شرکت پخش پارچه ویسکوز

شرکت پخش پارچه ویسکوز

فروش پارچه ویسکوز در بازار های ایران از فروش پر رونقی برخوردار است. این پارچه که جنسی شبیه به جنس الیاف دارد، پایه ای طبیعی دارد و از جنس پنبه و لینن می باشد. این پارچه به دلیل استفاده های فراوان در خانه ها و بیرون از خانه ها فروش بالایی دارد. به طور مثال از این پارچه در رومیزیها، زیرپوش های مردانه، جورابها، لباس های ورزشی و … استفاده می کنند.

شرکت های زیادی در پخش پارچه ویسکوز فعالیت می کنند که باعث شده قیمتی مقرون به صرفه در بازار ایران داشته باشد. این پارچه های الیاف مانند در تمامی بازار های ایران یافت می شود.

شرکت پخش پارچه ویسکوز

همه چیز راجع به پارچه ویسکوز

همه چیز راجع به پارچه ویسکوز پارچه ویسکوز دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که باعث شده فروش بالایی در بازار ایران داشته باشد. از این ویژگیها می توان به جذب رطوبت بالای آن اشاره کرد. این پارچه قادر است که آب را به مقدار ۵۰ درصد بیشتر از پنبه جذب کند، اما باید به این نکته اشاره کرد که در صورت خیس شدن پارچه ویسکوز عمر آن کم می شود.

این پارچه از دسته پارچه هایی می باشد که سریع چروک می شود و دائما باید آن را اتو کرد. اما در عوض جنسی منحصر به فرد و نرم را برای استفاده کنندگان از آن به ارمغان می آورد‌.

از دیگر ویژگی های این پارچه براق بودن آن است. تمامی پارچه های پنبه ای در بازار دارای رنگی کدر هستند، اما این پارچه دارای ویژگی درخشندگی می باشد که باعث زیبایی بیشتر می شود. باید به این نکته نیز اشاره کرد که پارچه ویسکوز را درون آب جوش نینداخت، زیرا که درخشندگی و براق بودن را از پارچه می گیرد و رنگ پارچه را کدر می کند.

راهنمای فروش پارچه ویسکوز

راهنمای فروش پارچه ویسکوز بهترین نوع این پارچه را می توان از فروشگاه ها و بازار های سراسر شهر های ایران خرید کرد. این پارچه به خاطره ویژگی های منحصر به فردی که دارد، فروش بالایی هم تجربه کرده است.

این پارچه را می توان از قسمت بزازها در بازار های دایمی خریداری کرد. همچنین نمایندگی های بسیاری وجود دارد که این پارچه ها را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از مغازه ها و به صورت عمده به فروش می رسانند. فروش پارچه ویسکوز در طرحها و رنگ های مختلف از نمایندگی های پارچه فروشی در سراسر شهر های ایران امکان پذیر است.

به علاوه این پارچه را می توان از فروشگاه های اینترنتی و پارچه سرا های آنلاین که خدمات خود را اینترنتی به مردم ارائه می کنند نیز تهیه کرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت