صادرات پارچه ملانژ لاکرا

صادرات پارچه ملانژ لاکرا

صادرات پارچه ملانژ لاکرا به کشورهای خارجی مختلفی انجام میشود که طرفداران مخصوص به خود را دارد چراکه پارچه ملانژ لاکرا یکی از بهترین پارچه‌ های تولیدی ایران است. کارخانه ‌های مختلفی اقدام به انجام این کار کرده اند. صادرات انواع پارچه ملانژ از جمله پارچه ملانژ دورس، پارچه ملانژ ورزشی ضخیم و… به وسیله مراکز مختلفی مثل نمایندگی ‌های مجاز شرکت ها و واحدهای تولید کننده، مراکز بازرگانی دولتی و دفاتر تجاری خصوصی و نیمه خصوصی در سطح کشور انجام میشود. صادرات این نوع محصول بازرگانی به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی رونق زیادی دارد. صادرات انواع مختلف پارچه ملانژ تحت نظر نهادهای دولتی مرتبط و از طریق گمرک قانونی کشور انجام میشود. کشورهای مختلفی از جمله ترکیه، ارمنستان، پاکستان، هند و… اقدام به خرید پارچه ملانژ کرده اند. تولید انواع پارچه ملانژ ضمن تأمین نیاز و احتیاج صنایع داخلی از جمله پوشاک و… قابلیت بالایی برای ارزآوری به وسیله صادرات به کشورها متعدد دارند که البته استانداردها و خصوصیات مختلفی در این نوع پارچه باعث رونق صادرات آن شده است از جمله بافت عالی پارچه، داشتن الیاف مرغوب، زیبایی پارچه و همچنین خاصیت کشسانی بالای آن سبب این مورد شده ‌اند.

مشخصات بارز پارچه ملانژ

مشخصات بارز پارچه ملانژ

انواع مختلف پارچه ملانژ کاربردهای مختلفی دارند در صنایعی مانند صنایع پوشاک، پزشکی، صنایع بسته بندی، کشاورزی و… نیز کاربرد گسترده ای دارد. این نوع پارچه دارای بافتی مستحکم و مقاوم است زیرا از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تولید میشود و خاصیت کشسانی بالای پنبه باعث شده که دوام و مقاومت این نوع پارچه به میزان قابل قبولی بالا باشد. همین خاصیت کشسانی باعث شده که امکان شکافته شدن یا سوراخ شدن پارچه کم باشد. برای تمام فصول سال مناسب است، چراکه در ضخامت ‌ها و مدل های مختلف تولید میشود. ابعاد و رنگ بندی آن تقریبا دارای تنوع بوده و این باعث بالا بردن قدرت انتخاب خریدار شده است. البته از نظر رنگ بندی بیشتر رنگ های آن در طیف های کم رنگ و پر رنگ دارای تنوع هستند ولی کثر مردم این نوع پارچه را به رنگ توسی میشناسند در حالی که فقط توسی نیست و تنوع رنگ آن از توسی تا مشکی در درجه ‌های مختلف است البته در بافت آن گاهی از نخ های رنگی دیگر نیز استفاده میشود که تولید پارچه‌ های ملانژ رنگی را باعث میشود. مدل ‌های مختلف پارچه ملانژ در کشور تولید و روانه بازار میشود که پارچه ملانژ دورس، پارچه ملانژ لاکرا و… از بهترین و پر طرفدارترین نوع آنها هستند. مدل ‌های بافت پارچه ‌های ملانژ شامل یک رو، دو رو، دورس، فانریپ و تریکو دو نخ است. پارچه ملانژ برای تمامی سنین از کودکی تا کهنسالی و همچنین برای هر دو جنسیت زنانه و مردانه مورد استفاده قرار میگیرد، طوری که به عنوان پارچه تیشرت زنانه و پارچه ملانژ ورزشی ضخیم از پرفروش ترین طرح این نوع پارچه هستند. پارچه ملانژ به دلیل وجود نخ پنبه در ترکیب خود، با هر نوع پوستی سازگار است و حساسیت ایجاد نمیکند. تنفس پذیری بالایی دارد و مانع عرق کردن میشود. دارای مقاومت تقریبا بالا در مقابل شست و شو و خشک شدن مقابل آفتاب است و میتوان گفت که در حین این اعمال دچار رنگ رفتگی و آبرفتگی نمیشود. یکی از بهترین خصوصیات پارچه ملانژ این است که میتوان گفت این پارچه دوست دار محیط زیست است، چرا که نخ های پارچه ملانژ در مقایسه با روند تولید سایر نخ های متداول ۵۰ % کمتر آب استفاده می کند که باز در نهایت هم ۵۰ % کمتر پساب تولید میکند.

چند کاربرد پارچه ملانژ در صنایع پوشاک

چند کاربرد پارچه ملانژ در صنایع پوشاک

صنایع تولید پوشاک و لباس از بیشترین صنایع استفاده کننده از پارچه ملانژ هستند. از این نوع پارچه برای تولید لباس های متنوعی استفاده میشود که مناسب هر جنسیت وهر سنی هستند. از پارچه ملانژ ورزشی ضخیم در تولید لباس های ورزشی استفاده میشود. انواع لباس های خانگی نیز از این نوع پارچه تولید میشوند مثلا پارچه تیشرت زنانه، مردانه و بچگانه نیز از مدل های مختلف پارچه ملانژ است. برای تولید لباس های پاییزی و سویشرت هم پارچه ملانژ گزینه بسیار مناسبی است چراکه نوع تو کرکی آن بسیار گرم بوده و برای روزهای سرد سال گزینه مناسبی است.

نخ های به کار رفته در پارچه ملانژ

نخ های به کار رفته در صادرات پارچه ملانژ لاکرا

بهتر باشد که بدانید که نام ملانژ در اصل به حالت رنگ این نوع پارچه اطلاق میشود نه جنس آن چراکه رنگ پارچه حالتی سایه روشن دارد و یک نواخت نیست. پارچه ‌های ملانژ از ترکیب الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی تولید شده است. پس از بافت پارچه، آن را رنگ می کنند و چون نخ های مصنوعی از نخ های طبیعی دیر تر و سخت تر رنگ میپذیرند، رنگ های متفاوت ایجاد میشود و اصطلاحا حالت سایه روشن بروز میکند که به این حالت دو رنگی ملانژ میگویند. در بافت این مدل پارچه از نخ طبیعی پنبه و نخ مصنوعی پلی استر استفاده میشود که میزان ترکیب آنها در هر مدل پارچه ملانژ مثلا پارچه ملانژ دورس و ملانژ لاکرا و… متفاوت است. برای اینکه پارچه ملانژ با کیفیت باشد باید در ابتدای بافت الیاف و تولید پارچه، الیاف به طور دقیق و با نسبت درست در کنار هم قرار بگیرند. وجود الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی در کنار هم باعث زیبایی و درخشندگی خاصی شده است. استفاده از نخ های مختلف از جمله نخ لاکرا، اسپان، فلامنت، ویسکوز و ترویرا باعث تولید پارچه‌ های مختلفی از نوع ملانژ شده است که هر کدام مصارف گوناگون و مخصوص به خود را دارند. البته نخ های مورد استفاده در کشورهای مختلفی هم تولید میشوند که بارزترین آنها نخ چینی، هندی، ایرانی و ازبکستان است که از نظر خیلی از تولید کننده ها بهترین آنها نخ ایرانی است. از جمله پارچه‌ های تولیدی پارچه ملانژ دورس، ملانژ اسپان، ویسکوز ملانژ با لاکرا، ویسکوز ملانژ بدون لاکرا، ملانژ کج راه و ملانژ دورس است.

صادر کننده پارچه ملانژ لاکرا

صادرات پارچه ملانژ لاکرا

خوشبختانه کشور ما ایران دارای منابع زیادی از منابع اولیه است که باعث تولید انواع واقسام کالاهای صادراتی شده ‌اند به همین دلیل انواع مختلفی را با قیمت های مناسب و تنوع در رنگ و مدل در بازار کشور موجود است که کشورهای خارجی از دور و نزدیک نیز اقدام به خرید آنها میکنند. پارچه‌ های ملانژ از انواع اقسام تولیدی کشور است که هم نیاز بازار داخلی را تأمین میکند و هم به دیگر کشورها صادر میشود. با توجه به استفاده از مواد مختلف در تولید انواع پارچه ملانژ، مدل ‌های مختلفی از این نوع پارچه تولید میشود که دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوع هستند که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. پارچه ‌های ملانژ لاکرا یکی از بهترین پارچه های ملانژ تولیدی ایران است که بسیار پرفروش است.

لینک کوتاه:

37 فکر در مورد “ صادرات پارچه ملانژ لاکرا

  1. کشوری گفت:

    مناسب هست برای شلوار

  2. وطن دوست گفت:

    پارچه هاتون خیلی مناسب تر از جاهای دیگه است

  3. کوثر گفت:

    سلام خیلی عالی هستن

  4. شیما گفت:

    لاکرا دار بودن در پارچه های ملانژ خیلی مهمه ممنون از ارسال به موقع تون

  5. خاطره کمالی گفت:

    پارچه های ملانژ لاکرا که دارای قیمت های مناسبی می باشد با قیمت مناسبی به بازار وارد می شود و به دلیل مرغوبیت بالا در بازار خارجی هم فروش خوبی را به خود اختصاص می دهد.

  6. محمد محمودی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    برای تولیدی خودم پارچه به تعداد زیاد خرید خیلی راضیم قیمتس که هم از شما خرید کردم واقعا به صرفه برام تمام شد .

  7. سمیه نادری گفت:

    در اصل به حالت رنگ این نوع پارچه دارای طیف ملایم و آرامش بخشی تهیه می شود.

  8. سامیار تهرانی گفت:

    سلام روز بخیر
    خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم و توانستم با شما همکاری کنم خدا قوت به تیم قدرتمند شما.

  9. ابراهیمی گفت:

    انواع پارچه هارو دارین

  10. حسن شیرازی پور گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من هر بار برای تولید پوشاک فروشگاه خودم از شما خرید می کنم و پارچه های شما دارای کیفیت بالایی هستند.

  11. ناصر حجازی گفت:

    سلام وقت بخیر
    از نخ های رنگی دیگر نیز استفاده میشود که تولید پارچه‌ های ملانژ رنگی را تولیدمی کند.

  12. حمید رضا کریمی گفت:

    سلام وقت بخیر من از مشتری های ثابت شما هستم و هربار برای خرید جنس مغازه م از پارچه های شما خرید می کنم و بسیار با کیفیت هستند.

  13. جمال کریمی گفت:

    سلام وقت بخیر پارچه ملانژ لاکرا به کشورهای خارجی مختلفی انجام میشود که طرفداران مخصوص به خود را دارد چراکه پارچه ملانژ لاکرا یکی از بهترین پارچه‌ های تولیدی ایران است

  14. مالک حاتمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ برای تمامی سنین از کودکی تا کهنسالی و همچنین برای هر دو جنسیت زنانه و مردانه مورد استفاده قرار میگیرد.

  15. محمد کیوانی گفت:

    سلام وقت بخیر این پست پارچه در بیشتر رنگ بندی بیشتر رنگ های آن در طیف های کم رنگ و پر رنگ دارای تنوع هستند

  16. مونا قمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه ‌های ملانژ از ترکیب الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی تولید شده است. پس از بافت پارچه، آن را رنگ می کنند و چون نخ های مصنوعی از نخ های طبیعی دیر تر و سخت تر رنگ میپذیرند.

  17. حسین کوثری گفت:

    سلام وقت بخیر انواع مختلف پارچه ملانژ کاربردهای مختلفی دارند؟؟

  18. علی کاظمی گفت:

    سلام وقت بخیر

    صنایع تولید پوشاک و لباس از بیشترین صنایع استفاده کننده از پارچه ملانژ هستند. از این نوع پارچه برای تولید لباس های متنوعی استفاده میشود که مناسب هر جنسیت وهر سنی هستند. از پارچه ملانژ ورزشی ضخیم در تولید لباس های ورزشی استفاده میشود

  19. محمد حامدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    صنایع تولید پوشاک و لباس از بیشترین صنایع استفاده کننده از پارچه ملانژ هستند

  20. محمد دیرباز گفت:

    سلام وقت بخیر
    مدل ‌های مختلف پارچه ملانژ در کشور تولید و روانه بازار میشود که پارچه ملانژ دورس، پارچه ملانژ لاکرا و… از بهترین و پر طرفدارترین نوع آنها هستند

  21. بدرخانی گفت:

    برای دوخت سویشرت ازتون خرید کردم خیلی با کیفیت بود ممنونم

  22. رویا قربانیان گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    پارچه ملانژ برای تولید لباس های متنوعی استفاده میشود که مناسب هر جنسیت وهر سنی هستند و بسیار باکیفیت می باشند.

  23. حسین مجیدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    صادرات پارچه ملانژ لاکرا به کشورهای خارجی مختلفی انجام میشود که طرفداران مخصوص به خود را دارد

  24. کامران خیری زاده گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من خیلی دوست دارم شما را از نزدیک ببینم و با شما همکاری کنم آدرس دفتر شما کجاست ؟

  25. کمال کمال پور گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید هزینه ارسال شما به شهر بروجرد چقدر است؟

  26. امید رامسری گفت:

    سلام وقت بخیر
    همین خاصیت کشسانی باعث شده که امکان شکافته شدن یا سوراخ شدن پارچه کم باشد.

  27. اسد الله امیری گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ لاکرا یکی از بهترین پارچه‌ های تولیدی ایران است. کارخانه ‌های مختلفی اقدام به انجام این کار کرده اند. صادرات انواع پارچه ملانژ از جمله پارچه ملانژ دورس، پارچه ملانژ ورزشی ضخیم است

  28. واثقی گفت:

    صادرات پارچه ملانژ لاکرا به کشورهای خارجی مختلفی انجام میشود که طرفداران مخصوص به خود را دارد چراکه پارچه ملانژ لاکرا یکی از بهترین پارچه‌ های تولیدی ایران است.

  29. ترابی امین گفت:

    صادرات پارچه ملانژ لاکرا به کشورهای خارجی مختلفی انجام میشود که طرفداران مخصوص به خود را دارد چراکه پارچه ملانژ لاکرا یکی از بهترین پارچه‌ های تولیدی ایران است.

  30. وفا صابری گفت:

    پارچه ملانژ، مدل ‌های مختلفی از این نوع پارچه تولید میشود که دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوع هستند که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند

  31. خانلری گفت:

    پارچه ‌های ملانژ لاکرا یکی از بهترین پارچه های ملانژ تولیدی ایران است که بسیار پرفروش است.

  32. دولت ابادی گفت:

    بدانید که نام ملانژ در اصل به حالت رنگ این نوع پارچه اطلاق میشود نه جنس آن چراکه رنگ پارچه حالتی سایه روشن دارد و یک نواخت نیست

  33. زهتایی گفت:

    برای اینکه پارچه ملانژ با کیفیت باشد باید در ابتدای بافت الیاف و تولید پارچه، الیاف به طور دقیق و با نسبت درست در کنار هم قرار بگیرند. وجود الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی در کنار هم باعث زیبایی و درخشندگی خاصی شده است

  34. دولت ابادی گفت:

    برای اینکه پارچه ملانژ با کیفیت باشد باید در ابتدای بافت الیاف و تولید پارچه، الیاف به طور دقیق و با نسبت درست در کنار هم قرار بگیرند

  35. زهتایی گفت:

    برای اینکه پارچه ملانژ با کیفیت باشد باید در ابتدای بافت الیاف و تولید پارچه، الیاف به طور دقیق و با نسبت درست در کنار هم قرار بگیرند

  36. هاشم محمدی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    برای تولیدی خودم پارچه به تعداد زیاد خرید خیلی راضیم قیمتس که هم از شما خرید کردم واقعا به صرفه برام تمام شد .

  37. واوانی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    برای تولیدی خودم پارچه به تعداد زیاد خرید خیلی راضیم قیمتس که هم از شما خرید کردم واقعا به صرفه برام تمام شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت