عرضه کننده پارچه گردباف ساده کیلویی

عرضه کننده پارچه گردباف ساده کیلویی

پارچه گردباف ساده به صورت کیلویی و با بهترین قیمت به مشتریان عرضه می شود. این نوع پارچه ها کیفیت مناسبی دارند و برای انواع دوخت و دوز مناسبند. از این رو بازار فروش بسیار خوبی دارند. فروش و عرضه این نوع پارچه ها به صورت اینترنتی نیز انجام می شود و شما می توانید بهترین نوع آن را در طرح های متنوع از سایت ما خریداری نمایید. در فروش اینترنتی عرضه به صورت مستقیم انجام می شود و خرید شما بدون واسطه خواهد بود.

 عرضه کننده پارچه گردباف ساده کیلویی

خصوصیات انواع پارچه گردباف

خصوصیات انواع پارچه گردباف

پارچه های گردباف را به دلیل نوع بافت آن به این نام می نامند. در واقع این پارچه به وسیله دستگاهی که گرد است تولید می شود. انواع مختلفی از پارچه های گردباف وجود دارد. در واقع مهمترین خصوصیت این نوع پارچه ها، کشی بودن آن است. به همین دلیل آن را تریکو هم می نامند. اکثر لباس های زنانه با همین نوع پارچه بافته می شود. جدای از احساس راحتی، ظاهر جذاب سبب شده است جزء پرفروش ترین ها در بازار باشد.

از دیگر ویژگی های پارچه گردباف می توان به تنوع رنگ آن اشاره نمود. بالا بودن تنوع رنگ سبب شده است هر فرد با هر سلیقه ای بتواند یک مدل و رنگ خاص را انتخاب نماید. این رنگها ثابت بوده و پس از شستشوی مداوم ظاهر اولیه خود را حفظ می کنند به همین دلیل برای دوخت انواع لباس های رسمی یا مجلسی هم مناسبند.

این پارچه عرض های مختلفی هم دارد که معمولا عرض ۹۰ و ۱۵۰ بیشتر تولید و به مصرف می رسد. جنس پارچه ها از نظر نخ با یکدیگر ممکن است متفاوت باشد. مهمترین نوع از نخ هایی که در این پارچه ها استفاده می شود شامل نخ پنبه، فلامنت، پلی استر و ویسکوز است.

مرکز فروش پارچه گردباف ساده یزد

مرکز فروش پارچه گردباف ساده یزد

فروش پارچه گردباف یزد با قیمت مناسب و مشتری پسند از طریق سایت ما انجام می گیرد. اگر شما هم از طرفداران این نوع پارچه ها هستید و می خواهید آن را در متراژ بالا سفارش دهید، می توانید به سایت مراجعه و پس از مشاهده و مقایسه مدل های مختلف با یکدیگر، به انتخاب و سلیقه خود و البته بودجه ای که در نظر گرفته اید، خرید خود را ثبت نمایید.

در خرید آنلاین امکان سفارش محصول در هر ساعت از شبانه روز امکانپذیر بوده و خریدار می تواند با صرف کمترین زمان، با بهترین قیمت انواع پارچه گردباف ساده را خریداری کند. علاوه بر این، در فروش غیرحضوری قیمت آن پایین تر از نرخ بازار بوده، به همین دلیل خرید مشتری، مقرون به صرفه خواهد بود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت