صادرات پارچه تریکو ملانژ ضخیم

صادرات پارچه تریکو ملانژ ضخیم

کشور ما یکی از بهترین تولید کنندگان انواع پارچه ملانژ در منطقه می باشد و بسیاری از کشورهای همسایه خواهان این پارچه کاربردی هستند. به همین منظور صادرات پارچه ملانژ ضخیم توسط شرکت های بازرگانی به کشورهایی نظیر عراق، افغانستان، ارمنستان و …  انجام می شود و به دلیل کیفیت بالا و استفاده فراوان در کشورهای مقصد نیز متقاضیان زیادی دارد و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

صادرات پارچه تریکو ملانژ ضخیم

بررسی مزایای پارچه ملانژ

بررسی مزایای پارچه ملانژ از مزایای پارچه ملانژ می توان به داشتن بافت عالی و محکم، مقاومت و دوام بالا، استفاده از الیاف مرغوب و درجه یک در تهیه آن، کشش مطلوب، زیبایی پارچه و … اشاره کرد. این پارچه در اثر شستشوی مکرر کیفیت خود را از دست نمی دهد و دارای رنگی ثابت بوده و آبرفتگی نیز ندارد.
پارچه ملانژ تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد و با استفاده از آن می توان انواع لباس گرم و زمستانی را با بهترین کیفیت تولید نمود. این پارچه با وجود کیفیت بالا و کارایی مطلوب از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار می باشد و از آن می توان در فصول مختلف سال استفاده کرد.

عرضه مستقیم پارچه ملانژ گلکسی ضخیم

عرضه مستقیم پارچه ملانژ گلکسی ضخیم عرضه مستقیم پارچه ملانژ گلکسی ضخیم با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب از همین شرکت صورت می پذیرد. همان طور که می دانید در خرید و فروش هایی که به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود، قیمت پایین و مقرون به صرفه می باشد و بسیاری از مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند، چرا که هزینه کمتری پرداخت می کنند و  برایشان سود خوبی به همراه دارد همچنین فروشنده نیز در مدت زمان کوتاهی کالای خود را به فروش می رساند.
با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید اطلاعات لازم را در مورد نحوه سفارش و قیمت پارچه به دست آورید. با خرید از این مرکز از اتلاف وقت و انرژی پیشگیری می شود و کالا پس از ثبت سفارش به نشانی شما ارسال می گردد همچنین امکان مشاوره رایگان برای مشتری فراهم می باشد و در هر ساعت از شبانه روز می تواند برای خرید اقدام کند.
قیمت پارچه ملانژ با توجه به کیفیت، ساده و یا طرح دار بودن آن، روش خرید، هزینه های تولید، میزان عرضه و تقاضا و … متفاوت می باشد. از پارچه ملانژ گلکسی برای دوخت انواع پوشاک گرم برای مردان و زنان همچنین کودکان استفاده می کنند و این روزها بسیاری از تولیدی های بزرگ پوشاک با استفاده از پارچه ملانژ انواع لباس راحتی و خانگی را در رنگ بندی زیبا و جذاب و با بهترین کیفیت تولید و ارائه می کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت