عرضه کیلویی پارچه سه نخ پنبه رنگی

عرضه کیلویی پارچه سه نخ پنبه رنگی

پارچه سه نخ پنبه یکی از انواع پارچه های لطیف و نرم به شمار می آید که کاربرد بسیار بالایی دارد و برای تهیه انواع لباس های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.
این پارچه در انواع رنگهای متفاوت و به شکل های مختلف در بازار عرضه می شود که یکی از این نمونه های عرضه، فروش کیلویی این پارچه می باشد.

عرضه کیلویی پارچه سه نخ پنبه رنگی

ویژگی های پارچه سه نخ پنبه چیست؟

ویژگی های پارچه سه نخ پنبه چیست؟ پارچه سه نخ پنبه تنوع کاربردی بسیار بالایی دارد و از آن می توان برای تهیه انواع لباس ها مانند سوییشرت، لباس های ورزشی و بسیاری از لباس های متنوع دیگر استفاده کرد.
یکی از ویژگی های خاص این پارچه نرمی و لطافت بی نظیر آن است و دلیل آن هم  مواد اولیه آن یعنی پنبه است و همین امر باعث شده است که در تهیه بسیاری از لباس هایی که نرمی و لطافت در آنها اهمیت دارد مورد استفاده قرار بگیرد.
پارچه سه نخ پنبه در ضخامت و تنوع بالایی تولید می شود ولی به صورت کلی دوام و ماندگاری این پارچه بسیار بالاست و در بسیاری از حوزه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی دیگر از ویژگی های پارچه سه نخ، رنگ پذیری بالای آن است و این امکان را به تولیدکنندگان می دهد تا انواع پارچه های رنگی سه نخ را در بازار عرضه کنند.
فروش پارچه سه نخ پنبه در انواع مختلف و با توجه به کاربردی که دارد متفاوت است که بسیاری از خریداران نیز با توجه به استفاده خود آن را خریداری می کنند.

فروش عمده پارچه دورس سه نخ پنبه

فروش عمده پارچه دورس سه نخ پنبه پارچه دورس سه نخ پنبه یکی از انواع پارچه های کلفت و زمستانی به شمار می آید که الیاف تشکیل دهنده آن پنبه می باشد و نسبت به سایر پارچه های نخی از کلفتی بیشتری برخوردار است و به همین دلیل برای تهیه بسیاری از لباس های پاییزه و زمستانه از این مدل پارچه استفاده می کنند.
این محصول از طرف تولیدکننده های اصلی به صورت عمده عرضه می شود که خریداران اصلی آن نیز تولیدی های تهیه پوشاک و یا مراکز عرضه پارچه هستند که حجم بالایی از محصول را به صورت یکجا خریداری می کنند.
خرید در حجم های عمده برای مشتری بسیار به صرفه و با قیمت پایینی عرضه می شود و برای مشتریان بسیار به صرفه می باشد که می توان به روش های مختلف حضوری و یا غیرحضوری از تولیدکننده های آن در سراسر کشور خریداری کرد.
از پارچه دورس سه نخ پنبه برای تهیه انواع لباس ها مانند شلوار، انواع سوییشرت، گرم کن، لباس های ورزشی گرم و بسیاری از طرح ها و مدل های دیگر استفاده می کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت