عمده فروشی پارچه تریکو طرح دار بچگانه

عمده فروشی پارچه تریکو طرح دار بچگانه

 پارچه تریکو بچگانه یکی از انواع پارچه های موجود در بازار می باشد که جهت دوخت انواع لباس بچه گانه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در انواع طرح دار و ساده موجود است. مشتریان عزیز در هنگام خرید پارچه تریکو از عمده فروشی ها، می توانند با کیفیت ترین نوع پارچه را با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنند.

عمده فروشی پارچه تریکو طرح دار بچگانه

نکاتی برای خرید پارچه تریکو

نکاتی برای خرید پارچه تریکو از جمله پارچه های پر فروش بازار، پارچه های تریکو بوده که در انواع بسیار مختلفی موجود می باشد.
این نوع پارچه با یک یا ترکیبی از دو یا چند جنس نخ متفاوت تولید شده که دارای خصوصیات خاصی می باشد. انواع نخ به کار رفته در تریکو معمولاً شامل فیلامنت، ویکسوس نایلون، پلی استر و نایلون می شود.

حال لازم است بدانید در بین انواع پارچه های تریکو، پارچه تریکو بچه گانه طرفداران زیادی دارد که به دلیل تنوع رنگ و حالت کشسانی و خنک بودن در تولید پوشاک کودک گزینه ای مناسب است.
نکاتی که در هنگام خرید پارچه تریکو پنبه ای باید به آن توجه نمایید وزن مخصوص یا متراژ این پارچه می باشد به طوری که این گرماژ می توانند مقدار ضخامت و نازکی پارچه را تعیین کند و برای تولید هر پوشاکی ضخامت خاصی نیاز می باشد.
نکته دیگر، دقت به عرض تکمیل شده پارچه تریکو می باشد زیرا این امر نیز اهمیت بالایی داشته و بهتر است برای خرید پارچه مناسب از الگو های مربوطه استفاده کنید.

علاوه بر این دقت داشته باشید کیفیت نخ و جنس آن در پارچه های تریکو بسیار مهم بوده به طوری که می‌ تواند منجر به مرغوب شدن این پارچه شده و قیمت نهایی آن را نیز مشخص کند؛ با این وجود شناخت جنس نخ این پارچه می‌ تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

تولید پارچه تریکو پنبه ای بچگانه

تولید پارچه تریکو پنبه ای بچگانه همان‌ طور که پیش‌ تر هم اشاره شد یکی از بهترین پارچه های تریکو، پارچه تریکو پنبه ای بچه گانه می باشد که طرفداران زیادی دارد.

لازم است بدانید در تولید پارچه تریکو بچه گانه معمولاً از متراژ های پایین استفاده شده که این امر موجب سبک شدن پارچه می‌ شود و با این حال طبیعتا گزینه ای مناسب برای کودکان خواهد بود.

نکته دیگری که در تولید این پارچه ها مد نظر قرار می گیرد استفاده از نخ های ضد حساسیت است.

و اما هنگامی که شما قصد خرید این نوع پارچه را داشتید بهتر است از تولیدی های محصول اقدام به سفارش مستقیم کرده تا در سریع ترین زمان ممکن بهترین نوع پارچه تریکو پنبه ای را تحویل بگیرید.


لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت