عرضه مستقیم پارچه دورس گلکسی ملانژ

عرضه مستقیم پارچه دورس گلکسی ملانژ

از انواع پارچه های موجود در بازار که جهت دوخت لباس مورد استفاده قرار می گیرند می توان به پارچه دورس گلکسی ملانژ اشاره کرد.این پارچه ‌از الیاف مختلفی همچون نخ پنبه و پلی استر ساخته می ‌شود و در تولید لباس های ورزشی، گرمکن، شلوار و سویشرت کاربرد دارد.

عرضه پارچه گلکسی به صورت مستقیم با قیمت مناسب توسط فروشنده آن در بازار انجام می ‌شود و کسانی که به این پارچه جهت استفاده از آن در تولیدی یا صادرات نیاز دارند می ‌توانند در تماس مستقیم با فروشنده نسبت به استعلام قیمت و سفارش آن اقدام کنند.

عرضه مستقیم پارچه دورس گلکسی ملانژ

بررسی بافت پارچه دورس گلکسی ملانژ

بررسی بافت پارچه دورس گلکسی ملانژ پارچه دورس گلکسی ملانژ از انواع پارچه های کج راه می باشد که در آن از الیاف نخ پنبه مرغوب استفاده شده است به طوری که بخش قابل توجه یعنی حدود ۳۵% آن را تشکیل می دهد. این محصول از کاربرد بسیار زیادی در صنعت پوشاک برخوردار است و در بافت آن مخلوطی از الیاف مصنوعی و طبیعی وجود دارد.

پلی استر بیشترین سهم از الیاف این پارچه را تشکیل می‌دهد و به این ترتیب خاصیت کششی و درخشندگی در آن ایجاد می ‌کند. این پارچه گردبافت بوده و از جمله پارچه های تریکو می باشد. قیمت ارزان از جمله خصوصیات آن بوده و در ضخامت ها و طرح های مختلف ارائه می گردد.

بافت کش دار این محصول باعث شده است که از آن بتوان در تهیه انواع ساپورت های زنانه، سویشرت و پوشاک ورزشی نیز استفاده کرد.

این پارچه از بافت بسیار نرم و در عین حال لطیفی برخوردار است و لباس های تهیه شده از آن باعث ایجاد حساسیت و ناراحتی در پوست نمی شوند.

صادرات پارچه دورس گلکسی ملانژ

صادرات پارچه دورس گلکسی ملانژ صادرات پارچه دورس گلکسی ملانژ به عنوان یکی از پارچه های با کیفیت مناسب و قیمت ارزان ایرانی به کشورهای همسایه انجام می شود. این پارچه به دلیل دارا بودن مقادیر مناسبی از نخ پنبه می تواند گزینه مناسبی برای تولید لباس در این کشورها باشد و اقبال عمومی برای خرید این پارچه ایرانی در این کشورها وجود دارد.

صادرات این پارچه به کشورهای همسایه در چند سال اخیر روند صعودی به خود گرفته است که ناشی از قیمت پایین این محصول در داخل کشور است همچنین فروش آن با ارزهای خارجی گران قیمت در تسریع این روند بسیار موثر بوده است.

کسانی که در زمینه صادرات انواع پارچه فعالیت دارند با این نوع پارچه به خوبی آشنا بوده و از بازار فروش آن در کشورهای همسایه مطلع هستند. این پارچه را می ‌توان در این کشورها به خوبی و به راحتی به فروش رساند و از فروش آن با ارزهای خارجی سود مناسبی کسب نمود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت