عرضه مستقیم پارچه دورس پنبه دو نخ ضخیم

عرضه مستقیم پارچه دورس پنبه دو نخ ضخیم

انواع پارچه ها از کیفیت های متفاوتی برخوردار بوده و قیمت های گوناگونی را دارا می باشند. امروزه، انتخاب نوع پارچه و کیفیت آن دارای اهمیت بالایی است زیرا هرچه پارچه انتخابی جنس مرغوب تری داشته باشد، طول عمر بالا، قیمت مناسب و ماندگاری خاصی داشته و همچنین ظاهری شکیل برای شما به ارمغان می آورد. عرضه مستقیم پارچه دورس پنبه دو نخ، در ضخامت هایی متناسب و قیمتی ایده آل و کاملا اقتصادی در نمایندگی معتبر ما صورت می گیرد.

 عرضه مستقیم پارچه دورس پنبه دو نخ ضخیم

از انواع پارچه دورس بیشتر بدانید

از انواع پارچه دورس بیشتر بدانید

در ابتدا لازم است بگوییم، پارچه های دورس نوعی پارچه تریکو به حساب می آیند.

انواع پارچه های محبوب دورس، به شکل دو نخ و سه نخ تولید می شوند و به صورت کیلویی و عمده وارد بازار می شوند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید، معنی واژه دورس از یک نوع گیاه سمی گرفته شده است.

پارچه های دورس بسیار ضخیم تر از انواع پارچه های موجود در بازار هستند که با ماشین های مشهور گردباف، بافته می شوند، به گونه ای که پشت پارچه به صورت تارهای نخی و متراکم می باشند.

از جمله مزیت های پارچه های دورس این است که از نخ های پنبه ای تولید می شوند و اصولا در ساختار این نوع پارچه ها از نخ های نگهدارنده در پشت پارچه استفاده می شود.

تنوع پارچه های دورس به قدری بالاست که امروزه شاهد تنوع بالای این پارچه های پرطرفدار می باشیم.

جنس ها و رنگ های متنوع و گوناگون پارچه دورس ملانژ، توجه بسیاری از بانوان و خانم های جوان را به خود جلب کرده است و این پارچه های مرغوب از فروش بسیار قابل توجهی برخوردار شده اند.

لازم به ذکر است، به دلیل جنس منحصر به فرد این مدل پارچه های شیک و باکیفیت، در انواع لباس های گرم در فصول سرد سال به کار گرفته می شوند و انتخاب بسیاری از افراد به شمار می روند.

مرکز فروش پارچه دورس پنبه دو نخ ملانژ

مرکز فروش پارچه دورس پنبه دو نخ ملانژ

مرکز فروش پارچه دورس پنبه دو نخ ملانژ، مدل های گوناگون پارچه دورس را در رنگبندی های جذاب و قیمت هایی کاملا مقرون به صرفه، به مشتریان عزیز ارائه می کند.

با خرید عمده و در حجم بالای پارچه های دورس پنبه رنگی، محصولات را می توانید با قیمت هایی ایده آل و مناسب دریافت کنید؛ همچنین کیفیت های مطمئن و تضمین شده محصولات، مثال زدنی هستند.

برای دریافت کالاها و اجناس مورد نیاز خود، همین حالا می توانید از طریق سایت آنلاین فروشگاه، نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام کنید و محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن، درب منزل شما تحویل داده خواهند شد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت