صادرات انواع پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

صادرات انواع پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

پارچه یکی از منسوجاتی که در کارخانه های نساجی استفاده زیادی می شود.‌ تنوع بالایی در جنس از جمله: پلی استر ویسکوز لاکرا دارد صادرات انواع پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا به کشور های مختلفی از جمله: عراق، ترکیه، چین و افغانستان امکان‌پذیر است.

این اقلام صادراتی از نظر کیفیت درجه یک و ممتاز است. انواع پارچه پلی استر ویسکوز دارای ویژگی های زیادی می باشد. پارچه پلی استر انواع مختلفی دارد ولی ویسکوز لاکرا محبوبیت زیادی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

صادرات انواع پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

۳ نکته در مورد پارچه پلی استر نخی

3 نکته در مورد پارچه پلی استر نخی همانطور که می دانید پارچه پلی استر انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای مزیت و ویژگی های زیادی هستند و هر کدام برای مصارف متعددی به کار برده می شوند در ادامه به ۳ نکته در مورد پارچه پلی استر نخی می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد.

  1. اولین و مهمترین نکته ای که باید بدانید این است که چون پنبه و پلی استر با هم مخلوط شده اند یه اثر زیبا بدست آمده که می توانید برای تنوع در لباس ها از آن بهره لازم ببرید‌ چون پلی استر است رنگ و شکل به خوبی دیده می شود و کاملا واضح است در حالی که در پارچه ای که فقط نخ در ساخت آن استفاده شده کمی مات و تیره است.
  2. از آنجایی که مقاومت و کیفیت پارچه پلی استر زیاد است افراد زیادی را مجاب به مصرف خود می کند و تا سالیان سال می توانید لباس های ویسکوز لاکرا را بپوشید بدون اینکه تغییر رنگ دهد و چون نخی است در شب های سال می توانید آن را استفاده کنید بدوت ین که به راحتی خراب شود.
  3. پارچه نخی اصلا حساسیت زا نمی باشد و افراد مختلف و می توانند در مکان هایی همچون خانه از آن استفاده کنند چون محفظه های دارد که هوا به راحتی در آن جریان پیدا می کند طرفدار زیادی دارد. لاکرا نخی بسیار نرم و انعاف پذیر است.

مراکز فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

مراکز فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا مراکز فروش پارچه پلی استر دارنده محصولی با کیفیت بالا می باشد که به روش های مختلف عرضه می کند این مراکز در اکثر شهر های ایران دارای نمایندگی فروش می باشد که محصول مختلف را به فروش می رساند‌.

خریداران محترم پارچه پلی استر نخ بسیار زیاد توجه کنند و از طریق همین سایت اقدام کنند و بهترین پارچه را که برای هر اموری می توانید از آن استفاده کنید را انتخاب کنند این مراکز فروش محصولی که عرضه می کنند که مرغوب باشد. فروش این محموله به افرادی که در صنعت نساجی فعالیت می کنند بسیار مقروت به سرفه است

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت