عرضه مستقیم پارچه تریکو بچگانه طرح دار

عرضه مستقیم پارچه تریکو بچگانه طرح دار

برای دوخت لباس های بچه گانه از پارچه های مختلفی استفاده می نمایند. در این میان، تریکو یکی از بهترین ها به شمار می رود که در انواع گوناگونی بافته می شود. از سویی، شاهد عرضه مستقیم پارچه تریکو بچگانه طرح دار هستیم که به صورت عدلی، طاقه ای و همچنین کیلویی عرضه می گردد.عرضه مستقیم پارچه تریکو بچگانه طرح دار

ویژگی های پارچه تریکو بچگانه

ویژگی های پارچه تریکو بچگانه در این بخش هدفمان ارائه ویژگی های پارچه تریکو بچگانه است. این محصول نوع کالای گردباف به شمار می رود که موارد استفاده از آن بسیار زیاد است. از آن انواع جوراب، تی شرت، لباس زیر و غیره را می دوزند. گفتنی است که پارچه هایی از این دست را به دو روش گرد و تخت تولید می کنند.

همچنین درباره خصوصیات تریکو مخصوص پوشاک بچه ها باید گفت، نیاز است تا به جنس نخ و نوع بافت توجه زیادی صورت گیرد؛ زیرا که در انواع مختلفی تولید می گردد که می توان از تریکو پلی استر، جودون، لاکرا، ملانژ، نخی و غیره نام برد. از سویی این تنوع باعث شده تا مشخصات عالی پارچه پیدا کند که برخی از آنان عبارت می باشند از:

  • بادوام هستند.
  • رنگ بندی و طراحی های منحصر به فردی دارند.
  • به راحتی قابل شستشو اند.
  • می توان در دوخت پوشاک مختلف استفاده کرد.
  • از کشسانی خوبی برخوردار می باشند.
  • لطیف هستند و حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند.

البته محصول را نساجی ها به دو مدل ساده و طرح دار می بافند که هر کدام طرفداران ویژه خود را دارند. اما چطور می شود انواع این پارچه بسیار کاربردی را تهیه کرد؟ در بخش بعدی بیشتر توضیحات داده ایم.

فروشگاه انواع مدل پارچه تریکو پنبه ای

فروشگاه انواع مدل پارچه تریکو پنبه ای با سر زدن به فروشگاه انواع مدل پارچه تریکو پنبه ای، می شود این محصول را در گرماژ و همچنین عرض های بسیار خوبی تهیه کرد. از این طریق، خرید عمده ای نیز میسر است و مشتریانی که در کار دوخت پوشاک و یا معامله پارچه های گوناگون هستند، می توانند با هزینه های بسیار اندکی، بهترین تریکو را به دست آورند.

گفتنی است، فروشگاه پارچه تریکو پنبه ای، محصول را به صورت ساده در رنگ های سبز، سفید، مشکی، آبی، صورتی، بنفشه ای و غیره و به پونه طرح دار در مدل های گلدار، راه راه، کجر‌اه و … ارائه می کند. هر کدام از این پارچه ها را می توان به روش های متفاوتی استفاده نمود.

در کل، جهت خرید راحت، بدون دردسر و همراه با قیمت های عالی، می توانید با فروشندگان این وب سایت اینترنتی تماس گرفته و سفارش را به شکل غیر حضوری ارائه دهید. عرضه کننده محصولاتش را با تضمین کیفیت ارائه می کند.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ عرضه مستقیم پارچه تریکو بچگانه طرح دار

  1. علوی گفت:

    پارچه تریمو بچه گانه میخوام چطور سفارش بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت