عرضه انواع پارچه استرج کشی لاکرا

عرضه انواع پارچه استرج کشی لاکرا

از پارچه های بسیار زیبا که بیشتر برای دوخت لباس زنانه مورد استفاده قرار می گیرد پارچه استرج کشی لاکرا می باشد. این پارچه توسط عرضه کننده آن در بازار توزیع می شود.شما تا چه اندازه با خواص پارچه استرج لاکرا دار آشنا هستید و آیا می دانید محل عرضه انواع این پارچه در کجا صورت می گیرد و چگونه می توان آن را تهیه نمود؟

عرضه انواع پارچه استرج کشی لاکرا

خواص پارچه استرج لاکرا دار چیست؟

خواص پارچه استرج لاکرا دار چیست؟

این پارچه به دلیل نوع بافت به خصوصی که دارد مناسب تولید انواع لباس های زنانه مجلسی و شیک می باشد و می تواند مات یا کاملا برق باشد. بافت الیاف در این پارچه از راست به چپ می باشد و خاصیت کشسانی و ارتجاعی دارد. 

این پارچه از الیاف مصنوعی ساخته شده است و به دلیل نوع بافت خاصی که دارد از استحکام و دوام بالایی برخوردار است.

این پارچه را می توان تا سه بربر طول خود کش داد بدون این که هیچ آسیبی به آن وارد گردد. نوع بافت این پارچه ها به شکلی است که نسبت به پارچه های پنبه ای لاکرا دار دارای میزان تنفس کمتری با محیط بیرون هستند و بنابراین مانع خروج هوا از خود شده که در فصول گرم ممکن است باعث ایجاد تعرق در بدن شوند.

این پارچه ها در اثر شستشو با ماشین لباسشویی آب نمی روند و از قابلیت کشسانی آنها کم نمی شود. همچنین بعد از شستشو نیاز به اتو کردن ندارند و چروک نمی شوند.

به دلیل ساخته شده از الیاف مصنوعی مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا یا شعله آتش ندارند و حرارت شعله باعث جمع شدن آن می شود.

پارچه استرج طرح دار و ساده از انواع مختلف این پارچه می باشد که هر دو دارای خواص مشترکی می باشند. از خصوصیات بارز این پارچه علاوه بر خاصیت ارتجاعی قابلیت بالای رنگ پذیری بوده که با استفاده از دستگاه های چاپ می توان انواع طرح و رنگ را با کیفیت بالا بر روی آن چاپ نمود.

تولیدی پارچه استرج طرح دار لاکرا

تولیدی پارچه استرج طرح دار لاکرا

تولیدی ها و کارگاه های دوخت انواع لباس زنانه و دخترانه و افرادی که به صادرات انواع پارچه ایرانی به کشورهای دیگر فعالیت دارند می توانند از پاچه استرج طرح دار لاکرا برای تولید لباس و صادرات استفاده کنند.

برای خرید این نوع پارچه می توانید با مرکز تولید پارچه استرج لاکرا ارتباط برقرار کنید و پس ار اطلاع از انواع مختلف این محصول و قیمت روز آنها سفارش خود را اعلام کنید.

این تولیدی برای مشتریان عمده این پارچه تخفیف ویژه ای را در نظر دارد تا با قیمت مناسب تری پارچه را به دست آنها برساند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت