عمده فروشان پارچه فلامنت ورزشی

عمده فروشان پارچه فلامنت ورزشی

پارچه فلامنت ورزشی یکی از انواع پارچه ای است که کاربرد های فراوانی دارد. این نوع پارچه به دلیل همین کاربرد های فراوان مورد استفاده در انواع لباس های ورزشی قرار می گیرد. پارچه فلامنت از دسته پارچه هایی است که رطوبت را به خود جذب می کند و در نتیجه پارچه ای مناسب برای لباس ورزشکاران است.

در بازار های اکثر شهر های ایران می توان این پارچه را به صورت عمده تهیه کرد. دلیل خرید عمده ی این محصول توسط دوزندگان و خیاطان این است که قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از خرید جزیی دارد. راسته ی بزاز ها در بازار های دائمی، مملو از مغازه ها و فروشندگان پارچه فلامنت به صورت عمده ای می باشد.

عمده فروشان پارچه فلامنت ورزشی

ویژگی های پارچه فلامنت ورزشی

ویژگی های پارچه فلامنت ورزشی

این پارچه ویژگی های فراوانی دارد که می توان به چند مورد آن اشاره کرد. این پارچه نه تنها در مورد البسه ورزشی کاربرد های فراوانی دارد، بلکه در صنعت پرده دوزی و تولید البسه بیمارستانی نیز کاربرد های فراوانی دارد.

پارچه فلامنت ورزشی با دارا بودن ویژگی هایی همچون جذب رطوبت، نرمی، سبکی و خنکی بهترین نوع پارچه برای دوخت لباس های ورزشی می باشد.

این پارچه از جنس الیاف پشم می باشد و به دلیل نازک بودن آن مورد استفاده در لباس های ورزشی قرار می گیرد تا ورزشکاران بتوانند در عین داشتن لباسی مناسب و با کیفیت، از ویژگی جاذب رطوبت بودن آن هم استفاده کنند. زیرا ورزشکاران دائما در حال تعریق هستند و به لباسی احتیاج دارند که مانع آن ها در هنگام تمرین و ورزش نشود.

قیمت پارچه فلامنت ورزشی در بازار

قیمت پارچه فلامنت ورزشی در بازار

قیمت پارچه فلامنت در بازار به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع و مدل این پارچه از همین عوامل می باشد. پارچه فلامنت در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود که همین امر سبب شده تا قیمت متفاوتی در بازار داشته باشند.

از دیگر دلایل تغییر قیمت در این پارچه، ضخامت آن می باشد. هرچه ضخامت این پارچه کلفت تر باشد، به منزله آن است که پارچه از استحکام بالاتری برخوردار است و در نتیجه در قیمت آن تاثیر به سزایی دارد.

قیمت پارچه فلامنت در نوع عرضه آن هم تاثیر بسیار زیادی دارد. این پارچه معمولا در بازار ها و مغازه ها از قیمت یکسانی برخوردار است. اما اگر این پارچه در نمایندگی های فروش پارچه تهیه شود، به مراتب از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار خواهد بود.

همچنین قیمت این پارچه در سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین، به دلیل هزینه ایاب و ذهاب و پست کمی گران تر از جاهای دیگر است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت