل جدید پارچه ها به شمار می آید. این پارچه از موادی ساخته شده است که سازگار با طبیعت هستند و برای تولید آنها از مواد پلی استری کمی استفاده شده است در نتیجه برای تمامی رده های سنی به خصوص مدل های کودکانه یا بزرگسالان بسیار پر کاربرد است. فروش انواع پارچه پلی استر ویسکوز در قیمت های متفاوت و سایزهای گوناگون عرضه میشود. این پارچه قابلیت گردش هوا را درون خود دارد و مصرف کننده میتواند به راحتی از آن استفاده کند. در کنار این موارد پارچه پلی استر ویسکوز با داشتن پلی استر درون خود، وزن بسیار سبکی دارد که فرد مصرف کننده درون آن احساس سنگینی نمیکند. شرکت پخش پارچه ویسکوز مشکی تمام توان خود را در جهت تولید منسوجات مرغوب و با کیفیت به کار گرفته تا انواع این محصولات را تولید و در دسترس مردم عزیزکشورمان قرار دهد.

مراکز توزیع پارچه ویسکوز مشکی
پارچه مشکی: شرکت پخش پارچه ویسکوز مشکی، محصولات تولیدی خود را در گستره رنگی متنوع تولید و به بازار عرضه میکند. این پارچه با داشتن رنگ بندی بسیار با دوام قابلیت شست وشو دارد. این پارچه برای چادرهای ملی و چادرهای اداری گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای است تا کارمندان بتوانند با بودجه کم نسبت به استفاده مداوم از این پارچه با دوام استفاده کنند. در این میان برای شست و شوی پارچه ها باید به نکته ای دقت شود بدین صورت که این منسوجات برای مدت زمان زیادی در معرض نور خورشید قرار نگیرند؛ زیرا نورخورشید اشعه فرابنفش دارد و با تابیدن به پارچه ها باعث میشود منسوجات دچار رنگ رفتگی و سفیدی شوند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت